0:3

684 96 55
                                    

" Jihyo? , Kenapa kau tak tidur lagi ni? "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Jihyo? , Kenapa kau tak tidur lagi ni? "

" Aku nak tunggu orang tu, kau kena percaya aku Soo Jung, aku nak buktikan dekat kau "7

" Haish, bukan aku tak percaya, Tapi hakikatnya memang betul tak ada orang pun yang pindah masuk rumah tu, Jadi apa kata sekarang kau tidur okay? "

Soo Jung menyelimutkan jihyo lalu menutup lampu bilik sebelum keluar dari bilik tidur jihyo. Jihyo hanya mengeluh perlahan , mata nya semakin kuyu

" Siapa pun awak, saya pasti saya tak salah nampak, saya pasti awak akan datang dan cari jacket awak balik "

Tanpa Jihyo sedar, Jejaka misteri itu sudah kembali untuk mengambil jacket nya

" Holy sh**, mana jacket hitam aku ni, bodoh lah macam tak ada kerja nak curi. "

Jejaka misteri menghentak kakinya menandakan bahawa dia sedang geram sebelum memandu kereta pacuan 4 roda berjenama mewah itu keluar dari kawasan perumahan.


" Hello?, Omma Song Soo Jung ni. Jihyo makin pelik lah Omma Song. Apa? Omma Song balik sini esok? Okay "

Soo Jung mematikan panggilan itu sebelum mengeluh.

" Maafkan aku Jihyo, kau patutnya tak tahu apa-apa "






















Jihyo yang sedang termenung di taman bunga di kawasan perumahan dia tu berasa sedikit sedih kerana tidak dapat melihat jejaka itu.

Mana tahu jejaka itu mencari jacket hitamnya, Dia berasa sungguh kesian kepada jejaka itu.

Dia mula menanam niat untuk meletakkan jacket hitam itu di hadapan rumah jirannya itu pada malam ini.

Jihyo berasa agak pelik kerana kenapa Soo Jung tidak boleh melihat jejaka itu tetapi dia boleh?

Adakah jejaka itu adalah hantu?, Ataupun Dracula mahupun Serigala?

Jihyo pantas mengelengkan kepalanya sambil menepuk-nepuk pipi gebu nya itu.

" Hish, mengarut je lah, jejaka tu manusia mana tahu dia handsome. Ahhh "




















Soo Jung tergelak membaca pesanan dari kekasih hatinya yang juga merupakan crush Jihyo.

Salahnya juga tidak memberitahu tentang perkara tersebut kepada Jihyo, Dia juga tidak menyangka bahawa Jihyo meminati kekasihnya.












" Hujung minggu ini aku pindah rumah tu "

"......... Kau sure ke?, Aku takut kau tak biasa lah duduk sorang ni "

" Aku dah terbiasa lah. Lagipun aku okay je duduk rumah tu , cantik apa "

" ...... Ye memang cantik, bukan tak cantik. Suka hati kau lah, nanti kalau nak suruh aku tidur rumah kau boleh je HAHHAHAHAHAH "

Hottest Series 2: Black Hoodie Where stories live. Discover now