(Innentől ugyanúgy Sarah szemszögéből nézzük a történteket)
Mikor hazaértem írtam is a csoportba a lányoknak, mert megszerettem volna tudni kinek hogyan telt el a randija.
Lucifer fans
Én: Sziasztok! Na kinek hogyan sikerült a randija?
Panna: Sziasztok! Szuper jó volt!
Nicki: Imádtam! Romantikus volt.
Nicole: Olyan jó volt, bárcsak most is Mammonnal lennék.
Greta: Sziasztok! Animesen.
Kitty: Sziasztok! Inkább engedjük el.
Én: Miért mi volt?Csoportos hívást indítottál
Csatlakoztál a csoportos híváshoz
Panna csatlakozott a csoportos híváshoz
Nicki csatlakozott a csoportos híváshoz
Greta csatlakozott a csoportos híváshoz
Nicole csatlakozott a csoportos híváshoz
Kitty csatlakozott a csoportos híváshoz-Nos akkor mesélje el mindenki röviden mi történt!-mondtam ujjongva.
-Kezdem!-mondta Nicole.-Nos, elmentünk moziba, utánna a ligetbe beszélgettünk, hülyéskedtünk és elcsattant az első csók. Ezután kocsival hazavitt.
-Ahw!-mondta hangosan Kitty.
-Ki a következő?-kérdezte Nicole.
-Én!-mondta magabiztosan Panna.-Elmentünk a könyvtárba, ott sokáig voltunk beszélgettünk, bókolt nekem, csúcs szuper volt, utánna elkísért a buszmegállóhoz. Na ki következik?
-De adom! Könyvtársa randi!-mondta Greta.
-Én!-mondta Nicki.-Elmentünk kávézni egyet iszonyat cuki volt, utánna a ligetbe sétáltunk, ott megkérdezte leszek e a barátnője és igent mondtam...Na meg megtörtént az amire annyian vágyunk: az első csók. Imádtam minden percét.
-Ki maradt? Jaj Kitty meg Greta. Na melyik kezdi?
-Én akkor...-mondta Greta.-Elmentünk megettünk egy pizzát, közbe animet néztünk, utánna elkísért a buszmegállóba és ennyi.
-Most én jönnék ugye?-kérdezte Kitty...
-Igen.-mondtam.
-Még te se voltál Sarah.
-Jó, de utánam tényleg te jössz!
-Rendben.
-Elmentünk sétálgatni, kávéztunk, újra sétálgattunk és utánna pedig hazakísért.
-Én jövök...Nos, akartam egy csomó mindent csinálni, csak ott voltatok és nem akartam belerondítani szóval leültem a bolyongásom után egy padra, ott telefonoztam, utánna találkoztam Sarahval, Lucifer odahívta Asmodeust, panaszkodott nekem majdnem végig, hogy mindent elrontottam egy lánnyal kapcsolatban, de végül csak elkísért a buszmegállóba. Viszont rendesen rosszul érzem magam miatta...
-De ne érezd! Most hiába van más lányokkal úgyis nálad köt ki!-vigasztalta Nicki.
-Igaz...-mondta Kitty.
-Amúgy ti nem álmodtatok valami furcsát mostanában?-kérdeztem hirtelen.
-Most, hogy mondod akartam is kérdezni.-mondta Nicole.
-Mi volt az?
-Egy nagy fekete madár el akart ragadni.
-Ugyan ez!-mondta Greta.
-Same.-mondta Kitty.
-Szóról szóra.-felelte Panna is.
-Én is ezt álmodtam.-mondta Nicki.
-Jaj és lányok, nem beszéltek veletek az anyukátok?
-Hmm mondta 20-kor akar velem beszélni.
-Szerintem mindenkivel egy időbe lesz.
-Miről van szó? Te már valamit tudsz Sarah...
-Igen, mivel velem már megtörtén a beszélgetés. Na 20 óra, menjetek. Sziasztok!Kiléptél a csoportos hívásból
Anya engem is hívott egy fontosabb beszélgetéshez. Meglepődtem, mert azt hittem már túl vagyok rajta.
-Nos, mint múltkor mondtam, hogy kinek ki lesz a férje stb dolgot, de nem mondtam el tulajdonképp mi is a jelentősége ennek az egésznek. A 7 herceg a Pokolban élt mindezidáig, volt egy jóslat, hogy csak akkor élhetnek az emberföldön ha a 7 kiválasztottnak, mindnek leánygyermek születik. Ők is kiválasztottak lesznek, és a 7 herceg feleségei, és az a lényege, hogy ti lányok elkapjátok a démonokat, ők pedig vigyáznak rá, hogy ne szökjenek ki. Mi már találkoztunk eggyel, ő még annyira nem is volt erős. Ki kell titeket képezni. Meg kell védeni magatokat. Amikor 16 évesek lesztek egy szövetséget köttök a jövendőbelitekkel, ez nem egy házasság csak egy szövetség. Majd ennek is lesz egy jelentősége, de arra elég később kitérnünk.
-De én szeretném tudni.
-Rendben legyen. Az a szövetség lényeg...hogy a Pokolba fogtok lakni, de ti a földre is léphettek. Ez a lényege.
-A Pokolban lakni?!
-Nem olyan mint amilyennek te hiszed. Kérd meg Lucifert, ő biztos részletesen elmeséli milyen is.
-És mi lesz az iskolával? Meg veled is anya...
-Itt megszűntök létezni. Senki sem fog emlékezni rátok...még mi se...a saját anyátok...
-Én ezt nem csinálom! Szó sem lehet róla!Idegesen elvonultam a szobámba. Elmentem elvégeztem az esti rutinom és álomba sírtam magam.
YOU ARE READING
Lucifer fans
RomancePár lány felfedezte milyen is volt a Hold március 31-én és úgy döntöttek alapítanak egy fan klubbot. Különös módon jön egy új srác a suliba aki kiköpött mása Lucifernek, a bukott angyalnak, és még csatlakozik mellé a másik 6 testvére. A történet ala...