26. BÖLÜM

1K 72 1
                                    

-"Karakteriniz otursun söz ben ayağa kalkacağım"

......................

2 ay olmuştu kuzey Iraktaki karakolda görev yapıyorlardı. Teröristlerin yaptığı tek şey yakın köylerde ateş edip 1 ya da 2 kişiyi öldürmekti. Serhat onların planının ne olduğunu öğrenmeye çalışıyordu.

-"Kafayı yiyecem sonunda bu gerizekalılara artık bir ders vermemiz lazım."

Burak Serhata bakıp sinirle soludu hemen.

-"Onları tek tek geberticem"

Mira elindeku çay bardağını sehpaya koyup ayaklandı.

-"Bence böyle oturarak onları beklemeyelim gidip biz onları bulalım"

Dilan konuşacakken Özkan koşarak gelmişti.

-"Bi köye daha baskın yapmaya gidiyorlarmış."

-"Onları o köyden çıkartmıyacaz"

-"...... köyü buraya 15 km, eğer onlar doğudan geliyorlarsa 30 km illaki yetişiriz onlar gelmeden."

-"Gidelim o halde."

Gölge timi hazırlanıp 2 askeri araç ile yola çıkmışlardı. Etrafı dikkatlice inceleyerek ilerliyorlardı.

-"Babacım seni çok özledim"

Hayat sonunda babasına kavuşmuştu sıkıca boynuna sarılıp geri çekilde hemen.

-"Güzel kızım iyisin öyle değilmi?"

-"Merak etme iyiyim hem artık Ankaraya geldim burada kalıcam"

Poyraz albay gülümseyerek baktı Hayata.

-"Biliyorsun güzelim gelemiyorum"

Hayat gülümsedi anlayış ile karşılıyordu babasını her zaman. Karargah'ın bahçesinde oturuyorlardı. Karşıdan gelen asker ile Poyraz albay ayağa kalkıp askerin yanına gitti. Asker selamını verip elindeki zarfı uzattı.

-"Komutanım bu size"

-"Tamam"

Poyraz albay derin bir nefes alıp zarfı açtı ve içindeki kağıdı çıkartıp okudu. Tahmin ettiği şey doğru çıkmıştı derin bir nefes alıp kızının yanına gitti.

-"Komutanım herkes yerini aldı"

Aslının konuşması ile Serhat keyifle konuştu.

-"Tamam ben ateş ettiğim anda başlıyacaz"

Hepsinin eli tetikte gözleri dürbünlerde köye gelecek olan adamları bekliyorlardı. Kaç daat olmuş ama ne gelen vardı ne giden vardı.

-"Komutanım yanlış ihbar olmasın"

Nefes konuşup etrafı taradı gördüğü ile elini kulağına götürdü.

-"Saat 9 yönünde bir hareketlilik var"

Tüm namluluar o yöne çevrilmişti.

-"Sonunda geldiler yerleşsinler rahat rahat gebersinler"

Gökhan tıslayarak konuşmuştu gölge tim'i sinirlenmişti ve sinirlerinide kimden çıkaracaklarını biliyorlardı.

-"Hazır ol-"

Serhat yüzbaşı konuşmasını tamamlayamadan birisi indirmişti çoktan.

-"Kim ateş etti"

Kimseden ses çıkmamıştı, Serhat dürbünden baktığında 3 tane şerefsiz yerde yatıyordu.

-"Ateş serbest"

GÖLGE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin