Sabah uyandığımda bu sefer Liam ile uyandığımdan daha geç saatte uyanmıştım. Dövüşte o kadar iyi olmadığım için ikinci haftamda Zayn bana nişan almayı öğretecekti ve Zayn Liam'ın aksine uykuyu seviyordu. Üstümü giyinip salona geldiğimde Zayn kahvaltısını bitirmişti.
"Günaydın uykucu." dedi Zayn ve sigarasından bir dal yaktı.
"Siz hep bu kadar fazla mı sigara içiyorsunuz?" diye sordum.
"Sadece Louis ve ben." dedi Zayn. "Hadi kahvaltını yap da çıkalım."
"Bir yere mi gidiyoruz?"
"Çalışmaya." dedi Zayn.
"Bahçede olmayacak mıyız?"
"Burada rahat çalışma ortamı yok maalesef." dedi Zayn.
"Ben sadece-" dedim ve sustum.
"Harry, bana güven. Gideceğimiz yer gayet güvenilir." dedi Zayn ve kahvaltımı yapmaya başladığımda oldukça sessizdim. Louis yanımıza geldiğinde gözleri şişti. "Birileri dün gece uyumamış."
"Kapa çeneni." dedi Louis ve bana baktığında sessizdim.
"Dün kaçta geldin dostum?" diye sordu Zayn ve Louis'in sığınakta olmaması dün geceki Zayn ile Liam'ın gürültüsünü açıklıyordu.
"Sanane!" dedi Louis. "Siz çalışmaya başlayın artık."
"Doğru." dedi Zayn. "Hazır mısın?"
"Evet." dedim ve tabağımızı mutfağa götürdükten sonra yola koyulduk.
#
Beraber bir poligona geldiğimizde içerisi oldukça sessiz ve boştu. Zayn bana bir silah verdi.
"Neredeyiz?" diye sordum.
"Burası sadece çetenin geldiği bir atış poligonu." dedi Zayn. "Burada pratik yapmamız iyi olur."
"Pekala." dedim.
"Sana atış öğreteceğim." dedi Zayn. "Yapman gereken en önemli şey, odaklanmak."
Zayn yanıma gelip duruşumu düzeltmeye başladığında vücuduma birisi dokunduğu için rahatsız olmuştum.
"İlk hedefe vur." dedi Zayn ve silahın namlusunu son kez kontrol ettikten sonra bana verdi. Silahı sıktıktan sonra mermi hedefin dışına çıkmıştı.
"Siktir!" dedim.
"Önemli değil, kimse keskin nişancı olarak doğmuyor." dedi Zayn ve bir saat bana yapmam gerekenleri gösterdi. "Hadi yine yap."
"Pekala." dedim ve derin bir nefes aldıktan sonra yeniden silahı sıktım. Yine hedefin dışına gelmişti. "Belki de beceremiyorum."
"Öyle düşünme. Bu işler kolay değil." dedi Zayn ve o sırada dışarıdan bir silah sesi duyduğunda Zayn kolumdan tutup beni poligonun içindeki kulübeye götürüp kapıyı kilitleyip önüne eşyalar koyduktan sonra pencerenin kenarına geçtik. "Siktir, polis."
"Ne yapacağız?" diye sordum.
"GANG çetesi, etrafınız sarıldı." dedi polis.
"Bizim burada olduğumuzu nereden bilebilir?" dedi Zayn kendi kendine ve bana şüpheyle baktı.
"Polislerden nefret ediyorum." dedim ve Zayn bir şey demeyip cebindeki ses değiştiren mikrofonu çıkardı.
"Yanımda rehine var, eğer bir adım yaklaşırsanız ölür." dedi Zayn ve ona baktım. Beni rehine gibi gösterecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG.
FanfictionHarry Styles, kız kardeşine önce tecavüz edip sonra öldüren şerefsizden intikam almak istemektedir. O yüzden herkesin bahsettiği ama kimsenin yüzünü bilmediği GANG çetesinin patronundan yardım ister. TW: bu kitap şiddet, taciz ve cinayet gibi konula...