7

1.8K 172 420
                                    

Mutfaktan Louis ile benim için kahve aldıktan sonra çalışma odasına yürürken Liam önümü kesti. Zayn ile konuşmamı duymuş olmalıydı.

"Harry, konuşalım mı?" diye sordu Liam.

"Tabi." dedim ve durdum.

"Zayn ile konuşmanı duydum." dedi Liam. "Louis'e söylemeyeceksin değil mi?"

"Hayır." dedim. "Ne yaptığınız beni ilgilendirmiyor, sadece ikiniz de benden uzak durun."

"Bak sorun çıkardığımız için özür dilerim. Bunu içtenlikle söylüyorum."dedi Liam."Sadece Zayn kötü bir insan değil."

"Pek sanmıyorum. Görüşürüz." dedim.

"Harry." dedi Liam. "Sadece o bazı durumlarda çok dengesiz davranabiliyor."

"Onu kusursuz olarak görüyorsun ama bence değil." dedim ve Liam bir şey demeden . "Ama sırrınız güvende, sorun yok."

Liam bana bir şey demeyince ben de kahveleri alıp Louis'in yanına gittim.

Liam's POV

Ev arkadaşım beni evden attığında sinirle evden çıktım ve boş sokaklarda yürümeye başladım. Son üç yıldır hep böyleydim. Hiçbir işte başarılı olamıyor, her arkadaşımla kavga ediyordum. Sigara yakıp rastgele bir bara girdiğimde bugün kalmak için bir yer seçmeye başladım. Tabiki de bu parasızlıkla bir otelde kalmayacaktım, o yüzden de bu gece birini otel olarak kullanabilirdim.

"Bir bira." dedim ve barmen en ucuz biradan bana verdikten sonra etrafıma göz gezdirdiğimde dikkatimi birisi çekmişti. Birayı bırakıp çocuğu takip etmeye başladığımda çocuk ara sokaktan bir eve girince ben de onu takip ettim. Genç adam çatıya çıktıktan sonra onun peşinden sessizce gelmiştim bile. Onu gizlice izlemeye başladığımda cebindeki silahı çıkardı. Korkuyla aniden çığlık attığımda onunla göz göze gelmiştim.

* * *

"İlk olarak odaklanman lazım. Odaklanmadan hiçbir şey yapamazsın." dedi Louis. "Ama senin kafan başka bir yerde."

"Louis, çocuğun üstüne fazla gidiyorsun." dedi Dani elindeki törpüyle bir şeyler yapıyordu.

"Bizi başbaşa bırakır mısın Dani?" diye sordu Louis ve Dani bahçeden kalkıp içeri geçti.

Louis elime silah verdikten sonra bana baktı. Ona anlamamış gözlerle baktım.

"Bir şey mi oldu?" diye sordum.

"Hayatımda eline silah hiç yakışmayan birini görmemiştim." dedi Louis ve sustum. "Öncelikle duruşun çok bozuk, dik durman lazım."

Dik durmaya çalıştığımda Louis eliyle belimi düzeltmeye başladığında kalbim hızlıca atmaya başlamıştı.

"Şimdi oldu." dedi Louis ve bana baktıktan sonra arkama geçti. Elimde tuttuğum silahı tutmaya başladığında arkadan hem bana sarılıyor hem de bir yandan elleri ellerime degiyordu. Heyecanla kalbim atarken, ellerim de terlemişti ve ben bunun nedenini anlamadım."Şimdi. "

"Ne?" dedim anlamayarak.

"Şimdi karşındaki hedefi vur." dedi Louis ve güldüğünde ben de karşımdaki hedefe silahı sıktığımda yapamamıştım. "Dikkatin mi dağıldı?".

Senin tarafından.

"Sanırım odaklanamadım."

"Belki de başka bir şey denemeliyiz." dedi Louis. "Silah da yeteneğinin olmadığı açık."

GANG. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin