2

2.7K 223 1.2K
                                    

Çeteye girdiğimi belirttikten sonra gözlerimi siyah bir bezle bağlayıp beni bir arabaya bindirdiklerinde tedirgin olmuştum. Sonuçta bir katil çetesiyle beraberdim ve bana neler yapacaklarını bilmiyordum.

"Nereye gidiyoruz?" diye sordum korkuyla. "Gözümdeki bezi çıkaracak mısınız?"

"Donny bu çok soru soruyor." dedi bir ses.

"Şimdi seni eğitimini alacağın yere bırakıyoruz." dedi ince sesli birisi.

GANG çetesinin seslerini duyuyordum ve heyecanlanmaya başlamıştım.

Araba durduğunda bir kol arabadan çıkmama yardımcı olurken bir el de koluma girip yürümeme yardımcı oldu. Kapı kilidi sesini duyduktan sonra nihayet gözlerim açıldı.

"Burada bekle." dedi aynı ses ve kapıyı kapatıp kilitledikten sonra gittiler.

Çeteye gireli bir buçuk saat olmuştu ve kimsenin yüzünü hala görmemiştim.

Bu adamlar belki de benimle dalga geçiyordu yada öldüreceklerdi ama Gemma için her şeye değerdi.

#

Saatler geçtikten sonra kapının açılmasıyla ayağa kalktım. Maskeli bir adam elindeki tepsiyi masaya bıraktıktan sonra kapıyı kilitleyip gittiğinde arkasından bağırdım.

"Beni daha burada ne kadar tutacaksınız?" dedim bağırarak.

Beni serbest bırakmayacaklardı.

Çeteye girmem koca bir yalandı.

Beni burada sonsuza dek tutacaklar ve belki de öldüreceklerdi.

Çarşafları kirlenmiş yatağa oturduğumda gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Son zamanlarda yaşadıklarımı göz önüme getirdiğinde ilk defa ağlıyordum.

Odadaki küçük televizyon kendiliğinden açıldığında neler olduğunu anlamamıştım ama televizyonda Sandy Rivers'ın mitingi veriliyordu.

"Sevgili halkım, bu son günlerde yaşadığımız ırkçılık ve kadın cinayetlerinin artmasıyla perişan olduğunuzu biliyorum." diyerek söze başladığında sinirlenmiştim. Bu adam ablamı öldürmüştü ve kadın cinayetlerinden bahsedecek son insandı. "Sizin de yardımlarınızla bu şehri daha güzel hale getirmek için gelecek seçimlerde başkanlığa adaylığımı koyuyorum."

Halk alkışlarla Sandy'i coşkuyla kutlarken ekrana baktım. Sandy Rivers başkanlığa aday oluyordu ve bu destekle seçilmesi an meselesiydi. Seçim ise tam sekiz ay sonraydı. Benim sekiz ayda Sandy'nin sırlarını açık edip, onu öldürmem gerekiyordu.

"Gemma Styles ve ailesinin üstünüze attığı iftiralar hakkında son bir yorumunuz var mı?" diye sordu bir muhabir.

"Gemma Styles'ın bana yaşattıklarını acılı aileye yüklemek istemiyorum." dedi Sandy ve halk onu bir kere daha alkışladığında daha fazla dayanamadım ve televizyonun fişini çekip onu yere attım.

Sinirden duvardaki boşluğa baktığımda dışarıdaki silah sesleriyle irkilmiştim. Siktir!

"Polis, eller yukarı!" diyen sesi duyduğumda şaşırmıştım.

Polis, GANG çetesine girdiğim gün çeteyi basmışlardı.

"Kaçtılar. İçeride başkaları var mı?" diyen sesi duyduğumda adım sesleri duymaya başladım. Kapı açıldığında polisi karşımda gördüğümde irkmiştim.

"Ellerini kaldır!" diyen sesi duyduğumda ellerimi refleksle kaldırdım. Polis beni kelepçelediğinde diğerlerinden ayrı bir polis arabasına bindirildim.

GANG. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin