10

1.9K 171 546
                                    

Louis ile onun yatağında uzun uzun öpüşmeye başladığımızda ikimiz de nefessiz kalmıştık. Louis durup yüzüme baktığında gülmeye başladı.

"Biz seks yaptık." dedi Louis ve güldüm.

"Haberim var, oradaydım." dedim ve Louis beni yeniden öptü. "Lou-"

"Efendim?"

"Sabah olmak üzere."

"Uyumak istiyorsan uyuyabiliriz."

"Sabah erken kalkıyorsun." dedim. "Sen uyumak istersin diye düşündüm."

"Seni bırakmak istemiyorum." dedi Louis ve gülerek ona baktım. Bana karşı ne zaman bu duyguları beslemişti ve ne kadar yoğundu bilmiyordum ama kalbim onun sözleriyle hızlı hızlı çarpmaya başlamıştı bile.

"Beraber uyuyalım o zaman." dedim.

"Bir gece beraber uyursak her gece beraber uyumak zorunda kalabiliriz." dedi Louis.

"Sorun olur mu?" diye sordum.

"Asla." dedi Louis ve onun göğsüne yattığımda Louis saçlarımı öptükten sonra hemen uykuya daldı.

#

İki saatlik uykudan sonra ikimiz de beraber soğuk suyla duş aldıktan sonra kahvaltıya indik. Louis, çetenin lideri olduğu için bir süre aramızdaki ilişkiyi başkalarına belli etmeme kararı almıştık. Niall'ın yanına oturduğumda Niall önce bana sonra da Louis'e baktı.

"Birileri bu gece sabahlamış." dedi Niall.

"Nereden çıkardın?" diye sordum.

"Uykunu alamamış gibisin."

"Biraz sıcaktı da." dedim.

"Kim?" diye sordu Niall ve güldüğünde ona cevap vermedim.

"Niall." dedim uyarıcı gözlerle ona bakıp ve sonra Louis'in bana baktığını görünce ben de ona baktım.

"Aranızda bir şey var işte." dedi Niall.

"Niall, dedikodu yapmayı kesecek misin?" diye sordu Louis ve bana bakıp göz kırptı. Ona bakıp güldükten sonra kahvaltımı yapmaya başladım.

Herkes kahvaltısını yaptıktan sonra Zayn ile Louis sigara içmeye gittiğinde Dani de yanıma geldi.

"Bugün benimlesin." dedi Dani.

"Efendim?" diye sordum.

"Louis senin Sandy'nin yanında ajanlık yapacağını söyledi." dedi Dani. "Hadi gel, sana güzelliğini kullanarak nasıl adam öldüreceğini göstereyim."

"Nereye gideceğiz?" diye sordum Dani ile beraber yürürken.

"Tabiki de bir kızın en mutlu olduğu yere, alışveriş merkezine."

#

Dani ile arabada alışveriş merkezine geldiğimizde ikimiz de sessizdik. Onun Louis'e aşık olduğunu biliyordum ve ben de Louis'e karşı boş değildim, Dani'nin benden nefret ettiği ortadaydı. Aslında ben de onu çok sevmiyordum. Yani şuanda bulunduğumuz ortam ikimiz için de garipti.

"Harry Sandy'nin yanına yanaşmaya hazır mısın?" diye sordu Dani.

"Hayır. Hala bazı şüphelerim var." dedim.

"Çok normal." dedi Dani. "Sandy Rivers, düşük profilli bir pislik."

"Onu tanıyor musun?" diye sordum.

"Biraz." dedi Dani ve sustu. "Haberlerden gördüğüm kadarıyla."

"Sandy'i nasıl etkileyeceğimi bilmiyorum." dedim.

GANG. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin