Part 7

11.4K 1K 60
                                    

Xiaozhan မွာတဲ့ေဆးေတြအသုံးအေဆာင္ ပစၥည္း ေတြ လာပို႔ေပးတဲ့ Yubin ဟာ Xiaozhan Alphaနံေတြ လႊမ္းၿခဳံေနတဲ့ Yiboရယ္..Yiboရဲ႕ လည္ဂုတ္က Markရယ္ ျမင္ၿပီး ထိတ္လန႔္သြားတယ္...

"Leader..ဒါ..ဒါက"

"လွ်ို႔ဝွက္ထားေပးပါ"

"Leader... သူ..သူက Alphaမဟုတ္ဘူးေပါ့ ဒါဆို"

"အင္း..Wang Yiboက Omega တစ္ေယာက္ပဲ".

"ဒါဆိုသူက ဘာလို႔ Princessနဲ႕ လက္ထပ္လဲ..ၿပီးေတာ့ ဘာလို႔ Leaderက သူ႕ကို Markလုပ္ ထာလဲ..သူက Leader ညီမရဲ႕ ခင္ပြန္း ေလ"

"Yubin ငါေျပာတာ ေသခ်ာနားေထာင္..Yiboက သူ႕ ေနရာကို ဝမ္ေခ်ာင္ လုမွာေၾကာက္လို႔ Alphaေယာက္ေဆာင္ခဲ့တာ..Ziyiနဲ႕ လက္ထပ္ခဲ့တာကလဲ Ziyiကို သူက Hybrid ထင္ေနလို႔...White Wolfမ်ိဳးႏြယ္နဲ႕ Hybrid မ်ိဳးႏြယိက ေမြးလာမယ့္ ကေလးရဲ႕ေသြးဟာ Orginal Vampire ေတြကို ေခ် မႈနိးနိုင္မယ့္ တစ္ခုတည္းေသာ လက္နက္ပဲ..သူ႕ Clan ကို သိမ္းပိုက္ခ်င္ေနတဲ့ Original Vampire ေတြကို သူ ေခ်မႈန္းခ်င္လို႔ Ziyiနဲ႕ လက္ထပ္ခဲ့တာ..သူလႊဲသြားတာက Ziyiက Hybrid မ်ိဳးႏြယ္ မဟုတၱာပဲ"

"ကြၽတ္.. ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေလ ေခါင္းေဆာင္ရာ..သူက Leader ရဲ႕ေယာက္ဖျဖစ္ေနၿပီေလ..အခုျမ ေနာက္ျပန္ဆုတ္လို႔မရေတာ့ဘူး.."

"ငါက ရေအာင္ ျပန္ဆုတ္မယ္"

"Leader.."

"သူ Omega မွန္းဝမ္ေခ်ာင္က ရိပ္မိေနၿပီ..သူ႕ Clanမွာသူ႕ကို ဒီတိုင္း ဆက္ထားရင္ သူ ဒုကၡေရာက္လိမ့္မယ္..ဒါေၾကာင့္ ငါ Markလုပ္ လိုက္တာ "

"ဒါေပမဲ့ Leader..သူက Princess နဲ႕ေတာင္ Mark မလုပ္ရေသးပဲ Leaderက အခုလို လုပ္လိုက္ေတာ့ Princess ျမင္သြားခဲ့ရင္.."

"ငါ ဂ႐ုမစိုက္ဘူး..Ziyiဘက္ ကို စိတ္လဲ မဝင္စားဘူး..အခု ငါသိတာက Wang Yiboက ငါ Markလုပၳားတဲ့ ငါပိုင္တဲ့ Omega ပဲ..သူက ငါ့ရင္ေသြးကို ေမြးေပးရမယ့္ တစ္ဦးတည္းေသာ သူ"

"Leader..Leader လုပ္ရက္ေတြ ကမွားေနၿပီေနာ္"

"ျပန္ေတာ့ Yubin..ငါ့ကိုဆရာလာမလုပ္နဲ႕..လာလဲမတားနဲ႕..ငါမႀကိဳက္ဘူး"

"Leader"

"မင္းကို ငါ ျပန္ေတာ့လို႔ ေျပာေနတယ္ေနာ္..ငါေဒါသထြက္မလာခင္ မင္းျပန္ေတာ့"

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now