Kendi hayatı için'mi yoksa başkası'nın hayatı için'mi silah alır eline insan? Çıkmaz bir soru istersen sadece kendi hayatın için alırsın eline silah istersen hem kendi hem de başkasının hayatını kurtarmak için bu sadece vicdanına kalmıştır.
Keyifli okumalar 😊
.....................Serhat KORKMAZ'dan devam;
Uyumuş numarası yaparken gerçekten uyumuşum. Menekşe kokusu ile gözlerimi açtım. Koltukta iki büklüm uyuya kalan Azra'yı görünce kalkıp yanına gittim. Yatağa yatırmak için eğildiğim'de. Kokunun sahibini bulmuştum camdan esen hafif rüzgar ile kokusu tüm odamı kaplamıştı. Yatağıma yatırıp banyoya geçtim hemen. Duşumu alıp giyinme odasından lacivert takım elbisemi aldım. Üzerimi giyinip parfüm sıktım saatimi takıp cüzdanımı cebime koydum. Komidinin üzerindeki telefonumu'da alıp odadan çıktım.
Nisan ayı'nın son haftaları olduğu için üzerime birşey almadım. Fatma hanım kahvaltıyı hazırlamıştı. Özkan çoktan yemeye başlamıştı bende hemen oturup tabağımı doldurdum.
-"Abi bugün toplantı yapılacak yer altında haberin olsun"
-"Tamam koçum hadi yemeğini bitir kalkalım"
Kafasını sallayıp çayından içti, ilerliyen dakikalarda kahvaltı'yı bitirip kalktık. En güvendiğimiz adamımız Hakan arabaları garajdan getirtmişti. Özkan hemen gidip beyaz lamborghini'ye binip uzaklaştı. Hakanın yanına gidip konuştum.
-"Hakan dikkat edin kızlara gözünü dört aç"
-"Merak etme abi sen"
Omzuna hafifçe vurup range rover'a bindim. 30 dakikalık uzaklıkta olan 12 katlı şirketimizin kapısında durup arabadan indim. Vale hemen gelip arabayı garaja götürünce bende içeri girdim.
-"Günaydın Serhat bey"
Çalışanlara kısaca günaydın deyip asansöre bindim. Odamın olduğu kata gelince inip koridorun sonundaki uzun siyah kapılı odaya girdim. Ceketimi çıkartıp askıya astım ve siyah deri koltuğa oturdum. Sekreter içeriye girip kahveyi bıraktı.
-"Serhat bey bu dosyaları imzalamanız gerekiyor birde yazılım departmanı ile toplantınız var efendim"
-"Tamam Selda çıkabilirsin"
Dosyaları önüme çekip incelemeye başladım. Bir yandan'da şekersiz Türk kahvesinden içiyordum. Dosyaları okuyup imzaladıktan sonra geriye yaslandım. Bilgisayardan e-mail'lere bakmaya başladım. Çalan kapı sesi ile kafamı kaldırıp 'gel' dedim. Özkan içeri girip karşımdaki koltuğa oturdu.
-"Abi hadi toplantıya girecez"
-"Tamam"
Ceketimi giyip telefonu sesize aldım, Özkan ile birlikte odadan çıkıp koridorun sonundaki toplantı odasına girdik. Biz içeri girince ayaklandılar kafam ile oturmaları için işaret verdim. Yerimize oturunca sunuma başladılar hemen.
45 dakika sonunda sunumun sonlarına gelmiştik. Özkan lavaboya gitmişti ama içeriye telaş ile girdi. Yanıma gelip benim duyacağım şekilde konuştu.
-"Eve baskın yapmışlar abi"
Sakince Özkana baktım ama gözlerimden ateş çıkıyordu neredeyse.
-"Nerden öğrendin?"
-"Telefon geldi ardından kameralara baktım"
Ayağa kalkıp üzerimi düzelttim diğerlerini telaşa sokamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE (TAMAMLANDI)
Teen FictionHer zaman geri planda tutulmuştum 1 adım geri'de ilerliyordum. Ailem kararlarıma saygı duymazlardı asla, arkadaşlarım ise saygı duyarlardı. Peki bir bataklığa batsanız yanınızda kim olur. -"Sana son bir şans Azra DENİZ" Yüzünü gördüğüm an nefret et...