Finale Speech.

1.4K 143 268
                                    

Harry,

Sana yıllar sonra mektup yazabildiğim için çok mutluyum.

Hücrede olduğun beş yıl boyunca birçok şey değişti.

Öncelikle, çetedeki herkes sana minnettardı.

Çete dediğime bakma, dağıldık. Tam tamına dört yıl oldu.

Çetenin parasının bir kısmıyla sığınağın yakınındaki araziyi satın aldık ve oraya ağaçlandırma yaptık. Louis adına.

Adalet için can alan bir çetenin, hayat vermesi için ağaç dikmesi. Biraz garip değil mi?

Michael ile Luke, Hollanda'ya taşıdılar ve evlendiler. Şimdilerde köpek sahiplendiler ve komik ama Luke şuanda rahip!!! Hatta eşcinsel bir rahip olduğu için kilisesi onu çok seviyor.

Calum ise Avustralya'ya yerleşti. Bir çiftliğe taşınmış. Tarlayla uğraşıyor ve bir sürü hayvanı var. Her gün bize hayvanlarının fotoğrafını yolluyor.

Ashton, Meksika'ya gitti. Hala kirli işler peşinde ama çok iyi durumda. Ara sıra konuşuyoruz.

Liam ile Zayn'den harika haberler var. Bugün bir bebekleri oldu, erkek. Adını Louis koydular. Anlattıkları her masalda Louis kahraman olacak ve onun adını yaşatacaklar.

Ben ise iyiyim, yeni bir erkek arkadaşım var. Adı Lewis. Çok eğlenceli birisi ve yanındayken birçok acımı unutabiliyorum.

Sana artık sık sık yazacağım Harry, hücrede canın hiç sıkılmayacak. Sana söz veriyorum.

Özgürlüğün için savaşan insanlar çoğaldı. İnsanlar GANG çetesinin asıl amacını anladı ve her gün savcılıkta senin için eylem yapıyorlar.

Her gün mezarlığa gidiyorum ve Dani ile Louis'i ziyaret ediyorum. Harika çiçekler diktim. Dani için bir orkide, Louis için nergis.

Günlerim çok sıradan geçiyor ve senin özgür olman için, çete bütün herşeyi yapıyor. Seni çok özledik.

Bir de sana güçlü kalman için, zarfın içine küçük bir şey koydum.

Sabırla bekle, özgür olacağın günler yakın.

Sevgiyle.

Zarfın içindeki fotoğrafa baktığımda gülümsedim.

Güçlü kalmanın zorlaştığı bu yerde, o bana güç verecek tek kişiydi.

Ondan sonra ölmeyi düşündüm. Onun yanına gitmeyi.

Ama ben yaşayacaktım.

Onun için. Onun aşkıyla, onun ismiyle.

Fotoğrafı karşımdaki duvara yapıştırdığımda zevkle uykuya daldım.

Bugün ona sarılıyordum.

"İyi geceler Lou."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GANG. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin