Part-13

9.8K 988 131
                                    

ဘာလိုလိုနဲ႔ Yiboရဲ႕ ဗိုက္ေလးဟာ ငါးလေက်ာ္ လာၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သိသိသာသာ ဆူထြက္ေနၿပီ ျဖစ္သည္..ကိုယ္ဝန္႐ွိတဲ့ Omega ေတြက အရမ္း ကေလးဆန္လာတယ္ဆိုတာ တကယ္ပဲလား မသိဘူး..Yiboက ခုတေလာ Xiaozhan ကို အရမ္း ကပ္လာၿပီး ခြၽဲေနတက္သည္..ခုလဲ Yibo အိပ္ရာ မႏုိးခင္ Xiaozhan က Clan ကို ခဏ သြား ၿပီး ျပန္လာေတာ့ ႏုိးလာေတာ့ Xiaozhan ကို မေတြ႔လို႔ ဆို ၿပီး ေကာက္ေန႐ွာသည္..

"အခ်စ္.."

"လာမေခၚနဲ႔.. ထိလဲမထိနဲ႔"

"ကိုယ္ေတာင္းပန္ ပါတယ္ကြာ..ကိုယ္ မင္းႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနလို႔ မႏုိး ရက္တာနဲ႔ ထြက္သြားတာ"

"ဟင့္..ငါ မ်က္လံုးပြင့္လာေတာ့ မင္းကို မေတြ႔ေတာ့ ဘယ္ေလာက္ စိတ္ပူသြားလဲ သိလား..ဘာမ်ား ျဖစ္ေနၿပီလဲဆိုၿပီး."

"အခ်စ္က ကိုယ့္ကို စိတ္ပူတယ္ ဟုတ္လား.
ဘာျဖစ္လို႔လဲ.."

"မေျဖဘူး..လာမေမးနဲ႔..အ.."

ဗိုက္ကို ႏွိပ္ကာ မ်က္ႏွာ ႐ႈံမဲ့ သြားတဲ့ Yiboေၾကာင့္ Xiaozhan ျပာယာ ခတ္သြားသည္..

"ဘာျဖစ္လို႔ လဲ.. ဘာျဖစ္တာလဲ Yibo"

"ကန္တယ္..သူ ကန္ေနတယ္.အ.."

"ဒီနား.ဒီနားက လား"

"အဲ့နားကေရာ..ဒီဘက္ကေရာ..ၿပိဳင္ ကန္ေနသလိုပဲ..အ..လုပ္ပါဦး.. Xiaozhan.. နာတယ္..အရမ္း နာတယ္"

Xiaozhan ျပာယာခတ္သြားကာ ႐ွင္းခ်န္ကို အျမန္ေခၚရေတာ့သည္..႐ွင္းခ်န္ ေရာက္လာေတာ့ Yiboဗိုက္ကို စမ္းၿပီး ရယ္ကာ..

"Leader မင္းက ေတာ္ေတာ္ စြမ္းတာပဲ"

"ဘာကို စြမ္းတာနဲ႔.. ငါစြမ္းတာနဲ႔ အထဲက ကေလး ကန္တာနဲ႔ ဘာဆိုင္လို႔လဲ"

"ဆိုင္တာေပါ့..အထဲမွာ ႏွစ္ေယာက္ေတာင္ ႐ွိေနတယ္ေလ"

"ဘာ..ႏွစ္ေယာက္ ဟုတ္လား..ဒါ..ဒါဆို အမႊာေပါ့ ဟုတ္လား..႐ွင္းခ်န္"

"ဟုတ္တယ္."

"ဟား ဟား..လျပည့္လကြယ္ ေက်းဇူးေတြ ေၾကာင့္ ပဲ.."

"Xiaozhan !!"

Yiboက မ်က္ႏွာနီကာ ပိတ္ေအာ္ေတာ့မွ Xiaozhan က အရယ္ ရပ္ကာ..

"အခ်စ္..မင္းေရာ ေပ်ာ္လား..အႁမႊာေလးတဲ့"

"အင္း..ေကာင္းတာေပါ့..ႏွစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ ေမြးၿပီး သြားရင္ ငါတို႔ တစ္ေယာက္ဆိ ယူလို႔ရတာေပါ့"

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now