7. Rész

237 9 0
                                    

A hamu ami az üvegbe volt elkezdte égetni a kezem. Ki is ejtettem a kezemből. Hirtelen lépteket hallottam. Egy szőke hajú srác jött mögöttem. Teljesen átlagosnak nézett ki viszont inkább sietősen felkaptam az üveget és gyorsabban szedtem a lábam. Még mindig meleg volt, de becsavartam a sálamba. Mikor léptem volna be az ajtón hirtelen valaki megragadta a karom és elrántott.

-Aucs. Engedj el!-förmedtem rá.
-Figyelmeztetnélek...ami ezután fog rád várni veszélyesebb, mint te azt gondolnád.
-Most miről beszélsz?
-Ne bízz meg...
-Kikben?
-Mennem kell, mert figyelnek. Ne bízz meg a barátaidon kívül senkiben.

Ekkor a srác elfutott. Nem tudtam eldönteni, hogy most tud a dolgokról vagy csak be van drogozva vagy mi a helyzet. Beléptem az ajtón. Felmentem a második emeletre, mert ott van a lakásunk. Benyitottam. Meglepettségemre nagyon hideg volt. Tárva nyitva volt az ablak.

-Anyaaaa, miért van nyitva az ablak?

Senki sem válaszolt. Benéztem a konyhába. Egy üzenet fogadott:

Elmentem boltba. Puszi.

Hát ilyen ez. Becsuktam az ablakot. Meglepettségemre egy fekete tollat találtam. Elkezdtem aggódni. Ki járhatott erre? Vagy csak paranoiás vagyok és beképzelem az egészet?

Lucifer fans

Én: Sziasztok. Nem hiszitek el mit találtam.
Én: Most nézem Nicki még nincs a csoportba.

Felvetted a Lucifer fansba: Nicki

Én: Szia.
Nicki: Sziasztok.
Greta: Na mit találtál?
Én:

Nicole: Ezt hol találtad? Én: Itthon, a padló

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nicole: Ezt hol találtad?
Én: Itthon, a padló.
Én: Meg az ablak is tárva nyitva volt mikor hazaértem. Ismeritek anyát milyen. Mindent 5x ellenőriz mikor elmegy itthonról. Szóval nagyon fura.
Nicki: Nem lehet csak egy madár toll?
Én: Persze lehet ez az, de akkor is. Az ablak miért van nyitva? Túl fura nekem a mai nap után.

Hirtelen zajokat hallottam a fürdőből. Ahogy elindultam észrevettem, hogy a földön ilyen fekete folyadék van. Újabb zajokat hallottam a fürdőből kiszűrődve. Elhatároztam magam: 3-ra kinyitom az ajtót.

1
.
.
.
2
.
.
.
2,5
.
3

Kinyitottam az ajtót. Két hatalmas szárnyat láttam amint ül a kádba. Kikerekedett szemmel néztem.

-Sarah...Sarah...segíts!

Lucifer volt az. Folyt a vér az oldalából. Hátradőlt a kádban. Fájdalomtól össze volt a szorítva az álkapcsa.

-Mi történt?!
-Megtámadtak az angyalok.
-Hogy tudok segíteni?
-Össze kéne varrni a sebet.
-De én nem vagyok orvos!
-Nem érdekel! Kérlek...

Gyorsan elrohantam tűért és cérnáért. Volt itthon alkohol. Belemártottam a tűt.

-Fájni fog.
-Tudom.

Ekkor odaadtam neki egy törölközőt. Nézett rám értetlenül.

-Minek ez?
-Harapj rá.
-Ohh...oké.

Elkezdtem összevarrni a sebet. Néha néztem az arcát. Iszonyatosan fájhatott neki érzéstelenek nélkül. Mikor kész lett lefertőtlenítettem.

-Maradj itt és ne menj sehova!
-Rendben.

Gyorsan elrohantam fájdalomcsillapítóért. Mire visszaértem Lucifernek hűlt helyét találtam. Gondolhattam volna. Nem tudtam, hogy most ezt elmondjam-e a lányoknak. Egyet tudtam: először is rendet kell raknom, fel kell takarítanom a fekete vért (miközben összevarrtam a sebét megvilágosodtam afelől, hogy fekete vére van) és a kádat is ki kellett mosnom. 10 perc alatt kész voltam mindennel, mintha mi sem történt volna. Egyet nem tudtam: hogy nyitotta ki az ablakot? Gondoltam ránézek a telefonra.

Lucifer fans

Nicki: Hol vagy Sarah?
Én: Itt vagyok. Kéne hívásba beszélnünk lányok...nagyon fontos.
Panna: Én benne vagyok.

Csoportos hívást indítottál

-Sziasztok!-köszöntem.
-Sziasztok!-köszöntek a többiek is.
-Miről van szó Sarah?-kérdezte Nicole aggódva.
-Itt volt Lucifer...
-Tessék?! Minek?
-Megtámadták az angyalok. Összevarrtam a sebét, remélem nem fertőződik el...bemártottam alkoholba a tűt minden.
-Hogy jutott be?-kérdezte Greta.
-Ha én azt tudnám. Az ablakon gondolom, de hogy ott is hogyan az örök kérdés szerintem. 1 percre hagytam egyedül, mert akartam neki adni fájdalomcsillapítót, de akkor már elment.
-Na ez aztán fura.-mondta Kitty.
-Nekem mondod?! A kádban ült és csak a szárnyait láttam hirtelen. Nem ez az egyetlen fura dolog azóta.
-Mi történt még?-kérdezte egyszerre Nicki és Greta.
-Nos, a hamu felforrósodott, akkor egy srác megragadta a kezem, azt mondta ne bízzak a barátaimon kívül senkiben, meg hogy figyelnek minket meg ilyenek. Nem tudom a csávó drogos volt-e vagy sem...Semmit sem tudok már.
-Na mai napra az izgalmak kipipálva.-mondta Kitty.

Hirtelen eszembe jutott, hogy mit is mondott Lucifer amikor rátaláltam.

-Sarah...Sarah...segíts!

Ugyan azt, mint az álmomban.

-Sarah! Sarah itt vagy?!-kiabált szinte a telefonba Nicki.
-Jaj igen bocsánat. Elbambultam.
-Szerintem most jót tenne ha lepihennél.-mondta Nicole.
-Lehet, kicsit sokkos állapotba vagyok őszintén, de az a baj félek attól, hogy rám tör valaki vagy...valami...
-Ohh. Anyud?-kérdezte Greta.
-Boltba van. Bár amúgy meglepően sokáig van távol. Lerakom lányok, felhívom anyát. Már mindentől félek...
-Rendben. Amint felhívtad azonnal lépj vissza a hívásba!-aggodalmaskodott Kitty.
-Rendben, így lesz. Addig is sziasztok.

Kiléptél a csoportos hívásból.

Lucifer fansWhere stories live. Discover now