-Nem találom sehol Nicolet! Érted sehol!!-zihált a kihangosított telefonba Mammon.
-Nyugi meglesz, megyünk mi is keresni! A lényeg ne ess pánikba!
-De ha az angyalok tettek vele valamit?!
-Kétlem...Ne ess pánikba mondom!
-Nem akarom elveszíteni!
-Inkább keressük szövegelés helyett!-szólt közbe Nicki.Lerakta Mammon a telefont ezután. Mindenki felvette a kabátját és elindult az expedícióra. Azt beszéltük meg minden lány azzal a fiúval marad akivel a szerződése lesz. Már vagy 30 perc eltelt, de nem találtuk sehol Nicolet. Bejártuk az egész utcát. Valakik a háza körül keresték hátha. Eszembe jutott a csoport.
Lucifer fans
Én: Nicole hol a fenébe vagy?!
Én: Nicoleeeeeeeeee!
Én: Ugye nincs baj? Mindenki téged keres.Tudtam nagyon jól, hogy baj van, de azért reménykedtem. Bíztam abban, hogy megtaláljuk és ez csak egy rossz tréfa vagy valami...nem akarom Nicolet is elveszíteni úgy, mint anyát... Egyszer csak csipogott a telefonom. Ránéztem gyorsan.
Lucifer fans
Nicole: Ha kell a barátnőd akkor gyere az utca sarkára...siess!
Ezután futottam ahogy csak tudtam. Nicole sebesen ott feküdt, az ismeretlen eltűnt, nem volt ott.
-Minden rendben lesz Nicole!-szorítottam magamhoz.
Gyorsan a házba vittük és elláttuk a sebeit. Mammon ott feküdt mellette addig amíg fel nem ébredt. Mikor kinyitotta a szemét mindenki szívéről egy kő esett le. Én kezdtem a sírást aztán Marian kívül mindenkinél eltört a mécses. Kittyn láttam, hogy még mindig ideges szóval megsimítottam a hátát és rámosolyogtam. Ő is megjutalmazott egy enyhe mosollyal.
-Ki tette ezt veled?! Megölöm!-fenyegetőzött Mammon.
-Nyugodj meg! Nem támadhatod le így a lányt egyből!-mondta Belphegor.
-Angyal volt.Erre mindenki csöndbe maradt. Tudták, hogy nekem is ki végzett az édesanyámmal...tudták mi a szándékuk az angyaloknak...nem mi vagyunk a fő célpontok hanem a fiúk.
-Van amit nem mondtak el az édesanyátok...
-Biztos el akarod mondani Lucifer?-aggodalmaskodott Beelzebub.
-Muszáj tudniuk a teljes igazságot...Mához 1 évre egy háború fog kezdődni. A teljes igazság az, hogy van 7 angyal akik ugyanúgy testvérek mint mi...az a lényege, hogy választhattok, hogy velük vagy velünk lesztek...az fogja megnyerni egy jóslat szerint a csatát aki oldalán 7 lány áll.
-Azt akarod mondani, hogy mi igazából holmi eszközök vagyunk?!-fakadt ki Panna.
-Nem...igaz az elején úgy indult, de már nagyon nem így van.
-Miért higgyük ezt el? Egy jó okot mondj...-mondta Greta.
-Belétek szerettünk.
-El is higgyem?-mondta Nicki.
-Uff ez fájt...-mondta halkan Leviathan.
-Nem rád céloztam...Ugye Kitty?Kitty csak csöndben ott állt. Mikor Nicki ezeket a szavakat kimondta felkapta a fejét arra, hogy mindenki árgus szemekkel figyeli őt és várják a válaszát.
-Nem nyilatkozom...-hajtotta le a fejét.
-Nem lesz attól jobb, hogy a fiúkat piszkáljuk.-szóltam közbe.
-De akkor se megoldás, hogy hazugságba éljünk.A veszekedést az törte meg, hogy valaki kopogott az ajtón. A levegőben lehetett érezni a feszültséget.
-Megyek kinyitom...-szólt Lucifer.
-Veled tartok.-mondtam.
-Nem!
-De...
-Azt mondtam nem!Lucifer elment kinyitni az ajtót és holtsápadtan jött vissza. Nicolet nézte.
-Fogjátok le!-kiáltott.
Épp menekült volna amikor Mammon elkapta őt és lenyomta az ágyra. Lucifer odament és kitépte a nyakából a nyakláncát. Nicole kinézete átalakult egy másik lánnyá. Teljesen az ellentéte volt: fekete haj, barna szemek stb. Düh ült ki az arcára. A hátunk mögül lépéseket hallottunk. Nicole lépkedett be sértetlenül. Mindenki odanézett, ezáltal majdnem elszökött a lány is ha nincs ott Greta. Rendesen megsajnáltam a lányt olyat húzott be neki Greta.
-Te meg ki a fene vagy?!
-Majd megtudjátok.Elkezdett futni a nyitott ablak felé erre Satan bevágta előtte. Már a szárnyait is kibontotta, de szegény ettől még inkább úgy nézett ki, mint amikor egy madár nekirepül a bezárt ablaknak.
-Bocsi, de nem hagyhatom, hogy elmenekülj.
Ezzel elkezdődött a kegyetlen kihallgatás.
YOU ARE READING
Lucifer fans
RomancePár lány felfedezte milyen is volt a Hold március 31-én és úgy döntöttek alapítanak egy fan klubbot. Különös módon jön egy új srác a suliba aki kiköpött mása Lucifernek, a bukott angyalnak, és még csatlakozik mellé a másik 6 testvére. A történet ala...