Vége lett az órának. Ideges voltam. Soha nem volt még randim, nem is szerettem volna ha Kitty nem egyezik meg bele helyettem. Ott ültem kb sokkos állapotba a helyemen mikor egyszer csak valaki megütögette a vállam. Kicsit megijedtem, de nem mutattam a külvilág felé. Megfordultam. Beelzebub állt előttem nyalókával a szájában. Kivette a szájából.
-Szia. Mehetünk.
Nyeltem egy óriásit és nagy nehezen kimondtam azt a két szót.
-Szia. Igen.
Elindultunk. Egy szót nem szóltunk egymáshoz. Kb annyi volt az egész, hogy követtem őt. Befordultunk egy pizzázó felé. Leültünk egy asztalhoz. Jött is a pincér és hozta magával együtt az étlapokat.
-Felvehetem a rendelésüket?
-Egy 32 cm-es pizzát szeretnék mondjuk Las Vegast és még egy kólát.
-Rendben. És a hölgy?
-Én egy 24 cm-es Csípős-tejfölöst kérnék és egy bodzás limonádét.
-Rendben. Mindjárt hozom az italokat.Hosszú kínos csend volt. Elkezdett telefonozni. Láttam elindít egy animét és beül mellém. Együtt néztük. Mikor megjöttek az italok megköszöntük és folytattuk tovább. Mikor meghozták a pizzát elrakta a telefonját és elkezdtünk enni. Miután abbahagytuk az étkezést újra néztük az animét. Észre sem vettem, de nagyon elrepült az idő. Már 16:37 volt.
-Beelzebub lassan indulnom kell.
-Rendben. Hova kísérhetlek?
-A buszmegállóhoz.
-Oké.Elmentünk fizetni. Vettem volna elő a pénztárcám, de Beelzebub visszatette a táskámba. Rendezte az egészet. Elkísért a buszmegállóig. Csöndbe voltunk mégis olyan aranyos volt. Amikor elértünk a buszmegállóba a buszom már be is állt.
-Hát akkor szia Beelzebub. Köszönök mindent.
Ekkor megfogta a karom, odahúzott magához és megölelt.
-Neked is szia.
Ezután elválltak az útjaink mégis pillangók repkedtek a gyomromba.
YOU ARE READING
Lucifer fans
RomancePár lány felfedezte milyen is volt a Hold március 31-én és úgy döntöttek alapítanak egy fan klubbot. Különös módon jön egy új srác a suliba aki kiköpött mása Lucifernek, a bukott angyalnak, és még csatlakozik mellé a másik 6 testvére. A történet ala...