Kim memegang gambar yang berdarah itu, Dia berdecit sedikit melihat wajah di gambar itu. Senyuman sinis terbit.
" Well, well this kind of guy who been kidnapped my princess? Heh, I'm sorry man but I'm gonna get my princess back "
" Wait a little princess, your prince charming is gonna save you "
Yoora mengosok matanya perlahan, Dia tidak percaya apa yang dilihatnya sekarang. Banyak sungguh gambar Jungkook ditampal oleh Hyun Bin dalam sebuah bilik.
Baru sebentar tadi dia berasa tidak sedap hati apabila melalui bilik itu, Namun apabila dia membuka pintu. Alangkah terkejutnya kerana gambar jungkook terpampang pada sekeliling bilik itu.
Jantungnya terasa berdegup kencang lagi-lagi apabila melihat mata yang cantik itu. Susuk wajah yang sempurna menambat hatinya walaupun menutup separuh wajahnya dengan mask . Malah dia yakin lelaki itu lebih kacak berbanding suaminya sendiri.
" Siapa nama dia? Hmm kacaknya, aku rasa macam dah jatuh cinta lah "
Yoora makin terus menerus memandang wajah Jungkook, Walaupun wajah itu diliputi dengan mask namun tidak sedar kah dia bahawa dirinya tidak boleh mengambil kekasih orang lain.
Yoora hanya mengukir senyuman sinis, Sudah tiba masanya untuk dia melakukan kerjanya dengan menambah koleksi yang baru.
Omma Song kelihatan sungguh serabut, Dia berkali-kali berjalan ke hulur ke hilir. Dia tidak berpuas hati kerana Jihyo sudah hilang dari hospital. Dia mengetap bibirnya sehingga mengeluarkan cecair merah. Dia menjerit sehingga mengejutkan Soo Jung yang sedang lena itu.
" Omma Song!, Kenapa ni? Bising tahu tak. Nanti jiran datang kan cakap Soo Jung pulak yang dera Omma Song "
" Aku nak Jihyo! Aku nak dia!, Dia tak boleh hilang. Dia milik aku. Soo Jung! Kau nak kekayaan kita ni hilang ke!? Tak nak kan! Jadi kau kena cari Jihyo sampai jumpa. Aku tak nak kelebihan dia tunjukkan kebenaran! "
" Ye Omma Song!, Soo Jung akan cari! Jangan risau, Soo Jung pun tak nak kekayaan ni kena rampas. Soo Jung tak nak hidup susah! "
" Damian, Kau kena bertindak sekarang "
" Kenapa? Biarkan dia orang nak bahagia dulu "
" Jungkook nak kahwin dengan Jihyo! "
" Hmm kahwin ye , Aku tak akan benarkan benda itu terjadi "
- Damian Louis Han -
- So, um actually this thing kinda hurts me. I never feel so down, But today I feel that i'm the useless person because of this. Saya tak kisah pun kalau awak jenis yang silent reader, tak pernah vote, saya tak kisah pun sebab itu hak masing-masing untuk memilih sama ada nak vote atau tidak. Tapi kalau awak tak pernah vote dan tiba-tiba kritik orang macam ni. It's kind of rude actually. Hm, I know some of you will say " Alah, cepat koyak betul lah dia ni, komen macam ni je pun. Buat cerita entah apa apa, bukannya best pun. Susah lah hidup kalau tak boleh terima orang lain kritik ". I'm sorry dear, Saya tak kisah pun awak nak kritik saya. Entah lah, saya tak mahu membesarkan lagi benda ini. Biarkan sahaja lah, mungkin betul saya patut unpublish cerita ni dan tinggalkan dunia imaginasi ini. Jadi izinkan saya cari ketenangan selama beberapa hari untuk membuat keputusan. Terima kasih ❤
YOU ARE READING
Hottest Series 2: Black Hoodie
FanfictionSiapa jejaka itu? Jejaka yang sedang berdiri di luar rumah itu? Siapa dia? Jiran baru ke? Tapi kenapa malam buta baru pindah? Peliknya. Inspired by : My Oh My - Camilla Cabello