Canınızı yakan kişiye karşı nereye kadar sabredebilir insan. Bazıları sabırsızdır bazıları ise bekler doğru zamanı.
Keyifli okumalar 😊
.................Sabaha karşı uyanmıştım bu kadar uyudummu ben ya. Odadan çıkıp koridora baktım sol koridorun bitiminde merdivenler vardı aşağı inip etrafa baktım taş duvar kağıtları vardı her tarafta sol tarafta salon ve amerikan mutfak vardı. Sağ taraftaki kapıyı açtığımda banyo olduğunu gördüm. Hemen işlerimi halledip yüzümü yıkadım. Mutfağa gidip su böreği için malzemeleri aldım. Hamuru yoğurup dinlendirmek için ağzını kapadım. Neden su böreği diye bi an sordum kendime. Umursamayıp kıymayı çıkartıp kenara koydum biraz dolaplara bakınca soğan, salça ve biberi alıp soğanı ve biberi doğradım. Kıyma harcını'da hazırlayıp hamuru küçük bezeler haline getirdim. Alt çekmecedeki oklava ile ince bir şekilde açtım. Tencereye su doldurup ocağa koydum. Su kaynarken bi leğene su doldurup buzlukta'ki buzlardan attım. Tereyağını eritip kenara aldım hemen. Kaynayan suya açtığım hamuru koyup haşlattım. Kevgir ile haşlayan hamuru alıp buzlu suya koydum. Fırın tepsisini tezgaha koyup az yağladım. Haşlamadığım hamuru serip üzerine buzlu suya koyduğum hamuru serdim. Kenarlarını kesip kestiğim parçalarıda koydum. Üzerine fırça ile tereyağını sürdüm hemen.
Böyle bir kaç kat yapıp harçtan koydum. Bütün hamurları bitirince artan tereyağını üzerine döktüm. Fırını ayarlayıp tepsiyi fırına koydum. Etrafı toplayıp patates ve soğan halkalarını kızarttım. Sanırım Serhat'ın adamları alışveriş yapıp getirmişlerdi. Pişen böreği fırın'dan çıkartıp üzerine ıslak havluyu örttüm yumuşaması için. Çay suyunu koyup masaya çatal, bıçak, tabak ve çay bardaklarını koydum. Patetes ve soğan halkalarını'da koyup böreği kesip tabağa koyup masaya götürdüm.
-"Bu enfes koku'da ne?"
Özkan masaya bakınca gözleri parladı resmen.
-"Börekmi o?"
Tam börekten alacağı zaman hemen eline vurdum.
-"Git yüzünü yıka ve Serhat ile Nefesi uyandır hadi"
Kaynayan çay suyu ile çayı demleyip altına su koydum. Kahvaltılıklarıda masaya koyunca herşey hazırdı.
-"Hadi hızlı olun"
Yukarıya doğru seslendiğimde merdivenlerden ilk Serhat sonra Nefes ve Özkan indi.
-"Mükemmel olmuş"
Nefes hemen oturdu bende kaynayan çayın altını kısıp bardaklara doldurdum. Hepimiz oturup sesizce kahvaltımızı yaptık.
-"Ellerine sağlık Azra"
Serhat'ın kibarca konuşması ile ona baktım.
-"Önemli değil"
Telefon bildirim sesiyle Serhat telefonu çıkarttı. Biraz durduktan sonra telefonu masaya öyle bir koyduki sıçradım.
-"Kimsiniz lan siz?"
Alev saçan gözleri ile bana bakıyordu ne diyordu bu be.
-"Anlamadım"
Deli gibi gülmeye başladı bir anda.
-"Düşmanım ile yatıyon sonrada benim yanıma gelip soframa oturuyon birde anlamadım diyor"
Kolumdan tutup beni hızla ayağa kaldırdı.
-"Salakmıyım lan ben anlamıyacağımı'mı sandın ha"
-"Kolumu bırak benim suçum yok ben kimse ile yatmadım anladınmı"
Telefonu alıp gözüme sokarcasına bana gösterdi. Bi adam ile sarılmış resmim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilHer zaman geri planda tutulmuştum 1 adım geri'de ilerliyordum. Ailem kararlarıma saygı duymazlardı asla, arkadaşlarım ise saygı duyarlardı. Peki bir bataklığa batsanız yanınızda kim olur. -"Sana son bir şans Azra DENİZ" Yüzünü gördüğüm an nefret et...