Csak én nem lettem elhívva randira. Mikor eljött az az idő, hogy mindenki menjen a randijára le voltam picit törve. Nicki meg Nicole szaladtak is a mosdóba, Sarah le a lépcsőn, Greta sokk hatása alatt volt szóval mondtam egy sziasztok-ot és úgy döntöttem elmegyek sétálni egyet. Ahogy így mentem belebotlottam Sarahekba. Nem akartam zavarni szóval úgy döntöttem elmegyek iszok egy kávét, ott ültek Nickiek. Mondtam magamba: nem rontom el a hangulatot szóval gondoltam meghívom magam mozizni. Ott Mammonba és Nicoleba futottam bele. 1 percig figyeltem őket iszonyat aranyosak voltak. A többieket is figyeltem volna picit a feeling miatt, de megláttak volna. Megéheztem szóval ettem volna valamit, de láttam Beelzebub vörös haját és Greta ideges pofiját szóval inkább nem. Arra jutottam akkor elmegyek a könyvtárba, kiveszek egy könyvet és leülök a ligetbe olvasni. Ahogy éppen mentem fel a könyvtárba suttogást hallottam. Pannaek voltak. Épp nyitotta ki Satan az ajtót Pannanak. Milyen úriember. Úgy voltam vele akkor telefonon olvasok valamit a ligetbe. Ahogy mentem volna be a ligetbe láttam Nickiek épp mentek be. Úgy voltam vele később visszajövök. Leültem egy padra és úgy döntöttem ott maradok. Nem megyek már sehova, mert a végén elvisznek és beletesznek egy fekete kocsi csomagtartójába. Inkább ültem a seggemen, az volt a tuti. Ahogy így üldögéltem egyszer csak valaki elsüvített előttem. Asmodeus volt az egy lány társaságát élvezte. Nem is vártam mást a bujaság képviselőjétől. Csalódott voltam, de inkább bújtam az instat. Éppen indulni készültem, mert úgy voltam vele a buszmegállóba is tudok ülni amikor megláttam Sarahekat. Úgy tettem, mint aki kicsattant a boldogságtól, integettem, üdvözöltem őket.
-Sziasztok! Ahw, de aranyosak vagytok.
-Szia. Lucifer.-nyújtotta felém a kezét.
-Kitty.-fogadtam el.
-Itt egyedül?
-Igen...-vakartam meg a fejem.
-Na és te kivel álmodsz?-kérdezett rá hirtelen Lucifer.Elszomorodtam kicsit elszomorodtam e kérdés hallatán. Leszegeztem a fejem, de azért válaszoltam, mert nem akartam bunkó lenni.
-Asmodeussal...
-Ahh ő a legrosszabb mindannyiunk közül...Várj egy fél percet.Lucifer elkezdett telefonálgatni. Én csak kérdően néztem Sarahval együtt.
-Egy 5 perc és itt van. Ne szomorkodj.-mosolygott rám.
-Menjetek el igyatok meg valamit.-vetette fel az ötletet Sarah.
-Nemsokára úgyis haza kell mennem, szóval...-mondtam.
-Már ez is valami.Megjött Asmodeus. Unott fejet vágott, elkapta a karom és kb elráncigált.
-Veled szoktam álmodni, de ezért miért kellett sürgősen eljönnöm a randimról?-mondta keserűen és bántóan.
-Ne szorítsd így a kezem, fáj!
-Jó.-engedte el a kezem.
-Amúgy is nem én kértem, hogy gyere velem. Lucifer hívott fel téged.
-Ehh...pedig olyan jó csaj volt...már vitt volna fel a lakására...csak csörgött a telefon...fu...Te nem akarsz felvinni?
-1 busszal megyek, 2 amúgy se vinnélek fel.
-Hmm pimasz...Ekkor nekinyomott a falnak. Unott fejjel néztem felé és kicsit megbántva éreztem magam. Haragudtam rá, hogy őszinte legyek és féltékeny voltam arra a lányra akivel randizott ma.
-Bepótolom még veled a mai napot nyugi.-szegezte fel az állam.
-Nem muszáj.
-Ahw valaki féltékeny...érzem.
-Tévedsz.
-Nem szoktam.
-Le fogom késni a buszt.
-Akkor a végén még én viszek haza lányt...először.-mosolygott kacéran.-Na, de menjünk komolyan.Elkísért a buszmegállóba. Felszálltam a buszomra. Karba tett kézzel mosolygott felém. Mikor bekanyarodott a busz egyszer még ránéztem. Dobott felém egy csókot.
YOU ARE READING
Lucifer fans
RomancePár lány felfedezte milyen is volt a Hold március 31-én és úgy döntöttek alapítanak egy fan klubbot. Különös módon jön egy új srác a suliba aki kiköpött mása Lucifernek, a bukott angyalnak, és még csatlakozik mellé a másik 6 testvére. A történet ala...