9. Rész

207 8 0
                                    

-Nos, ő egy hibrid...félig angyal félig ördög.
-És miért akar téged megölni?
-Elképzelhető, hogy kiszökött a Pokolból.-vakarta meg a fejét.
-Hogy mi?!-kiáltottam fel.

Ekkorra már odaértek ők is. A lány arcán kacér vigyor húzódott szép lassan.

-Szia Luc.
-Mit akarsz tőlem?
-Mit akarhatnék tőled ha nem megölni téged? Tudod milyen szar volt a pokolba?! He?!
-Hát most na...ha oda való vagy akkor oda való vagy...
-De félig angyal vagyok!!
-De nem az az éned uralkodik.
-Honnan tudod?! Nem ismersz!
-Megöltél 10 embert és megetted a lelküket! Szerinted ez angyali cselekedet?
-Hát éhes voltam. Most is megtenném szívesen.-nézett rám.-Egy a lényeg: nem megyek oda vissza többet.
-De...vissza fogsz.

A lány arca eltorzult. Anyámat előre hajította, szerencsére csak elesett. Mutattam neki menjen be. Azonnal berohant. Szárnyait kibontotta a vörös hajú hibrid és elképesztő volt a látvány. Fekete-fehér tollai voltak, de közben mégis csupasz volt a szárnya...olyan...megtépett...Lucifer sem volt rest viszont ő is kibontotta a szárnyait. Olyat tett a lány amire senki nem számított. Felém vette az irányt. Éreztem, hogy újra forró a hamu. Lecsavartam a kupakot és az arcára öntöttem. A lány a földre zuhant.

-Neked meg honnan a fenéből van angyal hamud?!
-Majd elmesélem, most ne ez legyen a legfontosabb.

Lucifer gyorsan míg a lány arcár marta a hamu fogott egy tőrt és szíven szúrta. A lánynak a vére büdös volt...már majdnem elhánytam magam a szagtól. Olyan rothadó szaga volt. Ránéztem Luciferre.

-Most mi lesz a testével?
-Nos, hívok segítséget az elégetéséhez. Az még milyen büdös lesz...

Hirtelen csörgött Lucifer telefonja. Ránéztem az órára: 18 óra. Tudtam, hogy Nicki betartja a szavát. Lucifer felvette, lebeszélte vele a dolgokat, mondta már minden rendben és nyugtassa meg a többieket is. Bár nem volt minden rendben...semmi sem volt rendben ha úgy vesszük: itt egy hibrid hulla, Lucifernek fájt az oldala, anyum sokkos állapotba van.

-Anyummal mi lesz? Valahogy meg kéne neki magyarázni a dolgokat.
-Nem kell.
-Ezt, hogy érted?
-Anyud többet tud mint hinnéd.
-Egyáltalán nem értelek.
-Anyud egy szektába volt benne.
-Haha...Az én anyukám? Jó vicc.
-Nem csak a tiéd.
-Tessék?
-Vannak a barátnőid. Nos, az ő anyukáik is benne voltak.
-Na ezt most nem értem...nagyon nem...Mi ez a rossz vicc?!
-Gyertek be.-szólt anya.
-Anya ezek igazak?
-Bent elmesélem. Gyertek.

Felmentünk a lépcsőn és bementünk a lakásba. Leültünk az asztalhoz.

-Nos, kezdjetek bele a mesélésbe.
-Inkább egy történet lesz. Nem olyan szekta, mint amire te gondolsz...
-Hajrá.
-Nos...Miről is szól a mi szektánk? Démonokat öltünk. 7-en voltunk. Én, Nicole anyukája, Kittye, Pannae, Gretae, Nickie, és van egy akit nem ismerhetsz. Viszont őt is megfogod egy napon ismerni. Mi 7-en voltunk a kiválasztottak. Volt egy jóslat:
"A 7 kiválasztottnak gyermekeik fognak születni, mind a 7-en lányok lesznek, és a férjeik nem mások lesznek, mint a 7 herceg. Ők lesznek az úrnői a Pokolnak."
Kicsit reménykedtem, hogy nem ti lesztek...de akkor úgy érzem, hogy eléggé ti vagytok azok ha itt ül velünk Lucifer. Azt nem tudom mi alapján lett az meg, hogy kinek ki lesz a férje...Lucifer?
-Nos...Azt még mi se tudjuk. Egyszer csak mindannyiunknak furcsa álma volt. Mind egy lánnyal ugyan azt álmodtuk. Én Sarahval álmodtam. Lényeg a lényeg: eljöttünk titeket felkeresni, hogy beteljesítsük a jóslatot. Csak ez nem lesz egyszerű.
-Miért?
-Mert meg kell védenünk titeket. Most is látod...Anyukád is elrabolták. Bár asszonyom simán kinyírhatta volna...
-Meghagytam neked az örömöt.
-Nem kellett volna. Ma már támadtak meg.
-Kik?
-Az angyalok. Jó az igaz gyorsan elintéztem őket, de megsebesítettek. Ha nem a rendes alakomba vagyok akkor...
-Rendes alak?-szóltam közbe.
-Igen kislány. Csak nem gondoltad, hogy fekete szárny és kész. Viszont az a baj a rendes alakunkat csak éjszaka tudjuk felvenni.
-Miért?
-Mert nappal túl gyengék vagyunk hozzá.
-Értem.
-Holnap úgy tervezem össze hívom 7-ünket.-mondta anyum.
-Ki az akit nem ismerek?
-Huhh ha te megtudod...
-Miért?
-Mert az ő lánya...
-Igen?
-Félig angyal...

Lucifer fansWhere stories live. Discover now