Egy hűvös délután volt. Mindenki otthonról tanult a karantén miatt. Nagyban bújtam a könyvem amikor csipogott a telefonom. Greta írt.
Greta
Greta: Láttad előző este a holdat?!
Én: Nem. Miért?
Gréta: Meg kell nézned!
Gréta:Én: Ki ez?
Greta: Lucifer. Nicole felvetette az öltetet csinálhatnánk egy Lucifer fan klubbot. Benne vagy?
Én: Ki nem hagynám.Nem sok idő eltelt újra csipogott a telefonom. Ránéztem. Bevettek egy csoportba.
Csoport
Kitty felvette őket: Panna, Nicole, Greta, Sarah
Én:Sziasztok!
Greta: Sziasztoook!
Nicole: Sziasztok!
Panna: Sziasztok!
Kitty: Sziasztooook!Nicole megváltoztatta a chat képet:
Én: Oooo!
Kitty: Nem rossz, nem rossz.
Nicole: Hát nem.Ezután nem néztem a chatet csak újra a könyvem bújtam. Vagy 1 óráig nem nyúltam a telefonhoz. Mikor megnéztem mik vannak a chatbe felakadt a szemem.
Kitty képet küldött:
Nicole: Remélem lányok eljön értünk.
Panna: Kitudja.
Kitty: Nekem gyanús volt a hold.
Greta: Mekkora lenne már ha a sulinkba jönne.
Kitty: Szét adnám.
Nicole: De akkor nézzen is ki ilyen jól.
Kitty: Majd megfogjuk neked xd
Greta: Najooo
Panna: Meddig lesz szerintetek távoktatás?
Én: Sziasztok. Bocsi olvastam
Kitty: No problem.
Nicole: Remélem már nem sokáig.
Greta: Már kezdek megbolondulni.
Kitty: Én is, már nagyon hiányoztok.
Panna: Remélem én is, hogy lassan vége.
Sarah: Nekem is hiányoztok. Amint vége 1 találkozót be kell adni.
Kitty: Szét csapjuk a pizzázót.
Greta: Meg a Tescos falat.
Kitty: xd
Panna: xd
Sarah: Miről maradtam le?
Greta: Szerintem engedd el xd
Sarah: Hát jó xd
Kitty: Megyek eszek valamit.
Greta: Jojo.Ezután én se néztem, mert megéheztem szintúgy mint Kitty. Elmentem a konyhába és leültem gondolkodni. Tényleg mekkora lenne már hogyha eljönne Lucifer. Rákerestem Googleon és találtam egy csomó képet a letaszításáról. Úgy döntöttem "kutatómunkát" végzek Sarahan. Találtam minden féle jó dolgot tényleg. Akkor Tik-Tokra felmentem, mert unatkoztam ott is néha már beleakadtam ilyenbe, hogy Lucifer így meg úgy néz ki, de csak most kezdett el igazán érdekelni.
A napjaink ezután a csoportban úgy teltek el, hogy küldözgettünk ilyen dolgokat na meg volt 1-2 olyan videó, hogy a csaj kocahasat rajzol színesen: zölddel, pirossal, sárgával, kékkel meg fekete volt a háttér. Viccelődtünk is vele, hogy meg kell majd Luciferrel csinálni ha eljön értünk. Nagyon éltük ezt a témát.
Egy nap éjszaka álmodtam valami különöset. Egy kéz felém nyúl próbál elkapni miközben zuhantam. Ő állt ott és nem kapott el. Ezután utánnam vetette magát. Mikor már becsapódtunk volna kinyitotta a szárnyait. Éjfeketék voltak, a holdfényben csak úgy csillogtak.
-Most megvagy.-mondta a szárnyas idegen.
Ekkor felkeltem. Levert a víz az álmom alatt szóval átöltöztem. Lassan lement a korona. Már május volt szóval ideje volt. Másnap újra megkezdődik a tanítás.
YOU ARE READING
Lucifer fans
RomancePár lány felfedezte milyen is volt a Hold március 31-én és úgy döntöttek alapítanak egy fan klubbot. Különös módon jön egy új srác a suliba aki kiköpött mása Lucifernek, a bukott angyalnak, és még csatlakozik mellé a másik 6 testvére. A történet ala...