Part 8

11K 1K 75
                                    

Yiboအိပ္ရာႏုိးလာေသာ္လဲ သဘာဝ အလင္းေရာင္ကို မျမင္ရ..ဂူျဖစ္တာေၾကာင့္ ထိန္လင္းေနတဲ့ လ်ွပ္စစ္မီးေရာင္ေတြသာ႐ွိသည္....
Xiaozhan ဟာ ဒီဂူကို အိမ္တစ္လံုး လို ျပင္ဆင္ထားတာပဲ..
ညက Xiaozhan ရဲ႕ႏွိပ္စက္မႈ့ေၾကာင့္ အခု လူက လက္ေလး တစ္ေခ်ာင္းေတာင္ မလႈပ္ခ်င္..
ကေလး ရမရေတာ့ မသိဘူး.. လူက ေတာ့ ေသေတာ့မယ္..
ေယာက်ာၤးေလး Omega ျဖစ္တဲ့သူေတာင္ Xiaozhan ဒဏ္ ကို မခံႏုိင္တာ..မိန္းကေလး ဆို ဘယ္လိုေနမလဲမသိ..
ေစးကပ္ေနသည့္ ခနၶာကိုယ္ေၾကာင့္ လူက ေရခ်ိဳးခ်င္လာသည္..ႀကိဳးစား ထၾကည့္ေပမယ့္ ထ မရ.

"ႏုိးေနၿပီလား"

႐ွပ္အက်ီၤအမည္းေရာင္ကို အေပၚၾကယ္သီးသံုးလံုးျဖဳတ္ကာ ဝတ္ထားသည့္ Xiaozhan ဟာ ဆြဲေဆာင္မႈ့႐ွိလြန္းအားႀကီးေနတာကိုေတာ့ သူ ဝန္ခံပါသည္..Xiaozhan က လက္ထဲမွ ခြက္ကိုသူ႔ကို ေပးကာ..

"Orange Juice..သဘာဝအသီးကို ႀကိတ္ေဖ်ာ္ထားတာ..လန္းသြားေအာင္ ေသာက္လိုက္"

"ငါ ေရခ်ိဳးခ်င္တယ္"

"ကုန္ေအာင္ေသာက္..ၿပီးရင္ ကိုယ္ ခ်ိဳးေပးမယ္ "

သူက တစ္ခါထဲေမာ့ခ်ကာ ေသာက္လိုက္သည္..သူေသာက္ၿပီးေတာ့ Xiaozhan က သူ႔ကို ေပြ႔ခ်ီကာ..

"ညက ကိုယ္ သန္႔႐ွင္းေပးမလို႔ပါပဲ..မင္း ႏုိးသြားမွာစိုးလို႔"

"ရ..ရတယ္.မလိုဘူး"

မ်က္ႏွာေတြနီရဲသြားတဲ့သူ႔ကို Xiaozhan က သေဘာတက် ရယ္ကာ ငုံၾကည့္သည္..
ဂူရဲ႕ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ မွန္ေတြနဲ႔ကာရံကာ ေသခ်ာလုပ္ထားသည့္ ေရခ်ိဳးခန္း တစ္ခု ႐ွိသည္..ေရခ်ိဳးခန္းေနာက္မွာ တဝုန္းဝုန္းနဲ႔အ႐ွိန္ျပင္းျပင္း က်ေနသည့္ ေရေတြ..

"ဒါက ေရတံခြန္လား"

သူBathtubထဲ ဝင္ထိုင္ၿပီး အံ့ ျသတႀကီးေမးသည္..

"အင္း"

"လွလိုက္တာ...မင္း ဘယ္လိုေဆာက္ထားတာလဲ.. ဒီမွန္ေတြက မကြဲဘူးလား..ေရအ႐ွိန္နဲ႔"

"အျပင္မွာ မွန္သံုးထပ္ေလာက္ကာထားေသးတယ္..ေရဆင္းတဲ့ အ႐ွိန္ ကို လိုက္ၿပီး ေသခ်ာလုပ္ထားလို႔ မကြဲဘူး..ၿပီးေတာ့ ဒီဂူက ေတာင္ ေအာက္ေျခနာူဆိုေတာ့ အေပၚက က်လာတဲ့ ေရအ႐ွိန္ကဒီနားဆို ေလ်ွာ့သြားလို႔ ေရအားက အရမ္း မျပင္းဘူး"

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now