11. Rész (Sarah randija)

204 8 0
                                    

Gyorsan leviharzottam a lépcsőn. Lucifer jött mögöttem, mivel mindkettőnk terme az emeleten volt. Hátulról megölelt.

-Te se vagy lassú lány.
-Hát jó a tesi tanárunk.
-Haha. Mehetünk?
-Igen.

Elindultunk. Először elmentünk sétálni egy nyugodtabb helyre. Nagyon kis hangulatos volt az egész. Közben csináltam Luciferről egy csomó aranyos képet. Utánna beültünk a kávézóba és megittunk egy kávét. Ő egy hosszút kért én pedig egy cappucinot. Miközben így ültünk úgy éreztem eljött az ideje elmondani az álmomat.

-Nos, elkell, hogy mondjak valamit...
-Igen leszek a férjed, igaz a férfi szokta megkérni a nő kezét, de most eltekintünk ettől.
-Sajnos nem erről van szó.-viszont azért nevetve mondtam.-Azt álmodtam az este, hogy egy hosszú sínen megyek körülötte minden kopár, egyszer csak két oldalra ágazik: egyik oldalon sikítást hallottam másikon pedig a barátaim hangját. Befordultam arra amerre a barátaim hangját hallottam, mivel amúgy még tegnap egy férfi megállított és azt mondta, hogy figyelnek, ne bízzak senkibe csak a barátaimba és az ő szavai jutottak eszembe. Ahogy befordultam minden zöld lett, bokrok, fák, virágok, növények, tele volt élettel. Egyszer csak sikítás csapta meg a fülem hátranéztem és egy hatalmas madár volt, éjfekete volt, na el akart ragadni. Nem tudom ezután mi történ, hogy most elragadott-e vagy valami, de nem tudom annyira nyomasztja a lelkem ez az álom...
-Nyugodj meg...Szerintem csak egy rossz álom lehet. Már minden rendben van.
-Ha te mondod...

Ekkor megfogta a kezem. A szájához emelte és kézcsókot adott. Iszonyat romantikus volt az egész. A kávézás után elmentünk sétálni. Végig fogta a kezem mikor sétáltunk, nem szégyellt, felvállalta, hogy velem mutatkozzon, megpuszilt nyilvánosan...eddig nem volt rendesen senkim, de ha volt se vállalta fel, hogy velem lenne. Ahogy így sétáltunk láttuk Kittyt. Integetett felénk és oda is jött üdvözölni minket.

-Sziasztok! Ahw, de aranyosak vagytok.
-Szia. Lucifer.-nyújtotta felé a kezét a sármos úriember.
-Kitty.-fogadta el a kezét.
-Itt egyedül?
-Igen...-vakarta meg a fejét.
-Na és te kivel álmodsz?-kérdezett rá hirtelen Lucifer.

Kitty kicsit elszomorodott e kérdés hallatán. Leszegezte a fejét, de azért válaszolt.

-Asmodeussal...
-Ahh ő a legrosszabb mindannyiunk közül...Várj egy fél percet.

Lucifer elkezdett telefonálgatni. Én csak kérdően néztem Kittyvel együtt.

-Egy 5 perc és itt van. Ne szomorkodj.-mosolygott rá.
-Menjetek el igyatok meg valamit.
-Nemsokára úgyis haza kell mennem, szóval...
-Már ez is valami.

Megjött Asmodeus. Unott fejjel elment Kittyvel. Mi csak megvontuk a vállunkat, mert többet nem tudtunk tenni, viszont a szívünk mélyén csalódottak voltunk mindketten. Lassan nekem is ideje volt hazamennem. Szóltam is Lucifernek.

-Lassan haza kell mennem.
-Rendben. Hazakísérlek, de ezt gondoltad úgy hiszem.
-Mertem remélni.

Lassan a házunkhoz értünk. Luciferrel megálltunk a ház előtt.

-Ideje a búcsúzásnak.-mondtam szomorú hangon.
-Hát igen...Sajnos...Szeretlek.
-Én is téged. Köszönöm a mai napot.

Ekkor érzelmesen megcsókoltam. Ő közben átölelt.

-Holnap még találkozunk.
-Várom már a holnapot.-mondta.
-Én is.
-Jó éjszakát!
-Neked is!

Még volt egy utolsó csók, egy utolsó ölelés, majd kinyitottam az ajtót és beléptem rajta.

Lucifer fansDove le storie prendono vita. Scoprilo ora