Part-22(* Final*)

16.6K 1.3K 140
                                    

"မေတြ႔တာ ၾကာၿပီေနာ္..႐ွာလိုက္ရတာ.. ေနာက္ဆံုး ေတာ့ ေတြ႔ရၿပီပဲ"

Yiboက William ကို ၾကည့္ေနရင္း ဦးေႏွာက္ကို အသည္းအသန္ အလုပ္ေပးသည္..ဒီေနရာ ကေန ေဝးေဝး William ကို ျမႇားေခၚသြားမွ ျဖစ္မယ္..ကေလးေတြ ကို သူေတြ႔သြားလို႔ မရဘူး..အေတြးအဆံုး Yiboက Grey Wolf အသြင္ ေျပာင္းကာ ေျပးသည္..သူတို႔ကို လွမ္းျမင္သြားတဲ့ က်ိရန္ကို မလာဖို႔ ေခါင္းခါျပကာ အိမ္နဲ႔ေဝးေဝးေျပးသည္..

"မိမွာ သိရက္နဲ႔ အပင္ပန္းခံ ေျပးေနေသးတယ္"

သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ William က သူ႔ကို ဖမ္းမိသြားသည္..Zhan..ငါတို႔ ဒီတစ္ခါ ေတာ့ တကယ္ ေဝးရၿပီ ထင္ပါတယ္..

....
Clanမွာ သည္း ေျခ ပ်က္ကာ ႐ူးသြပ္ေနတဲ့ Marryကို ေက်နပ္ စြာ ၾကည့္ၿပီး Xiaozhan က Yiboဆီထြက္လာခဲ့သည္..မၾကာေတာ့ဘူး..ကိုယ္တို႔ နီးရေတာ့မွာပါ အခ်စ္..ကေလးေတြ လဲ အသက္ ျပည့္ေတာ့မယ္..

"Ge...Ge..မ..မေကာင္း ေတာ့ဘူး"

မ်က္စိမ်က္ႏွာပ်က္ကာ ထြက္လာတဲ့ Ziyi ကို ျမင္ေတာ့ Xiaozhan လန္႔သြား သည္..

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ  Ziyi"

"Yi..Yibo ကို William ဖမ္းသြားၿပီ"

"ဘာ.."

က်ိရန္ လဲ ေရာက္လာကာ..

"ဟုတ္တယ္.Leader.. ကြၽန္ေတာ္ ျမင္လိုက္ ေပမယ့္ Leader Wangက သူ႔အနားမလာဖို႔ ေခါင္းခါျပ ၿပီး ေဝးေဝး ေျပးသြားတယ္.
ၾကည့္ရတာ ကေလးေတြ ကို William ေတြ႔သြားမွာ စိုးလို႔ ျဖစ္မယ္.."

"ေတာက္ "

"Yi..Yiboကို ျမန္ျမန္ လိုက္ကယ္ပါ Ge..သူ႔..သူ႔မွာ ကိုယ္ဝန္ နဲ႔"

"ဘာ..Ziyi..ဘာေျပာလိုက္တာ"

"Yiboမွာ ေနာက္ထပ္ ကိုယ္ဝန္ ထပ္႐ွိေနတယ္ Ge..သူအရမ္း ဝမ္းသာ သြားၿပီး Geကို ေျပာဖို႔ ေစာင့္ေနတာ"

"Yi.. Yibo..ဒါ..ဒါေပမဲ့... အခုသြားလို႔ မျဖစ္ဘူး Ziyi..အခု သြားရင္ ငါ William ကို ႏုိင္မွာ မဟုတ္ဘူး..ကေလးေတြ အသက္ျပည့္ ေအာင္ ေစာင့္ရမယ္..ဒီၾကားထဲ William ကို အခ်ိန္ဆြဲထားမွ ရမယ္.."

"မျဖစ္ ဘူး Ge..ဒီၾကားထဲ သူ Yiboကို တစ္ခု ခု လုပ္ လိုက္ရင္ ဘယ္လို လုပ္မလဲ "

"သူမလုပ္ရဲပါဘူး..ငါ့ လက္ထဲ မွာ Marry တစ္ေယာက္လံုး ႐ွိတယ္"

Xiaozhan က အံ့ ကို တင္းတင္း ႀကိတ္ကာ..

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now