Nos, eljött a nagy nap amire mindannyian vártunk. Végre vége a karanténnak és találkozhatunk egymással. Felöltöztem a szokásosan vagyis egy rózsaszín felső meg egy fekete nadrág (imádom a rózsaszínt nem tehetek róla) és megcsináltam a hajam is: raktam bele egy csinos kis rózsaszín csatot ami ment a pólóm színéhez. Mikor elkészültem ránéztem az órámra. Ideje volt menni. Mivel nem laktam túl messze az iskolától ezért gyalog mentem minden reggel. Ahogy így mentem körbenéztem. Rég voltam már kint, rendesen fura volt az egész. Ahogy így nézelődtem észrevettem 7 helyes srácot amint csoportban sétálnak. Kicsit féltem, hogy beszólnak e vagy sem. Sajnos beigazolódott a félelmem.
-Nézzétek már a kis rózsaszínt.-kezdte egy fehér hajú srác.
-Milyen kis cuki, még a csatja is rózsaszín.-nevetett fel a szőke hajú.
-Mondjuk azért nem olyan rossz.-tette hozzá egy ilyen szőkés barnás picit rózsaszínes beütéses hajú srác.
-Kuss legyen már! Hagyjátok békén a lányt!Ekkor mindenki csöndbe maradt. Ránéztem arra aki végül is megmentette a becsületem. Teljesen az ellentétem volt a srác. Fekete haj, fekete ruhákat viselt, a szeme barnás volt, már-már vöröses beütéssel.
-Köszönöm.
Csak bólintott egyet. Beértem a sulihoz. Greta pont jött velem szembe. Úgy megörültem a lánynak, hogy egyből odafutottam hozzá, nem érdekelve mit fognak szólni a mögöttem álló fiúk és megöleltem.
-Hoho elviszel lányka.
-Szia!
-Szia!-köszönt vissza mosolygósan.Ahogy megfordultam észrevettem, hogy a fiúk abba a suli irányába fordulnak ahova mi is járunk.
-Dik ki ez a sok fiú?
-Ha én azt tudnám.Érdekesek voltak. Színes volt a hajuk: fekete, vörös, akkor ilyen rózsaszínes barnás szőkés, szőke, fekete-fehér, fehér, és volt világos lila színű is. Hát oké. Én elbújhatok mellettük a világos szőke hajammal.
-Érdekes csávók.
-Az már biztos. Megvárjuk a többieket?
-Aha, szerintem Panna már benn van szóval Nicole van még meg Kitty. Ooo ha ők ketten meglátják ezeket a csávókat mi lesz itt.
-Jó kérdés.Nicole és Kitty szinte egyszerre jöttek.
-Sziasztok!-futott Kitty.
Mindanyóinkat megölelt csoportosan, ekkor futott Nicole és ő is becsatlakozott. Ott álltunk ilyen csoportos ölelésbe.
-Sziasztok!-köszönt Nicole is.
-Ahh már úgy hiányoztatok, mindjárt sírok.-mondta Kitty.
-Ne sírj, mert akkor mi is sírunk.-mondtam.
-Megyünk be, mert Panna meg már rég beért.
-Még szép, már úgy hiányzott Pannuska is.Bementünk. A 7 fiú ott állt a portánál. Kicsit belehallgattam a beszélgetésbe.
-Igen 7-en vagyunk testvérek, igen, ketten 10-esek, 4-en 11-esek, és 1 12-es van.-mondta szinte már kiakadva a fekete hajú srác.
-Sarah jössz?-szólt utánam Greta.
-Igen persze.Felmentünk a lépcsőn. Bementem leraktam a cuccom a padomra. Közbe a többiek végig ölelgettek mindenkit szóval én is így tettem.
-Menjünk Pannahoz is.
-Igazad van.-mondta vidáman Kitty.Átmentünk hozzá. Panna is az évfolyamba járt. Éppen evett amikor lerohamoztuk őt. Veronica már ott állt és kért volna a kajájából, de jöttünk mi a hős megmentők és megmentettük Panna fenséges kajáját. Mindig valami finomat hoz.
-Pannuska!-kiáltott fel Kitty.
-Szia Panna!-mondta kórusba Nicole és Greta.
-Szia!Még ott is megölelgettünk pár embert, mert Nicki is itt volt és Veronica is. Ezután csöngettek is szóval mentünk ki a teremből. Én mentem elsőnek és figyelmetlenségembe neki is ütköztem valakinek. Ki másnak ha nem a fekete hajú srácnak. Felnéztem rá a 158 cm-el. Volt vagy 180 cm a gyerek ha nem több. Valahonnan olyan ismerős volt az arca.
-Én kérjek bocsánatot helyetted?
-Jaj bocsánat, ne haragudj csak elbambultam, bocsánat.
-Egy is elég lett volna.-nevetett.-Nos, szia!
-Szia!Bementünk a terembe, Kitty már rá is kezdett. Odajött mögém megfogta a vállam és újra és újra mondta.
-Lucifer...
-Jól van már. Először is hallottam.
-Ne kapd fel így vizet Kislány.
-Nem vagyok Kislány csak azért, mert te nagy ló vagy!Ahogy ezt kimondtam meg is bántam. Kitty tátott szájjal és könnyes szemmel állt előttem. 167 cm volt a lány és tudom én vagyok kicsi, csak nem szeretem ha ezt tudatják velem.
-Rendben.-ennyit mondott Kitty.
Csöndben a helyére ment és leült. Egy srác ült mellette, de még ő is csak nézett. Odamentem Kittyhez.
-Bocsánat, nem aka-
-Mindegy. Bejött a tanár menj vissza a helyedre!-mondta haláli nyugodtsággal.
A nap hátralevő része úgy telt, hogy Kitty full kussba volt és kb mindenki a "fanklubból". Ezt jól elbasztam már gondoltam amikor hirtelen valaki hátulról megölelt. Kitty volt az. Ekkor mindenkinek felcsillant a szeme és elkezdtek mosolyogni.-Nos, lányok...-kezdte Nicole.-Ti tudjàtok, hogy hívjàk azt a 11-es fehér hajú srácot?
-Valami M betűvel kezdődő neve van.-mondta Greta.
-Matthew?
-Nem, sokkal különlegesebb.
-Majd még kiderítem.
-És a fekete hajút?-kérdezte Greta.
-Lucifer.-válaszolta Kitty.
-Kajak?-kérdeztem.
-Igen. Hallottam amikor elmentem mosdóba, hogy kérdezték mi a neve ő pedig mondta, hogy Lucifer.
-Najó! Én mondtam, hogy eljön értünk!-momdta Nicole.Panna az csak ott volt csendben. Ránéztem és túl csendes volt a lány.
-Na Panna melyik a 7 közül?
-Hát nem olyan rossz az a szőke hajú...
-Ooo Panna tudja mi a jó.-mondta Nicole.
-Hát igen.-helyeseltem.Láttuk, hogy zavarba van a lány. Greta és Kitty voltak azok akik nem szólt semmit. Ők csak örültek a lánnyal együtt.
-Na és neked Greta?-kérdeztem.
-Hát nem tudom. Nem ismerem még őket annyira.
-De így kinézetre.-mondta Nicole,
-Hát nem tudom, az a vörös hajú csávesz not bad.
-Really?-kérdezte Kitty.
-Maybe.Néha random elkezdenek angolul beszélni, de így szeretjük őket. Ezután mindannyian Kitty felé fordultunk. Biztosak voltunk benne, hogy rávágja vezetéknévvel együtt.
-Miért néztek ennyire?
-Na Kitty és neked?
-Még nem tudom.Na ezen mindannyian elcsodálkoztunk. Nem tudja.
-Na, de tényleg ki?
-Nem tudom még. Nem néztem őket annyira.
-Az igaz.-mondtam.
-Ha jobban szemügyre veszem őket akkor majd szólok.
-Rendben.Ekkor ténylegesen vége lett a napnak. Mindannyian elindultunk haza felé és mivel ugyan arra mentünk beszélgettünk.
-Eszembe jutott a csávó neve Nicole!-mondta Greta.
-Na mi a neve?-érdeklődött Panna is.
-Mammon.
-Kajak? Mint annak a démonnak?
-Igen. Milyen menő már.
-Kajak eljött Lucifer és hozta a testvéreit is.
-Lehetséges.-válaszoltam.
-Én meg tudom Panna választottjának a nevét.-mondta Kitty.
-Na hogy hívják?
-Satan.
-Najoooo.-mondta Greta.
-Gretae pedig Beelzebub.
-Milyen neve van már! Azta!-mondta Greta.
-Dejó neve van már...-mondta Panna.
-Mármint kinek?-kérdeztem picit perverzen.
-Satannak.Én a házamhoz értem ekkor szóval elköszöntem a többiektől. Felmentem ledobáltam a cuccaim és a nap hátralevő részét olvasással és telefonozással töltöttem. Éjszaka újabb álmom volt. Most 7 fiú volt...és mindegyiknek volt szárnya...
YOU ARE READING
Lucifer fans
RomancePár lány felfedezte milyen is volt a Hold március 31-én és úgy döntöttek alapítanak egy fan klubbot. Különös módon jön egy új srác a suliba aki kiköpött mása Lucifernek, a bukott angyalnak, és még csatlakozik mellé a másik 6 testvére. A történet ala...