Arkadaş olmak zor iş be usta her zaman yanında olmak kimsenin yapamayacağı bir şey. Kimse beceremez ölmeye gitmeyi. Onun içinde hemen vazgeçer terk ederk arkadaşım kardeşim dediği insanı.
Keyifli okumalar 😊
.......................Sabah gelen güneş ışığı ile açtım gözlerimi. Geleceğe doğru adımlarımı atıyordum artık. Az kalmıştı sakladığım herşeyin ortaya çıkmasına. Yataktan ayaklarımı sarkıtıp gerildim. Yavaşça kalkıp banyoya girdim. Yüzümü yıkayıp işlerimi hallettim. Yatağı düzenleyip üzerime kot pantolon, kayık yaka bi badi giyip saçlarımı sıkı bir topuz yaptım. Aşağı indiğimde erken uyanan tek ben değildim. Dilan kahvaltıyı hazırlıyordu.
-"Günaydın"
Sesimi duyunca arkasını dönüp gülümsedi.
-"Günaydın gel yardım et hadi"
Yanına gidip doğradığı domates ve salatalık tabağını elime aldım. Patetes kızartmasını'da alıp masaya koydum. Sigara böreklerini kızaratırken bende salam ve kaşarları doğradım.
-"Buda bitti ben kızları kaldırayım sende çayları doldur"
-"Tamam"
Dilan yukarı çıkarken bende çayları doldurdum. Yerime oturup kızların gelmesini bekledim.
-"Aslı sabah sabah ne bu enerji ya daha ben tek gözümü açamadım"
Mira söylenerek aşağı inerken Aslıda peşinden geliyordu.
-"Mira beni tanımıyorsun sanki ben hep böyleyim"
Nefes esnerken bi yandan da saçını topluyordu.
-"Kargalar pokunu yemedi daha Aslı biraz bekle"
Aslı onlara göz devirip karşıma oturdu hemen. Hepsi sofraya oturunca yemeğe başladık.
-"Dün gece araştırdım Nur diye bir kadın asistanı iş çıkışı gidip konuşacam onunla kabul etmezsede sıkarım kafasına"
Belinden çıkardığı silah ile bize bakan Aslıya hayretler içerisinde baktık.
-"Sen hep o söz dizisindeki keşanlıya özeniyon"
Mira elini çekenesine koyup Aslıya hemen laf söylemişti. Nefes'te ağzına peynir atıp kafasını iki yana salladı.
-"Ama keşanlı olamazsın unut bunu"
Biz gülerken Aslı biraz bozulmuştu sanırım.
-"Neyse uzatmayın hadi karnınızı doyurun işimiz var"
Konuyu kapatıp biten çayımı doldurdum. Kahvaltımızı yapıp ortalığı toparladık. Yukarı çıkıp sırt çantama gerekli eşyalarımı ve silahımı koyup aşağı indim. Siyah güneş gözlüğünü gözlerime taktım. Merdivenlerden inen Mira ve Aslı ile onlara döndüm.
-"Mira ile Aslı siz Murat'ın şirketine bende Dilan ile Serhat'a bi bakayım"
-"Tamam biz kaçtık"
Mira kapıyı açaçakken Nefes geldi hemen.
-"Durun şunu bi yerinize takın bilgisayar üzerinden birşey olursa takip ederek bulayım"
Ellerimize küçük siyah bir takip cihazı verdi. Sanırım bantlıydı en mantıklk olan südyenimin kenarına yapıştırdım.
Mira ve Aslı çıkınca Dilan'da sonunda gelmişti. Elinde 2 tane'de şapka vardı tekini bana uzattı. Şapkayı takip ceketimi giydim. Çantamı ve arabanın anahtarını elime alıp siyah bilekte biten bot tarzındaki ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Arabaya binip çalıştırdım. Dilan'da binince bahçeden ayrılıp yola koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE (TAMAMLANDI)
Teen FictionHer zaman geri planda tutulmuştum 1 adım geri'de ilerliyordum. Ailem kararlarıma saygı duymazlardı asla, arkadaşlarım ise saygı duyarlardı. Peki bir bataklığa batsanız yanınızda kim olur. -"Sana son bir şans Azra DENİZ" Yüzünü gördüğüm an nefret et...