1. BÖLÜM

10.4K 250 25
                                    

Yeni bir hayat sunulmaz asla kimseye o hayatı sadece sen kurabilirsin sadece sen hayatını değiştirebilirsin eğer aklını kullanıp zeki davranırsan.

(Multide Azra DENİZ var.)
................

Ben Azra DENİZ 25 yaşındayım. 1.72 boyunda normal kiloda bir kızım. Küçük bir gecekondu evinde yaşıyoruz, annem temizliğe gider babam inşaat'ta çalışır. Ben ise bir cafe'de garsonluk yaparım. Ben ailemin fazlalığı olan bir evladıyım. Erkek kardeşim Çınar 20 yaşında yazılım mühendisliği okuyor. Sırf onun okul masrafları için sabah 8'den gece 12'ye kadar bu zenginlerin isteklerini yapıyorum. Yanıma gelen can dostum ve aynı kaderi yaşadığımız Nefes ile soluklandım.

-"Akşama birisi gelicekmiş senin ilgilmeni istedi şef üst kat kapatılacakmış dedi."

Annesi pavyon'da şarkıcı olan ve babası tam bir kumarbaz olan Nefes kendi parasını çıkarmaya çalışıyor. Tabi bide başına bela abisi var tam bir şerefsiz kendisi.

-"Ben bu gün salona gidicem biliyorsun sen ilgilensen olurmu?"

İkimizde boks eğitimi alıyorduk herkes'ten gizli bir şekilde. Mahallenin alt tarafındaki spor salonunda hoca olan Mehmet abi ile anlaşıp günde 2 saat antrenman yapıyorduk.

-"Doğru ya unuttum tamam ben bakarım sen hadi çık"

Kafamı sallayıp soyunma odasına geçtim. Üzerimi çıkarıp askıya astım, çantamdaki tayt ve bi t-short'ü giydim. Sırt çantamı takıp restorant'tan çıktım hemen. Otobüs durağına doğru ilerledim. Çabtamdan çıkardığım akbili elime alıp beklemeye başladım. Yeni aldığım telefona bakarken otobüs gelmişti. Hemen binip boş bir koltuğa oturdum. Ineceğim durağa gelince ayağa kalkıp düğmeye bastım. Otobüs durunca inip 1 arka sokakta olan spor salonuna yürüdüm.

Kapıyı itip içeri girince etraf çok kalabalık değildi. Mehmet abi ilerde iki tane adam ile konuşuyordu. Yanlarından geçerken kulak misafiri olmuştum.

-"Kafes dövüşü için adam lazım"

Kafes dövüşümü? Soyunma odasına çantamı bırakıp suyumu ve havlumu alıp yukarı çıktım. Mehmet abi gelene kadar ısınma hareketlerini yaptım.

-"Hoşgeldin Azra"

-"Hoşbulduk abi başlayalımmı?"

-"Senin ile konuşmam gerekiyor Azra"

-"Konuşalım abi"

Mehmet abi yanıma gelince dinlemeye başladım onu.

-"Biliyorsun ki festivaller için Antalya'ya gideceğim. Size bir teklifim var isterseniz para kazanmak için kafes dövüşlerine gidebilirsiniz"

Şaşırmıştım beklemiyordum böyle bir şey.

-"Abi biz hazırmıyız bilmiyoruz ki hem Nefes ile konuşmam gerekiyor"

-"Kararınızı verin hem siz çok iyi dövüşüyorsunuz bu adres'te yapılıyor eğer isterseniz gidersiniz"

Uzattığı kağıdı alıp kenara koydum.

-"Tamam abi"

Son defa dövüşmüştüm baya sıkı bir şekilde çalışmıştık. Yorgunluk ile eşyalarımı ve Mehmet abinin bana verdiği kağıdı alıp evin yolunu tutmuştum. Yorgunluk ile anahtarımla eve girdiğimde ses yoktu. Odama eşyalarımı bırakıp mutfağa geçip kendime tost yapmak için malzemeleri çıkardım. Bir de cezveye su koyup kaynattım. Tostum hazır olunca sıcak suyu kahve koyduğum bardağa döktüm.

Tostumu ve kahveyi alıp Çınara bakmak için odasına gittim.

-"Napıyorsun yakışıklım?"

-"Vize haftası yaklaşıyor güzelim onun için çalışıyorum"

-"Kolay gelsin açmısın"

-"Yok abla aç değilim"

Ben tostumu yerken gürültüyle açılan kapı ile dışarı çıktım. Babam annemin kolundan tutmuş sinirle içeriye doğru fırlatmıştı.

-"Lan ben seni orospuluk yap diyemi gönderiyom oraya ha kahpe"

Annemi kemeri ile döverken arkamda 1.89 boyunda kalıplı olan Çınarı içeriye soktum.

-"Yeter artık abla bırak gideyim göstereyim gününü o adama"

Çınarı oturtup sakinleşmesi için ellerini tuttum.

-"Ben bi yolunu bulacam bi sakin ol lütfen yarın herşey yoluna girecek tamammı?"

Sinirden titreyen elleri birazda olsun sakinlemişti. Odadan çıkıp yerde baygın yatan annemi kaldırıp yatağına yatırdım kendi odama geçip telefonumu elime aldım. Yere düşen kağıdı görünce Nefesi aradım.

-"Efendim Azra"

Sesi sinirli geliyordu yine ne oldu acaba.

-"Nefes müsaitmisin?"

-"Evet müsaitim"

-"Nefes Mehmet abi festivaller için gidiyor bana bi adres verdi kafes dövüşü için para kazanmak isterseniz diye ben yarın ev bakıcam artık Çınarı tutamıyorum başına bela almasından korku-"

-"Haklısın Azra sen yarın ev tut ben şefe söylerim beraber oraya taşınalım kimseye haber vermeden o dediğin adresede müsait bir zaman gideriz"

Bu kadar çabuk kabul etmesini beklemiyordum.

-"Tamam haberleşiriz o zaman yarın"

-"Tamam kuzum iyi geceler"

Telefonu kapatıp yatağa oturdum iyimi yapıyorum bilmiyorum ama kardeşim için iyi olacaksa herşeyi yaparım. Bavuluma eşyalarımı koyup dolabımın içine koydum bavulu. Diğer eşyalarımı yarın toplarım artık. Çınarın odasına gittiğimde uyumuştu üzerini örtüp odadan çıktım. Anneme baktığımda baygındı sabaha kadar kendine gelir nasıl olsa. Kendi odama geçip üzerimi değiştirdim. Yatağıma yatıp gözlerimi kapattım. Tek dileğim yeni bir hayat kavgasız sesiz sakin.

GÖLGE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin