Part-19

9.8K 1K 111
                                    

"Yibo..အခ်စ္"

Yiboက Xiaozhan သူ႔ကို ေခၚေနတာကို မ်က္ရည္ ဝဲေနတဲ့ မ်က္လံုး ေတြနဲ႔ တစ္ခ်က္ၾကည့္ကာမ်က္ႏွာလႊဲ လိုက္ၿပီး ကေလး ေတြကို ျပန္ၾကည့္ၿပီး လည္ပင္းကနီရဲေနတဲ့ လက္ရာကို ဖြဖြကိုင္ၿပီး..

"နာသြားလား..အရမ္း နာသြားလား ပါးပါး ကေလးေလးေတြ.."

"Yi...Yiboသူတို႔က ကိုယ္တို႔ ကေလးေလးေတြလား"

ကေလးေတြကို ကိုင္မလို လုပ္ေနတဲ့ Xiaozhan လက္ကို Yiboက ပုတ္ထုတ္ လိုက္ၿပီး..

"မထိနဲ႔..ငါ့ ကေလးေတြကို မထိနဲ႔."

"Yibo.."

"မထိနဲ႔.. သြား..မင္း..ဟင့္..မင္း..ကေလးေတြကို သတ္ဖို႔ လုပ္တာ."

"Yi..Yibo..ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ အခ်စ္ရယ္..ကိုယ္.. ကိုယ္ တကယ္မမွတ္မိလို႔ပါ"

"အဟင့္..ဟင့္..မင္း ေျပာေတာ့.. မင္းႏွလံုးသားက ငါနဲ႔ ကေလးေတြကို အျမဲ မွတ္မိေနမွာဆို..အခုေတာ့ မင္းက ငါ့သားနဲ႔ သမီးကို မင္းလက္နဲ႔ ကိုယ္တိုင္ သတ္ေတာ့မလို႔ေလ..ငါ..ငါသာ..မင္းကို မကိုက္ခဲ့ရင္ မင္းသူတို႔ကို သတ္လိုက္မွာ."

"Yibo..မငုိပါနဲ႔ အခ်စ္ရယ္..ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္.. ကိုယ္ သူတို႔ကို ၾကည့္ပါရေစေနာ္.."

"မၾကည့္နဲ႔...သူတို႔ေတြ မင္းကို ေၾကာက္ေနမွာ.."

"Yibo..ဟာ ကြာ..ေတာက္..."

Xiaozhan ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေဒါသေတြထြက္လာၿပီး ေဘးက နံရံကို ေခါင္းနဲ႔ ဝင္ေဆာင့္ကာ..

"ငါကြာ..ငါ..ဘာလို႔ မမွတ္မိရတာလဲ..ဒီဦးေႏွာက္ ကမေကာင္းတာ..ငါ့ကေလးေတြကို ငါ ျပန္သတ္မိေတာ့မလို႔..."

"Xiaozhan... ေတာ္ေတာ့..မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့.."

"ဝါး..ဝါး.."

လန့္ျပီးငုိေနတဲ ကေလးေတြ ကို Yiboလက္ထဲက ေန Ziyiက ခ်ီကာ..

"Yibo..Geကို တားဦး..Yiboလဲ စိတ္ေလ်ွာ့ပါ..ဒါ Geအျပစ္မွ မဟုတ္ပဲ...ဟိုမိန္းမ လုပ္ထားလို႔သာ ျဖစ္ရတာေလ.."

Yiboသက္ျပင္းခ်ကာ Xiaozhan ပခံုးကို ကိုင္ကာ..

"Zhan..ေတာ္ေတာ့.."

"Yibo..ကိုယ္.."

ေခါင္းက က်ေနတဲ့ ေသြးေတြကို Yiboက သုတ္ေပးၿပီး..

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now