Part 20

9.6K 994 93
                                    

"Zhan..ေနာက္က်လိုက္တာ"

Yiboေခၚသလို Zhanဟု သူ႔ကို ေခၚကာ လက္ကို အတင္းဆြဲ ကာ ေျပာေနသည့္ Marryကို ၾကည့္ကာ တစ္ဆဆီ စုတ္ျဖဲ ပစ္ခ်င္ေနသည့္ စိတ္ေတြ ကို မနည္းထိန္းထားရသည္..သူ႔ေၾကာင့္..ဒီမိန္းမေၾကာင့္Yiboတစ္ေယာက္ထဲ ကေလးေတြကို ေမြးၿပီး ပုန္းေ႐ွာင္ေနခဲ့ရတာ..ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ဒုကၡေတြမ်ားခဲ့ၿပီး ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အားငယ္ေနရ႐ွာမလဲ..ေဒါသျဖစ္ေနတဲ့စိတ္ကိုမေပၚေအာင္ ထိန္းၿပီး Marryကို ျပံဳး ျပ လိုက္ကာ..

"Wang Yiboအေၾကာင္းစံုစမ္းေနလို႔ နည္းနည္း ေနာက္က်သြားတာ"

"ေတြ႔ၿပီလား ဟင္ Zhan..သူ႔ကို ေတြ႔ၿပီလား"

"မေတြ႔ဘူး..Ziyiကို ၾကည့္ရတာလဲ ပံုမွန္ပဲ"

"ဟုတ္လား.."

"စိတ္မပူပါနဲ႔ ကိုယ္ ဆက္စံုစမ္းေပးမယ္..တစ္ခုေတာ့ ကိုယ့္ကို ခြင့္ျပဳေပးရမယ္.."

"ဘာကိုလဲ Zhan"

"ကိုယ္ Ziyiနဲ႔ ရင္းႏွီးေအာင္ ေနၿပီး Wang Yiboအေၾကာင္း အနီးကပ္စံုစမ္းရမယ္..ဒါေၾကာင့္ သူ႔ ဆီကို တစ္ပတ္ကို ႏွစ္ရက္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ သြားေတြ႔မွ ျဖစ္မယ္"

Marryက Xiaozhan ကို ၾကည့္ကာ..သူမွတ္မိေနၿပီလား..ဟင့္အင္း.. မျဖစ္တုိင္ေလာက္ပါဘူး..ငါ အျမဲတမ္း စုန္းေသြးကို သူ႔ကို တိုက္ေနတာပဲ..Ziyiကမ်ား ေျပာျပလိုက္တာလား..ငါ ၿခိမ္းေျခာက္ထားလို႔ Ziyi ေျပာရဲမွာ မဟုတ္ဘူး..
Xiaozhan က အေတြးမ်ားေနသည့္ Marryကို ၾကည့္ကာ Marryလက္ကို ကိုင္ကာ..

"ကိုယ္က မင္းနဲ႔ ျမန္ျမန္ လက္ထပ္ခ်င္ ေနၿပီ..ဒါေၾကာင့္ Wang Yiboကို ျမန္ျမန္ေတြ႔ၿပီး သတ္ပစ္ခ်င္လွ ၿပီ.."

Xiaozhan ရဲ႕ မ်က္ဝန္း ေတြနဲ႔ စကား ေတြေၾကာင့္ Marry က ယံု ၾကည္သြားကာ

"အင္း..ေကာင္းၿပီေလ..Marryခြင့္ျပဳပါတယ္"

တကယ္ေတာ့ မင္းကို ျမန္ျမန္ သတ္ပစ္ခ်င္ေနတာ မိန္းမယုတ္ ရ..
XiaoZhan က မီးဖို ခန္းထဲ ဝင္လာကာ Marryေသာက္ေနက် ႏြားႏုို႔ခြက္ကို ယူကာ ေဆးမႈန္႔ အနည္းငယ္ ကို ထည့္ကာ ဟန္ မပ်က္ ျပန္ထားလိုက္သည္..
လြယ္လြယ္ နဲ႔ ေပးေသရင္ စိတ္ဝင္စား စရာ မေကာင္းဘူး..တျဖည္းျဖည္း ခ်င္းညႇင္း သတ္ရမယ္မလား

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now