Mutlu yıllar sevgilim...

1.2K 69 29
                                    

BEŞ KEZ SILIP TEKRAR YAZDIM İSTEDİĞİİM GIBI OLMADI BÖYLE ACEMI BIR BÖLÜM OLDUĞU İÇİN ÜZGÜNÜM TELAFI EDECEĞIM :3

Sabırla bekleyen bitaneme ithaf EDİYORUMM

iyi okumalar :)))

HARRY :

'' bir hafta sonra yılbaşı '' dedim kolları arasına biraz daha sokularak.

'' biliyorum bebeğim '' elleri saçlarımın arasında dolaşırken huzurla gözlerimi kapattım. Kokusu burnuma dolarken başımı kaldırıp mavi gözlerine baktım. Bu adamın benim olması için nasıl bir iyilik yapmış olabilirdim? Onu kesinlikle hak etmiyordum ama mucizevi bir şekilde o benimle olmak istemişti. Sanırım tanrı beni gerçekten seviyordu.

'' ve 24'ü doğum günün''

'' hatırlıyorsun'' kaşlarımı çatıp doğruldum. Elbette hatırlıyordum.

'' tabii ki, ve çoktan plan yaptım. '' yüzünden anlayamadığım bir hüzün geçerken eğdiği başını kaldırdım. Birden ne olmuştu?

'' sorun ne sevgilim? ''

'' doğum günümü hatırlayan ve bunun için plan yapan tek insan sensin. d- daha önce kimse böyle bir şey yapmamıştı Harry ben..'' sağ elime hızla düşen yaşı silip onu kollarımın arasına aldım.

'' şşt.. artık geçmişi düşünmek yok. birlikte kutlayacağımız bir çok doğum günün olacak. sadece biz '' başını yasladığı omzumdan kaldırıp küçük pembe dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

'' beni bırakma harry''

'' asla sevgilim.. ''

****

Louis uyanmadan bir çok işi halletmiştim. ona unutamayacağı bir doğum günü partisi hazırlamıştım. ilk olacaktı ve oldukça özeldi. şimdi ise kocama nefis bir kahvaltı hazırlıyordum. portakal suyunu sevmediği için özel çayından yapmıştım. ekmeğide masaya koymak için arkamı döndüğümde gülümseyerek beni izlediğini gördüm.

'' sen ne zaman uyandın? ''

'' sana da günaydın harold '' hızlı adımlarla masanın diğer tarafına geçip dudaklarına ıslak bir ' günaydın' öpücüğü bıraktım.

'' süprizimi bozdun ''

'' ee, o zaman görmemiş gibi yapsam sevgilim? '' suratındaki muzip ifadeyle mutfaktan çıkışını izledim. peşinden bende çıkıp yatak odasına girdim.

'' louis.. sevgilim uyan '' dudaklarını gülmemek için birbirine bastırdı. yeni uyanıyormuş gibi yapıp tek gözünü açtı.

'' biraz daha uyusam ? ''

'' hayır, senin için kahvaltı hazırladım. hemen yataktan kalkıyorsun sevgilim '' üstündeki yorganı çekiştirirken nasıl olduğunu anlamadığım bir anda beni altına almıştı.

'' louis.. ım, kahvaltı'' cevap vermeden biraz daha eğildi ve dudaklarını müthiş bir yavaşlıkla dudaklarıma sürttü. amacını elbette biliyordum. daha fazla beklemeden kendime çekip sertçe öpmeye başladım. ağzından yumuşak bir inleme döklüdüğünde kalçalarımı havaya kaldırdım. beni nasıl baştan çıkaracağını iyi biliyordu.

'' harry '' sıcak nefesini boynuma üflediğinde titredim. '' devam edelim mi? '' cevabım normalde evetti ama bunun devamını geceye saklamıştım.

'' isterdim sevgilim ama kahvaltı '' kaşlarını dediğime inanamıyormuş gibi kaldırınca sevimlice güldüm. onunla sevişmeyi kahvaltıya tercih etmiyordum. şuan uygun değildi.

Bad Romance || Larry StylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin