" Kenapa awak bawak saya datang sini? "Jihyo mendongak memandang Jungkook yang sedang merenung ke pokok sakura itu. Jungkook hanya mengukir senyuman kecil. Tangannya naik melingkari bahu jihyo dan menariknya rapat ke dada bidang jungkook.
" kau tahu tak?, kat sini lah aku bersendirian selama 7 tahun, kat sini aku hidup dan bina ketabahan sorang-sorang."
" Tapi macam mana awak hidup dalam ni dan apa maksud awak bersendirian selama 7 tahun? "
" satu hari nanti, kau akan tahu. "
Keadaan menjadi sunyi tetapi bukan sunyi yang awkward tapi sunyi yang menyenangkan. Dia masih tidak percaya bahawa dia sudah menjadi isteri kepada lelaki yang kacak ini.
Rasa kantuk menguasai dirinya, dia memejamkan matanya merasai degupan jantung yang menjadi peneman tidurnya.
" F**k, aku tak kira bawak perempuan tu jumpa aku dan ingat aku tak nak satu luka atau kesan ada pada badan dia. Kalau ada kau semua aku seksa! Faham! "
"FAHAM! "
"Tunggu apa lagi! Gerak lah! "
Lantang suaranya mengarah pengikutnya. Dia tidak boleh menerima hakikat yang Jihyo sudah berkahwin. Sekarang ini dia akan mengunakan Soo Jung yang masih suci dan menuntut janji mereka berdua.
" ARGH! "
Kim hanya berdiri di sebelah makam Hyun Bin. Dia tidak percaya bahawa Hyun Bin pergi dengan cara begitu, Ini tidak adil setelah membunuh isterinya sendiri kenapa dia membunuh dirinya?.
Suasana sangat lah mendung, tangisan daripada orang sekeliling mereka sangat memilukan kerana mereka mengenali Hyun Bin yang selalu menolong mereka ketika susah. Perginya seorang hero yang sempurna.
Kim mengetap rahangnya. Dia tidak mahu perkara sebegini berlaku lagi dia harus mencari jihyo dan membawa dirinya jauh daripada semua orang. Dia harus selamatkan jihyo.
"s**t"
Soo Jung berdiri ketakutan di hadapan Damian, bahunya terhinjut ke belakang apabila merasakan tangan Damian mengusap pipi nya. Badannya menggigil ketakutan.
" l-lepaskan saya, saya tak ada kena mengena dengan semua ini "
" Apa?, lepaskan kau? Bagi aku sebab kenapa aku kena lepaskan kau? "
" Lagi satu Soo Jung kau lupa ke perjanjian kita? Kau dengan perempuan tua tu takkan hidup senang kalau bukan sebab aku! "
Damian mula mencekik leher Soo Jung dengan sangat kuat menyebabkan Soo Jung terkapai-kapai.
Btw : One of my reader sent me this.
I'm speechless and don't know what to say right now.
YOU ARE READING
Hottest Series 2: Black Hoodie
FanficSiapa jejaka itu? Jejaka yang sedang berdiri di luar rumah itu? Siapa dia? Jiran baru ke? Tapi kenapa malam buta baru pindah? Peliknya. Inspired by : My Oh My - Camilla Cabello