Mikor reggel felkeltem írtam is a lányoknak. Véletlen a lányos csoportba írtam. Nagy meglepetésemre Nicki is írta, hogy ugyan ezt álmodta. A meglepettségtől nem jutottam szóhoz.
Lány csoport
Én: Tényleg?
Nicki: Igen, 7 fiú állt egymás mellett és fekete szárnyaik voltak. Nagyon fura volt. Meg egyszer azt álmodtam elkap egy lila hajú csávó.
Én: Ugyan ez csak fekete hajú.
Nicole: Ti most szívattok. Én fehér hajúval.
Greta: Vöröske.
Kitty: Én meg ilyen rózsaszínhajúval...tuti meleg xd amúgy Panna nincs benne. Tőle élőbe kell megkérdezni.
Én: Igaz. Várjatok ráírok.Panna
Én: Pannaaa
Panna: Jó reggelt.
Én: Álmodtál egy szőke hajú csávóval.
Panna: Igen. Honnan tudod?
Én: Nicki, én, Greta, Nicole és Kitty is álmodott.
Panna: Nicki?
Én: Igen. Para nem?
Panna: Szerintem ma irány a könyvtár. Nézzünk utánna.
Én: Rendben.
Panna: Most megyek, majd a suliba találkozunk.
Én: Rendben. Szia!
Panna: Szia!Lassan elkészültem én is. Indultam az iskolába. Az utam megint keresztezték a fiúk.
-Szia Kislány!-köszönt Lucifer.
-Ne hívj így!-fordultam hátra.
-Jo jo Angyalkám.
-Egyre rosszabb lesz.
-Majd megtudod...-mondta halkan.
-Tessék?
-Semmi semmi...
-Lucifer, miért foglalkozol vele?-súgta oda neki a fehér hajú.-Nem látod mekkora lúzer?Ekkor gyorsabban szedtem a lábam. Szóval lúzernek tartanak. Mikor a suli elé értem Nicole szállt le a buszról szóval megvártam.
-Jó reggelt!-köszönt mosolyogva.
-Neked is! Hogy vagy?
-Hát érdekeset álmodtam mint tudod.
-Én is.
-Az álom pasid beszólt...
-Ohh...
-Nem baj...Megszoktam.-mosolyogtam.Igazából csak idén érkeztem ebbe az iskolába. 9-esek vagyunk. Az előző sulimban piszkáltak 1-8. osztályig. Mikor elkezdtem a gimit azt hittem itt is ez lesz...de nem, mert helyette szert tettem csodás barátnőkre. Ahogy így mentünk Lucifer egyszer hátrafordult és a szemembe nézett. Olyan volt mintha egyenesen a lelkemet nézné. Beértünk a suliba. Még kevesen voltak az osztályba. Viszont Nicki fogadott minket.
-Most mi volt ez az álom? Ti tudtok valamiről?
-Maybe.
-Akkor hagy halljam.
-Nos, az a helyzet március 31-én a hold így nézett ki:*megmutattam neki a képet*
-Igen és ez ki?
-Lucifer festménye.
-Najooo. Mekkora már, de én nem vele álmodtam.
-Igen, te nem mással álmodtál mint a lila hajú sráccal a 7-es tesókból.
-Kajak?!
-Legalábbis szerintem.
-Na ez egyre parább. És mit tudunk róluk?
-Nos, kb semmit, némelyik nevét.
-Enyémnek tudjátok?
-Még nem.Ekkor belépett Greta is az ajtón. Őt kísérte Panna.
-Sziasztok!
-Sziasztok! Mi folyik itt?-kérdezte Panna.
-Még ha mi is tudnánk. Egyetlen támaszunk a könyvek lesznek.Ekkor Kitty rontott be az ajtón lihegve. Lebaszta szó szerint a táskáját és odarohant hozzánk.
-Geci nem hiszitek el!
-Mit?-kérdezte Greta.
-Tudom az összes nevét...
-Honnan?
-Vannak kapcsolataim.-igazította meg a haját.
-Na mesélek:
•fekete hajú: Lucifer
•fehér hajú: Mammon
•lila hajú: Leviathan
•vörös hajú: Beelzebub
•szőke hajú: Satan
•fekete fehér hajú: Belphegor
•rózsaszínes szőkés barnás faszom tudja milyen hajú: Asmodeus
-Azta. Kemény vagy. Viszont tényleg honnan tudod?
-Bejelöltek xd
-Mi a rák. Honnan tudnak rólad?
-Fene se tudja. Nesze itt a telefonom jelölje be az aki akarja őket.Oda dobta a telefonját közénk. Nem is érdekelte esik e vagy sem. Greta szerencsére elkapta. Mindenki meghökkenve nevetett.
-Velem meg Lucifer beszélgetett reggelről. Azt mondta rám Angyalka.
-Kajak?
-Tudom nem ide kapcsolódik, de mindjárt jövök. Elmegyek mosdóba.
-Megyek veled.-mondta Nicki.
-Nos, akkor...ma megyünk könyvtárba.-mondta Panna.-Jöttök velünk?
-Igeeen!-mondta Nicole.
-Akkor órák után.Visszajött Nicki és Kitty is. Pont csöngettek szóval mindenki leült a helyére, Panna visszament az osztályba. Lassan teltek az órák ha úgy vesszük mivel izgatottan váruk, hogy menjünk könyvtárba. Mikor végre kicsöngettek szinte rohantunk a könyvár felé. 15 perces utat megtettünk 10 perc alatt. Mikor beértünk köszöntünk és olyan fogadott minket amire nagyon nem számítottunk.
YOU ARE READING
Lucifer fans
RomancePár lány felfedezte milyen is volt a Hold március 31-én és úgy döntöttek alapítanak egy fan klubbot. Különös módon jön egy új srác a suliba aki kiköpött mása Lucifernek, a bukott angyalnak, és még csatlakozik mellé a másik 6 testvére. A történet ala...