Part-3

12.1K 1K 40
                                    

ျပာလဲ့လဲ့ မီးေရာင္သာ႐ွိေနတဲ့ အခန္းေလးထဲမွာ သစ္ေတာနံနဲ႔ စေတာ္ဘယ္ရီ နံ Pheromones နံေတြဟာ ေရာေထြးေနတယ္...
ညဥ္းသံ တခ်ိဳ႕ကလဲ အခနိးထဲမွာ တိုးလာလိုက္က်ယ္သြားလိုက္..
Xiaozhan ဟာ Wang Yiboကို ခါးကို ကိုင္ကာ အရာအားလံုးကို ေမ့ေမ်ွာေနသလိုနဲ လႈပ္႐ွားေနတယ္..ႏူးညံတယ္..Wang Yiboရဲ႕ တစ္ကိုယ္လံုးဟာ ေခါင္းအစ ေျခအဆံုး အရမ္းႏူးညံ လြန္းတယ္..
တစ္သက္လံုး ျပန္ မထြက္ခ်င္ေတာ့တဲ့စိတ္ေတြ ျဖစ္တဲ့အထိ Wang yiboဟာ ႏူးညံလြန္းတယ္..
Wang Yiboရဲ႕ လက္သည္းေတြဟာ သူ႔ေက်ာကုန္းကို ကုတ္ခ်စ္ထားတာ ေသြးေတြေတာင္ စို႔ေနၿပီ ထင္တယ္..စပ္ျဖင္းျဖင္းခံစားမႈ့ကို သာယာမႈ့ေတြက လႊမ္းျခံဳထားေတာ့ နာလို႔ နာမွန္းေတာင္မသိေတာ့ဘူး
ပိုမို ျမန္ဆန္လာတဲ့ သူ႔ လႈပ္႐ွားမႈ့ေတြေၾကာင့္ Wang Yiboရဲ႕ မွိတ္ထားတဲ့ မ်က္ဝနိးေတြက အလန္႔တၾကားပြင့္လာကာ

"Xiao..အ..Xiaozhan..အထဲ..အ..အထဲမွာ ၿပီးလို႔ မျဖစ္ဘူး"

Yiboစကားေၾကာင့္ သူ သတိျပန္ဝင္လာတယ္..ဟုတ္တယ္ သူ အကာအကြယ္ မသံုးထားဘူး..Wang Yiboေပၚမွ ဆင္းကာ ကိစၥ ဝိစၥေတြကို ႐ွင္းရတယ္..
ကိုက္ရာေတြနဲ႔ နီရဲေနတဲ့ Wang Yiboရဲ႕ ခနၶာကိုယ္ရယ္..ေမာဟိုက္ၿပီး နိမိ့ ခ်ီ ့ျမင့္ခ်ီ ျဖစ္ေနတဲ့ ရင္ဘတ္ ရယ္..ပါးစပ္ဟ ၿပီး အသက္႐ႈေနလို႔ ပြင့္ဟေနတဲ့ ႏႈတ္ခမိးေတြရယ္...ေခြၽးေတြနဲ႔ စိုရႊဲေနတဲ့ ဆံပင္ ရယ္ကို ၾကည့္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ ေအာက္က ေကာင္ေလးက ုပန္ႏုိးထလာတယ္..
ဒီညမွာ Wang Yibo က သူ႔ ညီမနဲ႔ ပူပူေႏြးေႏြးလက္ထက္ထားတဲ့ သူ႔ေယာက္ဖဆိုတာကို ေမ့ထား မယ္.Wang Yiboေပၚအုပ္မိုးကာ ေခြၽးစိုေနတဲ့ ဆံပင္ေတြကို သပ္တင္ေပးလိုက္ၿပီး..

"Sorry..ေနာက္တစ္ေခါက္ေလာက္"

Wang Yiboက အံ ကို ႀကိတ္ကာ ေခါင္းညိမ့္ျပၿပီး ခပ္တိုးတိုးေျပာတယ္..

"ၿပီးခါနီး ရင္ သတိထား"

ေခါင္းကို ညိမ့္ျပၿပီး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ သာယာမႈ့ထဲ တိုးဝင္ ၾကတယ္.
...

အားလံုး ၿပီးသြားခ်ိန္မွာ Wang Yiboက ေမာသြားဟန္တူသည္..ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္..ကုတင္ေပၚမွ ထကာ ေရခ်ိဳးခန္း ထဲဝင္ကာ ေရခ်ိဳးေနရင္း Ziyiကို အေၾကာင္းတစ္ခု ခု ျပဖို႔ စဥ္းစားရတယ္.
မဂၤလာ ဦး ညမွာ သတို႔သားေလာင္း ႐ွိမေနတဲ့ ညီမ လုပ္သူကို ဘယ္လို အေၾကာင္းျပခ်က္ေပးရမလဲ
...
ေနေရာင္က မ်က္ႏွာကို စူးလာလို႔ သူ႔ မ်က္လံုးေတြ ပြင့္လာသည္..တစ္ကိုယ္လံုး ဆိုးဆိုးရြားရြားနာက်င္ေနတဲ့ ခနၶာကိုယ္ေၾကာင့္ ဘာျဖစ္တာလဲ စဥ္းစားမိေတာ့ ညက အေၾကာင္းေတြ က ေခါင္းထဲ ဝင္လာသည္..
Oh my God!ညက သူနဲ႔ Xiaozhan..
သြားၿပီ..

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now