0:9

545 91 44
                                    

Kim memasuki rumahnya setelah hampir 3 hari tidak pulang ke rumah atas urusan kerja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kim memasuki rumahnya setelah hampir 3 hari tidak pulang ke rumah atas urusan kerja.

Dia terduduk keletihan di atas sofa, tangannya diletakkan di atas dahi. Baru sahaja mahu memejamkan matanya. Dia terdengar namanya di panggil.

" Siapa pulak tu?, haih aku penat lah!"

Kim menghiraukan panggilan itu, dia memejamkan matanya selama beberapa minit sebelum dia terasa ada seseorang sedang mengusap wajahnya.

Apabila dia membuka matanya, alangkah terkejutnya dia melihat bayangan jihyo sedang mengusap wajahnya dengan berpakaian seksi.

Kim mengelengkan kepalanya sambil menepuk-nepuk pipinya untuk menyedarkan diri sendiri.

" Apa yang aku nampak ni?, Aduh kenapa perempuan cantik itu yang aku terbayang "

Kim berdiri daripada duduknya terus naik ke bilik untuk menyiapkan dirinya dan berkenalan dengan jihyo.














" Jihyo, nanti jemput Hyun Bin dan jiran baru tu datang rumah makan malam sekali dengan kita.

Jihyo hanya mendiamkan diri apabila mendengar arahan itu, Dia sudah malas hendak masuk campur sebarang perkara.

Soo Jung yang mendengar kata-kata Omma Song itu memandang ke arah Jihyo sebelum bersuara.

" Kau dengar tak apa Omma Song cakap "

Jihyo hanya mendiamkan diri tanpa membalas kata-kata Soo Jung. Soo Jung mula bengang dan berkata lagi sekali.

" Aku cakap dengan kau ni kan?, Kau tak boleh cakap ke kenapa bisu dah? "

" Apa kata kau je yang pergi jemput "

Dingin suara jihyo kedengaran, Jihyo mula berjalan meninggalkan ruang makan dan Omma Song hanya memerhati. Bukannya Omma Song tidak tahu yang jihyo sedang menahan amarahnya.

Soo Jung terkedu mendengar suara dingin Jihyo, Dia tahu yang dia tidak boleh bermain dengan jihyo pada waktu sekarang.











Hyun Bin mula berfikir mahu memakai pakaian apa untuk makan malam di rumah jihyo. Dia sudah terbayang yang jihyo memasak untuknya dan melayannya seperti seorang lelaki yang sangat bertuah.

Hyun Bin mengukir senyuman manis setelah mendapat keputusan untuk memakai pakaian apa malam ini.

" tak lama lagi, jadi milik aku "











Jihyo termenung di balkoni itu, Jungkook hanya melihat dari langsir tebal itu je, Dia tidak akan keluar pada waktu siang, dia hanya keluar pada waktu malam sahaja itu pun tepat pukul 12 tengah malam.

Dia hanya melihat jihyo mengeluh dan berbaring di sofa balkoni itu. Apa yang di geluhkan pun tidak tahu.

Cuma satu sahaja yang dia mahu buat pada malam ini.












Hottest Series 2: Black Hoodie Where stories live. Discover now