Sabah uyandığımda sevdiğim yatakta, aşık olduğum erkeğin kollarında uyandığımda huzurluydum. Louis ile ben, birkaç gece önce barışmıştık ve o geceden beri vaktimizi hep burada geçirmeye başlamıştık.
"Günaydın." dedi Louis ve boynuma öpücük kondurdu.
"Gün gerçekten aydı." dedim gülümseyerek ve ona döndüm. Louis saçlarımı geriye atıp dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra güldüğünde onu hayran hayran seyretmeye başladım. "Tanrı güneşi senden ilham almış."
"Ne?" diye sordu Louis utanarak. Hayatında hiç iltifat almadığı belli oluyordu.
"Gözlerin, gülüşün, dudakların yüzüne o kadar çok yakışıyor ki. Seni yaratmaya çalışırken diğerlerini üstünkörü geçtiğine eminim. Çünkü sen onun başyapıtısın." dedim ve Louis gülerek gözlerini başka yere çevirdi. "Utan diye söylemedim."
"Yine de-" dedi Louis ve bana sarıldı. "İltifat eden taraf ben olmalıyım."
"Sen de bu kadar güzel olma." dedim ve Louis gülüp yüzünü boynuma gömdü. "Artık yataktan çıkmamız gerek, çete uzun zamandır dönmeni bekliyor."
"Yataktan çıkmak istemiyorum." dedi Louis ve güldüm.
"Sana kahvaltı hazırlamamı ister misin?" diye sordum.
"Ellerinden yiyeceğim kahvaltıyla beni etkilemeyi mi düşünüyorsun?" diye sordu Louis ve beni altına aldı. "Kahvaltıda seni yemek istiyorsam?"
"Louis-" dedim ve öpüşmeye başladığımızda kapı çaldı.
"Louis." diyen ciddi sesi duyduğumuzda ikimiz de toparlandık. Bu Zayn'di.
"Geliyorum." dedi Louis ve gözlerini devirdi.
#
Zayn ile Louis, çalışma odasına bir şeyler konuşurken ben de Louis'e kahvaltı hazırlıyordum.
"Kaç gündür odadan çıkmıyorsunuz. Öldün zannettim." dedi Niall ve ona baktım. "Onun sana aşık olduğunu söylediğimde benimle dalga geçmiştin."
"Hiç tahmin etmemiştim." dedim ve gülümsediğimde Louis odadan çıkıp mutfağa geldi.
"Ne konuşuyorsunuz?" diye sordu Louis ve güldü.
"Seni ilk defa gülerken görüyorum." dedi Niall.
"Kapa çeneni İrlandalı." dedi Louis ve belime sarıldığında Niall bir şey demedi.
"Ben gitsem iyi olur." dedi Niall ve bizi başbaşa bıraktığında Louis dudağıma öpücük kondurdu.
"Louis, birileri görecek." dedim.
"Sevgilimi öpemez miyim?" diye sordu Louis.
"Sevgilin?" diye sordum.
"Doğru, daha hiç randevuya çıkmamışken sana sevgilim diyemem." dedi Louis ve güldüm. "Bu pazar."
"Bu pazar?" dedim.
"Nasılsa herkes izinli." dedi Louis. "Randevuya gitmek için bir neden göremiyorum."
"Olur." dedim hiç düşünmeden ve Louis belime sarılıp, beni kendine çekti. "Sevgilim."
"Sevgilim." dedi Louis ve saçlarımı öptü.
#
Louis ile bir haftadır ayrılmayan ikili olmaya başlamıştık. Sabahları beraber kahvaltı yapıyor, öğle vakitleri bana hem eğitim veriyor hem de Sandy planının üstünden geçiyor, geceleri de beraber onun odasında vakit geçiriyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG.
FanfictionHarry Styles, kız kardeşine önce tecavüz edip sonra öldüren şerefsizden intikam almak istemektedir. O yüzden herkesin bahsettiği ama kimsenin yüzünü bilmediği GANG çetesinin patronundan yardım ister. TW: bu kitap şiddet, taciz ve cinayet gibi konula...