A 7-ből az egyik fiú ott állt. Nem más mint Satan. Mindenki meglepődött, de egyikőjük se úgy, mint Panna. Gyors léptekkel elindultam otthagyva a többieket. Szoktam könyvtárba járni szóval ismernek. Ahogy haladtam beljebb észre vettem még valakit. Leviathan éppen a magazinoknál állt szóval őt is kikerültem. Reméltem többel nem fogok találkozni. Erre hirtelen valakibe beleütköztem.
-Ez a héten a második. Nem unod még? Vagy esetleg szándékosan csinálod?
-Bocsánat, nem akartam csak nem figyeltem oda.
-Shh.-rakta a mutatóujját a szám elé.-Ne beszélj annyit.-mosolygott kacéran.Kikerekedett szemekkel figyeltem a 180 cm-es fiút aki éppen 0 cm-re állt tőlem és az egyik ujja a számon van.
-Te cigizel?
-Na erre nem számítottam.-suttogta nevetve.-Igen.
-Érzem. Szóval elvehetnéd az ujjad.
-Lesz az az ujj olyan helyen is ahol nem fogod érezni, hogy cigizek.Hirtelen leesett, hogy mit mondott. Meglendítettem a kezem olyan erővel, mint még soha.
-Aucs. Mondjuk hatalmas jog. Na megyek babám, még találkozunk. Szia.
Meg se várta, hogy köszönjek, elviharzott. A lányok jöttek is mögöttem.
-Mi történt? Nem vagy lázas? Nagyon piros vagy.-kérdezgetett aggódva Nicole.
-Nem-nem, jól vagyok köszi.
-Mi történt?
-Semmi, hagyjuk. Hol kezdjük a keresést?
-Van egy ötletem.
-Na?
-Mondjuk a Bibliába.
-Ez tényleg jó ötlet.-helyeselt Nicki.
-Akkor keressünk is egyet.-mondta Panna.Mindannyiunk közül ő volt a legjártasabb, mert ő járt a legtöbbet a városi könyvtárba. 1 perc nem telt bele már a kezünkbe volt 1 biblia.
-Itt beszéljük meg, vagy vegyük ki, 1 valaki olvassa el és mondja el, vagy elmegyünk egy csöndesebb helyre?
Mindenki az utolsó lehetőségre szavazott. Panna kivette a könyvet és úgy döntöttünk Kitty és Nicki kedvenc helyére megyünk a ligetbe. Leültünk arra a részre ahol nem szokott annyi ember lenni és elkezdtük olvasni. Nicole kezdte utánna Kitty és a végére mindenki sorra került.
-Nos akkor magyarul Lucifert letaszította az Isten. Jó ez a katolikus iskola. Pont ide jöttek.-mondtam.
-Ilyen ez. Na, de lényeg. Ők így 7-en testvérek még a biblia is megmondja és a nevük is ugyanaz. Viszont valami mégse stimmel.-filozofált Nicole.
-Mi?
-Miért mi? És mi a közös bennünk?
-Mindennek van oka.-mondta Nicki.
-Igen. Deja vu érzés fogott el.-mondta Kitty.
-Téged mikor nem?-nevetett Greta.
-Nem ez most komoly. Ahh geci.
-Ne káromkodj már ennyit Kislány.-erre felkaptuk a fejünket.Mammon állt ott. Ránéztem Nicolera és láttam, hogy elvörösödik. Olyan "UwU" pillanat volt. Ezután Mammont néztem. Ő is Nicolet nézte. Olyan cukin nézték egymást. Senki nem merte ezt megtörni.
-Khm nos, ez így érdekes helyzet. Itt állok 6 lány előtt, az egyik kezében egy biblia van, 4-en ülnek a padon, 2-en a kabátjukon ülnek. Csatlakozzak vagy ne?
-Inkább ne.-vágtam rá.
-Shh...nem téged kérdeztelek te is tudod.Nicole egyre és egyre vörösebb lett. Mammon újra rászegezte a tekintetét.
-Nos, te mit mondasz kis szőke?
-Khm...ha szeretnél.
-Na ő aranyos, vegyetek róla példát. Sajnálom Csillagom, nekem mennem kell, de még találkozunk. Szia Nicole.Ekkor elment. És ekkor esett le, hogy Nicolet a nevén szólította. Kb mindenki tátott szájjal ült.
-Úgy érzem ideje haza menni. Holnap délután ugyan itt?-kérdezte Panna.
-Okés.-válaszolt Nicole boldogan.
-Nos, akkor sziasztok!
-Sziasztok-köszönt mindneki.Mindenki haza fele ment. Mikor így ballagtam észrevettem Asmodeust. Éppen egy lánnyal sétált. Még jó, hogy nem tartott velem Kitty csak Greta. 5 perc séta után újra össze futottam valakivel Beelzebubbal. Éppen a hamburgeres előtt állt.
-Még kéne 100 Ft?
-Igen.
-Ahj a fenébe...
-Tessék!-mondta Greta és a kezébe nyomott egy 100-ast.Beelzebub tátott szájjal nézte őt ahogy elsétált. Hátrafordultam éppen adta oda a nőnek a 100-ast hatalmas mosollyal.
Később elváltak az útjaink Gretaval. Elköszöntem tőle. Hazaértem és szörnyen éhes voltam. Ettem valamit és ledőltem pihenni. Bealudtam.
-Sarah...Sarah...segíts!
Ekkor felriadtam. Ránéztem az órára: 3:17. Uff jól bealudtam. Elmentem letusoltam, elvégeztem az esti rutinom és vissza feküdtem. Az ébresztőmig nyugodtan aludtam. Mégis a lelkem mélyén nyomasztott a hang ami a nevemet kiáltotta segítség gyanánt. Reggel pedig...
YOU ARE READING
Lucifer fans
RomancePár lány felfedezte milyen is volt a Hold március 31-én és úgy döntöttek alapítanak egy fan klubbot. Különös módon jön egy új srác a suliba aki kiköpött mása Lucifernek, a bukott angyalnak, és még csatlakozik mellé a másik 6 testvére. A történet ala...