19. Rész

177 7 0
                                    

Csak álltunk ott. Én gondolkoztam Lucifer pedig fürkésző tekintettel figyelt engem. Ekkor eszembe jutott: ha az egész meg nem történt lenne akkor a barátaimtól is elvenném a lehetőséget azt pedig nem akarom...nagyon nem..plusz ott van Lucifer is...meg a fiúk is...rájöttem végre a lényegre. Ez nem rólam szól hanem rólunk.

-Veled maradok...amíg világ a világ.

Lucifer könnyes szemekkel szorított magához. Szerintem nem remélte ezt a választ. Megtehette volna, hogy nem teszi fel ezt a kérdést és csak saját magával foglalkozik, de ő előrébb helyezett engem a saját boldogságánál is...én is így teszek.

-Szeretlek Lucifer.
-Én is szeretlek Sarah. Mindennél jobban szeretlek.
-Khm khm...-zavarták meg a romantikázásunkat.

Mindketten odanéztünk ki az a szívtelen aki megzavart minket. Mammon volt az.

-Menjetek szobára, de tényleg meg amúgy is mit keres ez itt?
-Van neve is!-vágott vissza Lucifer. Amúgy meg baj van. Hívd össze a fiúkat...sürgősen!
-Csak nem...
-De...
-Megyek is. A lányokat nem kéne megkeresni? Meg elhozni azt az egy kislányt?
-Tudod mit? Küld el a fiúkat a lányokért, beleértve magadat is. Remélem még nem késő...
-Ha Nicolenak valami baja lesz, mert te későn szóltál...-nézett gyilkos tekintettel.
-Induljatok!

5 perc nem telt el a fiúk mentek is a lányokért. Mi addig leültünk teázni.

-Jobban érzed magad? Megnyugodtál?
-Fogjuk rá...annyit tudok nehéz lesz feldolgozni az eseményeket.

Ahogy ezt kimondtam ajtónyitódás ütötte meg a fülemet. Nicki és Leviathan lépett be rajta. Nicki szaladt felém és megölelt.

-Részvétem...
-Köszönöm.
-Kértek teát?-kérdezte Lucifer.
-Igen.-felelte Leviathan. Szépségem te is kérsz?

Nicki láthatóan zavarba jött. Szimplán csak annyira, hogy a füléig vörös volt.

-I-igen...
-Üljünk le.-mondta Leviathan.-Kiszolgálom magunkat.
-Rendben. Mi várjuk a többieket.

10 perc múlva a hatalmas zsivajra Nickiék is kijöttek. Greataék és Pannaék is megérkeztek. Megöleltük egymást, ők is részvétet nyilvánítottak, majd ugyanúgy ittak teát. Már csak Kitty és Nicole hiányzott na meg a kislány. Egyszer csak hatalmas meglepetés ért mindenkit. Belphegor egy velünk egyidős lánnyal lépett be. Mindenkinek leesett az álla.

-Kicsit félreértesültünk...nincs itt semmiféle félig angyal kislány hanem egy 15 éves ember.-mondta Belphegor.
-Most nem tudom sírjak vagy nevessek.-mondta Satan.
-Részemről egy kicsit kínos.-mondta a lány.-Mármint egy 5 éves hibridet vártatok erre megjelentem én.
-Ugyan ennek mi csak örülünk. Így legalább Belphegor nem egy pedofil.-mondta Nicki.

Szegény Belphegor arcára mindenki ki volt írva, olyan volt, mint egy nyitott könyv. Zavarba jött, de örült is, hogy nem kellett még kb 11 évet szenvednie, hogy semmi baja ne legyen annak akit neki szánt a sors.

-Amúgy mi a neved?-kérdezte Panna.
-Maria.
-Közelben laksz?-kérdezte Greta.
-Igen. 2 utcával arrébb.
-Nem kellett volna már a többieknek jönniük?-szakítottam félbe az aggodalmammal a beszélgetést.
-Nyugi.-ölelt meg hátulról Lucifer.
-Nem tudok megnyugodni...

Ekkor nyílt is az ajtó amin Kitty és Asmodeus lépett be. Kicsit megkönnyebbültem, de még mindig Nicoleért aggódtam. Sajnos az aggodalmam nem alaptalan volt. Bárcsak az lett volna...

Lucifer fansWhere stories live. Discover now