5. Rész

234 10 0
                                    

Ránéztem a telefonomra. Kikerekedett a szemem. Lucifer ismerősnek jelölt. Lenyomtam a telefont, 1 percig még becsuktam a szemem, újra kinyitottam és újra megnéztem. Még mindig ott volt az értesítés. Gyorsan beléptem és visszajelöltem őt. Megnéztem mikor jelölt be:3:18. Najó ez egyre érdekesebb lesz. 3:17-kor riadtam fel és ő meg...hát ismerősnek jelölt. Egyszer csak csipogott a telefon. Megnéztem.

Lucifer

Lucifer: Szia. Szokásos időbe?
Én: Szia. Igen, miért?
Lucifer: Majd megtudod. Na szia.
Én: Szia.

Na ez fura volt. Mit szeretne tőlem már korán reggelről? Felöltöztem stb és a szokásos időben kiléptem az ajtón. Láttam is a 7 fiút. Vagyis igazából csak 6-ot. Lucifer nem volt köztük.

-Szia bunkó kislány!-köszönt Mammon.
-Neked is jó reggelt seggfej!
-Not bad kislány, de ettől többet várok el lúzer.-ekkor a homlokához tartotta a kezét és egy l betűt mutatott.

Elmentek ezután. Vártam még egy 5 percet majd elindultam. Hirtelen egy kéz ragadta meg a vállam. Már azt hittem Lucifer, de najó igazából tényleg Lucifer volt.

-Azt hittem megvársz.-lihegett.
-Vártam vagy 5 percet.
-6-ot nem tudtál volna?
-De, de azt hittem már nem is jössz.
-Nem szoktam hazudni.
-Tegnap mégis hazudtál.
-Mit?
-Az ujjadról.
-És azt te honnan tudod?-mondta perverzen.
-Biztos vagyok benne.
-Na most te hazudtál.
-Nem.
-De.
-Nem.
-Nem.
-De...vagyis nem...fuuu
-Nyertem.
-A csatát megnyerted, de a háborút nem.
-Haha. Olyan aranyos vagy.
-Nem vagyok.
-De.
-Nem. És nem játszom el az előzőt újra.
-Te tudod. Viszont akkor is az vagy.

Ahogy így mentünk rágyújtott egy cigire. Nem szólt semmit. Hirtelen felém fordult, kikapta a cigis dobozt.

-Meg se kínáltalak. Milyen bunkó vagyok.
-Köszönöm, de nem cigizek.
-Attól még kérhetsz.
-De nem kérek.
-Rendben. Azért ne harapd le a fejem.
-Nem terveztem. Lehet egy kérdésem?
-Kettő is. Szívott bele a cigijébe.
-Miért beszélgetsz velem? Főleg, hogy a testvéreid egy hatalmas lúzernek tartanak.
-Nem vagy az azért csak, mert Mammon azt mondja. Mammon az a tipik népszerű srác aki kurvára kapzsi. Viszont most ez lényegtelen. Nekem szimpatikus vagy.
-Köszönöm.
-Nem kell megköszönni, csak az igazság Kislány.

Együtt mentünk be az iskola ajtaján. Hallottam, hogy a hátam mögött a lányok ott suttogtak.

-Halljátok az ott egy 15 éves csaj? Nem gondoltam volt Luciferről, hogy a gyerekeket szereti.-nevettek mögöttem.
-Ne törődj a szukákkal Sarah.-mondta eléggé hangosan, szándékosan, hogy a lányok hallják.-Na szia!-köszönt el, mert elváltak az útjaink.
-Szia!

Mikor beértem szinte lerohantak a lányok. Csak úgy kérdezgettek, hogy Luciferrel jöttem meg miért is stb...Egészen addig bombáztak amíg be nem csöngettek. Leültünk. Bejött a tanár. Matekkal kezdtünk. Nem igazán értem a matekot. Most mégse volt unalmas a matek.

-Gyerekek mivel az osztályfőnökötök beteg ezért én jelentem be: van egy új diákunk. Gyere be!

Ekkor belépett egy lány. Tejföl szőke haja volt, nem volt magas, a bőre is tejfehér színű volt viszont a ruhái nem ezt tükrözték: Rammsteines póló, alatta egy fekete hosszujjú fekete felső lehetett, fekete nadrág, láncok, bakancs. Viszont személy szerint nekem tetszett a stílusa. Mivel csak Kitty és Rick mellett volt hely ezért odaült. Fél perc nem telt bele már ott nevettek.

-Maradjatok csöndben, mert ha nem kiváglak titeket, téged is új lány!
-Nem új lány a nevem hanem Lily.
-Ne feleselj!
-Csak kérem a nevemen szólítson.
-Igazgatóiba akarsz kerülni?!
-Tanárnő!-törtem meg a vitát.
-Igen Sarah?
-Elmehetek mosdóba?
-Chh...menj.

Az új lány egy mosolyt hintett felém. Tudta ő is, hogy szándékosan csináltam. Mikor visszajöttem már nyugalom volt. Kicsöngettek végre.

-Szia!-jött oda hozzám.
-Szia!
-Csak szeretném megköszönni, hogy elterelted a dolgokat egy békésebb irányba.
-Jaj szívesen.-mosolyogtam.
-Van egy csomó ember akit meg kell ismerned.-rabolta el Kitty.-Ott van az egész osztályuk, az évfolyam jaj meg néhány 10-es 11-es 12-es stb...

Körbejárkálta vele kb a sulit. Észrevettem, hogy eléggé bejön a srácoknak, mert csak úgy figyelték amikor kimegy. Én odamentem Nicolehoz, Gretahoz, Nickihez. Elkezdtem beszélgetni velük amikor hirtelen Kitty futott Panna és Lily kíséretében.

-Nem hiszitek el! Ő is álmodott.
-Tényleg?
-Igen. Egy fekete hajú srácról...-mondta Lily.

Ekkor mindenki csöndbe maradt. És, hogy miért? Mert vele álmodtam én is.

-Ohh ennek örülök.-válaszoltam.-Kimegyek mosdóba.
-Rendben.

Elmentem a mosdóba. Közbe láttam Lucifert is. Rám mosolygott. Nem mosolyogtam vissza csak mentem egyenesen a célom felé. Arcot mostam majd visszamentem.

-Ahh jó, hogy itt vagy. Belphegorrol álmodott.
-Tényleg?!
-Igen.
-Huhh...Akarom mondani...értitek.
-Értjük.-mondta Nicki.
-Nos Lily van kedved csatlakozni délután hozzánk?-kérdeztem immár megkönnyebbülve.
-Igen. Még csak nemrég költöztem ide szóval örülnék neki ha megismernék néhány helyet.
-Na akkor suli után összegyűlünk.-mondta Greta.

És újra lassan, de biztosan telt a nap. A liget felé vettük az irányt.

-Lányok mi lenne ha rákeresnénk a nevükre?-mondta Nicki.
-Ez jó ötlet.-mondta egyetértően Lily.
-Nos, akkor mindenki a "sajájára".
-Oké.-mondta Panna.
-Lucifer nem lesz olyan nehéz.
-Most na...

Fél óráig bújtuk a telefonokat mire mindenkinek meglett pár információ. Aztán érdekes dolgokat találtunk. Olyan dolgokat amikre még csak nem is számítottunk.

Lucifer fansWhere stories live. Discover now