3

2.2K 212 336
                                    

Alarmım çaldığında onu susturup üzerime eşofmanımı giydikten sonra mutfağa inip bol proteinden oluşan yulaf ezmeli içeceğimi içtim ve Liam ile birlikte antreman yapmak için bahçeye çıktık.

İlk dersim dövüş öğrenmekti, o yüzden bu dersleri bana o öğretiyordu. Liam da bana sık sık spor yapmam gerektiğini söylüyor ve sabah altıda çalışmaya çağırıyordu.

Liam ile birlikte iki saat bahçede koştuğumuzda nefes nefese kalmış bir şekildeydim. Liam normal bir şekilde suyunu içerken ben koşmaktan ağrıyan dizlerimi ovaladım.

"Lima, çocuğu fazla zorluyorsun." dedi Zayn bahçedeki çiçekleri sularken ve Liam ona bakıp sırıttı.

"Sandy Rivers sekiz ay sonra başkan olacak, zamanım az." dedim nefes nefese.

"Louis, ilk dersi Liam'a vermemeliydi." dedi Zayn ve Louis bahçeye çıkıp sigara yaktığında onu izlemeye başladım.

Sığınakta en az muhabbet ettiğim kişi oydu. Çetede bana en iyi davranan kişi Niall'dı, hem bana etrafı gezdiriyor hem de yalnız hissetmememi sağlıyordu. Onun dışında Zayn grubun kötü çocuğuydu ve Louis ile Liam haricinde diğerleriyle çok sık uğraşıyor ve ben de çeteye en son geldiğim için bana güvenmiyordu.

"Sen dövüşmeyi bilmiyorsun diye kimseye öğretmeyecek değiliz." dedi Louis ve Zayn gözlerini devirdi.

"Kahvaltı hazır." dedi Niall.

"Harold ve ben burada kahvaltı yapacağız." dedi Louis ve ona baktım. Buraya geldiğimden beri bana Harold diyordu, ilk başlarda bu rahatsız etse de sonralara doğru artık alışmıştım.

"Buraya tabak hazırlıyorum o zaman." dedi Niall.

Liam ile Zayn kahvaltı için salona gittiğinde biz de bahçede onunla başbaşa kaldık. Ondan çekiniyordum çünkü ifadesiz tavrı beni korkutuyordu.

Niall önümüze iki tane tabak getirdiğinde gerçekten acıkmıştım. Louis temiz bir havluyu bana fırlattığında onunla terli olan yerlerimi sildim.

"Liam seni gerçekten yoruyor gibi." dedi Louis ve bir şey demedim. "Benim yanımda neden sessizsin?"

"Bilmem." dedim ve karşısına oturduğumda haşlanmış yumurtamın kabuklarını soymaya başladım.

"Sana soğuk davranıyorsam kusura bakma." dedi Louis ve şaşırmıştım. Bir çetenin lideriydi ama hiç kötü birine benzemiyordu. "Sandy Rivers planın üzerine düşünmeye başlamalısın."

"İlk önce onun kirli çamaşırlarını ortaya çıkartacağım." dedim.

"Ekipten istediğin kişiyi yanına alabilirsin." dedi Louis ve aslında aklımda bir plan vardı. "Ayrıca bugün bir göreve geleceksin."

"Şimdiden mi?" dedim korkuyla.

"Korkma, çok büyük bir iş olmayacak. Sadece insanların yeteneklerini sahada görmen iyi olur, zaten sadece kameradan izleyeceksin." dedi Louis.

"Luke mu Ashton mı?" dedim konuyu birdenbire değiştirerek.

"Efendim?"

"Bir tane bilgisayar dehası lazım. Hangisi daha iyi?" diye sordum.

"Ekibimden kimseyi küçümsemem ama Luke'u al." dedi Louis ve güldüm.

Kahvaltı bittiğinde Liam ile çalışmaya yeniden başladık. Zayn de bahçede bizi seyredip ot içiyordu.

"Rakibinin her zaman zayıf noktasını bulmalısın." dedi Liam. "O yüzden birini döverken onun her zaman gözlerinin içine bak."

Liam elime boks eldivenlerini verdiğinde Zayn heyecanlı bir şekilde dersi izlemeye başladı. Bir haftadır bütün derslerde bizimle birlikteydi.

GANG. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin