Üç yıldır kaldığım ve kendi emeklerimle, paramı biriktirip aldığım evimi istediğim fiyata alan birisine sattığımda sonunda buluşma yerine gittim.
GANG çetesi ülkenin en ünlü iş bitiricileriydi ama aynı zamanda çok pahalı bir çeteydi. Kadınlar, çocuklar ve yaşlılar haricinde parasını tam aldıkları takdirde insanların istekleri doğrultusunda her işi yapıyorlardı.
Benim istediğim şey belliydi, televizyonda kız kardeşimi öldürüp sonra mağdur rolü üstlenen politikacı dangalağın ölmesini istiyordum. Adam tanınan birisi ve aynı zamanda bir politikacı olduğu için fiyatının fazla olacağının farkındaydım o yüzden önce arabamı sonra da evimi sattım.
Verdikleri adrese gelip parkta onların dediği gibi üçüncü banka istedikleri miktarda avans, ölmesini istediğim kişinin fotoğrafını bırakıp gittim.
GANG çetesi ünlüydüler ama kimse onların kim olduğunu bilmiyorlardı. Siz onların verdiği adrese gidip, küçük bir avansla beraber banka hesabınızı ve öldürülmesi istediğiniz adamın fotoğrafını, adını ve adresini bırakıyor sonra da onlar alıyordu. Eğer isteğiniz kabul olursa adamın cesedinin fotoğrafı size atılıyor ve paranın tamamını aynı adrese gidip veriyordunuz. Eğer parayı ödemezseniz GANG çetesi onu bir şekilde alıyordu.
Aradan birkaç gün geçtikten sonra banka hesabıma para geldiği mesajını aldığımda moralim bozuldu. Öldürülmesini istediğim kişi sevilen bir politikacı olduğu için bu talebim reddedilmişti. Telefonu çevirip yine randevu talep ettim ve ikinci bir buluşma ayarladım.
İsteğim yeniden reddedilmişti.
Üçüncü bir randevu daha istediğimde yine farklı bir adrese gittim ve normal ücretin iki katı para ödeyeceğimi yazan not kağıdıyla beraber banka hesabımı, öldürülmesini istediğim o piçin fotoğrafı ve adresini bıraktım.
Bu sefer talebim kabul edilmişti. Sandy Denvers, cumartesi günü yapacağı miting konuşmasında öldürülecekti.
Keyifle koltuğuma oturdum ve kız kardeşim Gemma'nın fotoğrafına baktım.
Gemma ile Sandy, üç yıl önce ilişki yaşamaya başlamışlardı ve bu ilişkiye annemle ben şiddetle karşı çıkmıştık. Sandy evliydi ve Gemma için karısından boşanmayacağı kesindi. Gemma'nın masum aşkı önce onun kalbini kırmış sonra da canına mal olmuştu.
Gemma, hamile olduğunu söylemeye gittiği gece bir otelin çatısında önce tecavüze uğramış sonra da boğazı kesilmiş cansız bedeniyse orada öylece bırakılmıştı.
Ama ben onun intikamını alacak ve Gemma'nın huzura kavuşmasını sağlayacaktım.
#
Miting alanına geldiğimde gözlerimle GANG çetesini aramak istesem de kimseyi tanımadığım için hangisinin onu öldüreceğini bilemedim. İnsanlar ellerinde pankartla miting alanına gelmiş Sandy Denvers'ın konuşmasını bekliyorlar ve onun ne kadar masum olduğundan bahsediyorlardı.
Sandy onların gözünde masumdu. Gemma, onunla parası için yatmak istemiş ve Sandy bunu reddedince kendisini vahşice öldürmüş, suç Sandy'ninmiş gibi göstermişti. Sandy'nin anlattığı ve adaletle halkın inandığı şey buydu. Herkes Gemma'nın, iftiracı bir fahişe olduğunu ve onun ölmeyi hak ettiğini düşünüyordu.
Ama ben Gemma'yı da o piçi de tanıyordum. Hikaye aslında öyle değildi.
"O kadın Sandy'nin hayatını bitirmeye kalkıştı ama onun masum olduğunu hep biliyorduk. Aklanmasına çok sevindim." dedi bir tane kadın.
"O karısına sadık, düzgün bir adam." dedi diğeri. "Ayrıca yakışıklı da."
"Keşke bütün erkekler onun gibi centilmen olsa." dedi başka bir kadın ve sinirlenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG.
FanfictionHarry Styles, kız kardeşine önce tecavüz edip sonra öldüren şerefsizden intikam almak istemektedir. O yüzden herkesin bahsettiği ama kimsenin yüzünü bilmediği GANG çetesinin patronundan yardım ister. TW: bu kitap şiddet, taciz ve cinayet gibi konula...