0:22

430 71 30
                                    

" O-omma Song! "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" O-omma Song! "

Soo Jung menjerit ketakutan memanggil omma song, bukannya dia tidak tahu siapa lelaki dihadapannya sekarang.

" Kejap-"

Omma Song terkedu melihat lelaki yang berada di dalam rumahnya itu, tidak dia sangka bahawa lelaki itu akan datang dan mencarinya.

" Oh, Hai Lee Ji Yong or should i say Song Jin Woo? "

" A-apa yang kau buat dekat sini? Macam mana kau boleh jumpa aku kat sini! "

" Hm, tak sopan sangat kalau kau layan tetamu istimewa kau macam ni, atleast bagi lah aku duduk dulu hidang air ke kan "

" orang macam kau ni tak perlu dilayan secara istimewa, PERGI! "

Naik bengang Damian apabila diperlakukan sebegitu rupa. Dia lantas berjalan menghampiri Omma Song dan memegang leher Omma Song. Matanya bertukar warna merah menyala. Suaranya juga berubah seakan-akan suara yang semakin garau dan dalam.

" Aku nak hak aku balik, Kau faham tak? "

" ergh, d-dia tak ada kat sini "

Damian melepaskan tangannya daripada mencekik Omma Song. Omma Song terbatuk-batuk kecil mencari nafasnya. Damian akhirnya meninggalkan rumah itu tanpa berkata apa-apa.










Hyun Bin mengambil sebilah pisau menuju ke bilik yang menempatkan isterinya itu, pintu bilik tidur isterinya dibuka. Susuk tubuh yoora yang sedang tidur lena menarik perhatiannya.

Dia bersiul-siul kegembiraan sambil duduk di kerusi di vanity mirror itu, Dia bermain sebentar dengan pisau tersebut sebelum menyedari bahawa yoora sudah terjaga.

Yoora mengerutkan dahinya dia sungguh bengang kerana tidurnya diganggu dengan bunyi ketawa orang. Dia lantas membuka matanya dan terkejut apabila melihat Hyun Bin memegang sebilah pisau.

" Y-you nak buat apa dengan pisau tu? "

" Pisau ni? pisau ni nanti akan terbenam dalam badan kau. "

" Kenapa you buat semua ni!? "

" SEBAB KAU YANG PAKSA AKU, aku terpaksa ikut telunjuk kau bodoh! yang ugut akan bunuh keluarga aku kalau aku tak kahwin dengan kau! Tapi kau ingat aku tak tahu ke yang masa aku kahwin dengan kau. Kau upah orang pergi bakar rumah dan keluarga aku hidup-hidup kan "

" TOLONG HYUN BIN, I TAK NAK! "

" DIAM BODOH! "

Jeritan memenuhi segenap ruang dibilik tidur itu, Pisau yang mempunyai darah itu disapu pada kain cadar. Hyun Bin lantas bangun meninggalkan bilik tidur itu dan rahnya.

Hyun Bin memandu kenderaannya menuju satu tempat yang tinggi. Hujan yang amat lebat pada malam itu seakan-akan menangisi nasib Hyun Bin.

Hyun Bin memberhentikan kenderaannya di atas bukit yang tinggi. Dia menangis berseorangan.

" Kita semua dah bebas daripada perempuan tu, Omma Appa Hyung semua tunggu Hyun Bin. Hyun Bin datang "

Hyun Bin kembali masuk ke dalam kereta, Handbreak diturunkan. Dia memejamkan matanya apabila keretanya menuruni bukit sebelum terbalik.

Darah yang mengalir sedikit pun tidak dihiraukan, Hanya senyuman sahaja meniti dibibirnya. Akhirnya dia meninggalkan dunia yang kejam ini pada masa itu juga. Dia sudah bebas.












- who's up for the wedding? -







Hottest Series 2: Black Hoodie Where stories live. Discover now