14. BÖLÜM

1.4K 80 1
                                    

İki tarafta birbirinden habersiz verilen görevi yapmak için çaba harcıyorlardı. Bilmedikleri tek şey ise yavaş yavaş AŞK denen o illete kapılıyorlardı.

Keyifli okumalar 😊
................

Yeni bir güne gözlerimi açmıştım. Mutlu olmak kolay aslında her gözlerimizi yeni bir güne açınca yaşıyormuyuz yaşıyoruz o zaman biz mutlu oluruz. Ölüm ile burun buruna gelmek kötüdür hep bir tedirginlik ve korku vardır.

Yatağımdan kalkıp banyoya girdim işlerimi halledip yatağı kapattım. Üzerime siyah deri bir tayt siyah bir sporcu atleti ve kapşonlu giyip saçlarımı at kuyruğu yaptım. Şapka takıp kopşunlunun şapkasını geçirdim. Telefonumu ve blueotooth kulaklığı alıp aşağı indim. Spor ayakkabılarımı giyip evden ayrıldım.

Ormanlık alandaki koşu yoluna gelmiştim. Ilk başta hafif tempo ile koşmaya başladım. Koştukça rahatlıyor insan sanki hatırlamak istemediği anılarını unutuyor. Yorulunca bir ağacın altına oturdum. Derin nefesler aldım kafamı ağaca yaslayıp gözlerimi kapadım. Ayak sesiyle gözümü açtım bi adam yanıma geldi.

-"Susamışsındır"

Elindeki su şişesini bana uzattı, elinden alıp kapağını açtım hiç açılmamış.

-"Saol"

Suyu içip kapağını kapattım. Ayağa kalkıp yanına gittim.

-"Azra"

Elimi uzatıp bekledim gülümseyip elimi tuttu.

-"Murat KESKİN"

-"Murat KESKİN"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Murat KESKİN)

Su şişesini eline bırakıp üzerimi düzelttim. Şapkamı çıkartıp saçlarımı özgür bıraktım.

-"Su için teşekkürler KESKİN"

Göz kırpıp yanından ayrıldım hızla eve doğru ilerlerken arkamdan seslendi.

-"İsmimin bu kadar korkutacağını bilemezdim hemen kaçarak gidiyorsun"

Gülüp arkamı döndüm baştan aşağı süzdüm. Sarışında uzun boylu geniş omuzluydu.

-"Sen kimsinki senin adını duyunca korkup kaçayım?"

Bi an şaşırdı bu kadar cesaretli olduğumu düşünmüyordu demekki.

-"Hayırdır sustun neyse uğraşamam seninle"

Arkamı dönüp evin yolunu tuttum. Bahçe kapısından girerken eve kadar takip eden Murat'ı görmezden geldim. Eve girip odama çıktım hemen banyoya girip ılık su ile duş aldım. İç çamaşırlarımı giyip mavi pantolon, siyah bir kayık dantel desenli badi giydim. Altı temiz siyah stilettolarımı ayağıma geçirip saçlarımı tarayıp kuruttum. Hafif makyaj yapıp saat ve kolye taktım. Odamdan çıkıp aşağı indim. Aslı sofrayı hazırlamıştı kızlarda iniyordu aşağı. Hep birlikte sofraya oturup yemeğe başladık.

GÖLGE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin