Part-14

8.8K 914 78
                                    

"ေမာင္..ဒါ..ဒါက ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး"

Ziyi မ်က္လံုး ေတြ ျပာသြားသည္..ေစာင္ဖံုးထားတာေတာင္သိသာေနသည့္ ဝမ္းဗိုက္ ပူပူ..ပခံုးေပၚက တစ္ဝက္ေလ်ွာက်ေနသည့္ ေစာင္ေၾကာင့္တစ္စြန္းတစ္စ ေပၚထြက္ေနသည့္ အသားအရည္ေတြေပၚက အမွတ္အသားေတြ..

"Zi...Ziyi...."

"ေမာင့္မွာ..ေမာင့္မွာ ကိုယ္ဝန္႐ွိေနတာလား.."

"Ziyi..ဒါက.."

"ေမာင္က..ေမာင္က Alphaမဟုတ္ဘူးေပါ့"

"ဟုတ္တယ္..Yiboက Alphaမဟုတ္ဘူး..ငါ့ရဲ႕ Omega..ၿပီးေတာ့ သူ႔မွာ ငါနဲ႔ရတဲ့ ကိုယ္ဝန္႐ွိေနတယ္"

Xiaozhan က Yiboေဘးဝင္ထိုင္ကာ ပခံုးကို ဖက္ၿပီး ေျပာ လိုက္သည္..

"ဘယ္လို..Geရဲ႕ Mateက ေမာင္ ဟုတ္လား"

"ဟုတ္တယ္..ဒီမွာ ငါ့ရဲ႕ Mark ျမင္လား.."

"ေမာင္..ေမာင္ ဘာလို႔ ဖံုးကြယ္ ထားရတာလဲ..အခုေတာ့ အခု ဘာဆက္လုပ္ရေတာ့မလဲ..Ziyiသိကၡာေတြက ဘယ္ေရာက္သြားလဲ..ေမာင္က Ziyiတို႔ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္လံုးကို..အို.."

"Ziyi..ကိုယ္.ယကိုယ္ေျပာတာ နားေထာင္ပါ..ကိုယ္ Original Vampire ေတြကို သတ္ဖို႔ ဒီလို လုပ္လိုက္ရတာ..အားလံုး..အားလံုး ၿပီးသြားရင္ ကိုယ္ Ziyiဆီ ျပန္လာမွာ"

"ျပန္လာမယ္ ဟုတ္လား.. ေမာင္..ေမာင္ ျပန္လာလို႔မရေတာ့ဘူး..ေမာင္ကိုယ့္မွာ Geရဲ႕ Mark႐ွိေနၿပီ..ေမာင္သိလား.Ziyiတို႔ Black Wolfေတြဟာ သူတို႔ Mateကို Markလုပ္ၿပီးသြားရင္ သစၥာေဖာက္လို႔ မရဘူး..သစၥာေဖာက္ရင္ အေသဆိုးနဲ႔ ေသရတယ္.."

"ဘယ္..ဘယ္လို..Ziyi.."

"ဒါေၾကာင့္ ေမာင္..အခု Ziyiဆီ ျပန္လာလို႔ မရေတာ့ဘူး..ေမာင္ရက္စက္လိုက္တာ..Ziyi..Ziyiကေတာ့..တစ္သက္လံုး.. ကိုယ္ဝန္မေဆာင္ႏုိင္တဲ့ မိန္းမ ျဖစ္ေနၿပီမို႔ ေမာင့္အတြက္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ေနခဲ့ေပမယ့္..ေမာင္..ေမာင္ကေတာ့.. "

"ဘယ္..ဘယ္လို..Ziyiက ကိုယ္ဝန္မေဆာင္ႏုိင္ေတာ့ ဘူး ဟုတ္လား.."

"Ziyiအဆိပ္တစ္ခုမိၿပီး သားအိမ္က ပ်က္စီး သြားခဲ့တယ္.."

"ဘာ..ေတာက္..ဒါ..ဒါ..ဝမ္ေခ်ာင္ လက္ခ်က္ပဲ ျဖစ္မွာ"

"အခုေတာ့ အဲ့ဒါက အေရးမပါေတာ့ပါဘူး.."

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now