Dudaklarımız birbirimizle buluştuğunda bunu hiç beklemesem de oldukça hoşuma giden bir davranış olduğunu anladım. Kollarımı Louis'e dolayıp onu kendime çektiğimde Louis de beni kendine doğru çekti.
"Biz-" dedim şaşkınlıkla ona bakarak.
"Öpüşüyoruz." dedi Louis gülerek. "Tam hayal ettiğim gibi."
"Ne zamandır bunu istiyordun?" diye sordum.
"Bilmem." dedi Louis. "Sanırım kendimi sana benzettiğim günden beri.."
"Öyle mi?" diye sordum şaşkınlıkla.
"Evet. Gözlerindeki hırs hoşuma gidiyor, üstelik sevdiklerin için kendini ateşlere atman da." dedi Louis.
"Senin sevdiklerin için pek bunu yaptığın söylenemez. Zayn'i öldürmeye çalıştın."
"Kapa çeneni." dedi Louis ve beni öpmeye başladığında ona tutkuyla karşılık verdim.
Louis beni kucağına alıp koltuğa oturduğumuzda ona baktım. Louis Tomlinson ile öpüşüyordum. Louis önüme düşen saçlarımı öne atıp beni öpmeye devam ettiğinde kapı çaldı. Ben toparlanıp onun yanına oturduğumda Louis de üstüne çeki düzen verdi.
"Harold eğer senin neden burada olduğunu öğrenirlerse kararlarımı sorgulayabilirler." dedi Louis ve ona hayretle baktım. "Banyoda bekler misin?"
İnanmıyordum!
Sinirle yanından kalkıp banyoya girdiğimde olanları izlemeye başladım.
Odaya gelen tabiki de tahmin ettiğim gibi Dani'ydi. Elinde telefonla gözyaşları içerisindeydi.
"Louis, o ölmüş." dedi Dani.
"Dani." dedi Louis ve ağlayan Dani'ye sarılarak teselli verdiğinde moralim bozulmuştu.
Dani birisini kaybetmişti, ağladığına göre sevdiği bir insan olduğu kesindi ve bu kişiyi Louis'in de tanıdığı bir insan olduğu kesindi.
"Cenazesi yarın kalkıyor." dedi Dani.
"Yola şuanda çıkmamız gerekiyor." dedi Louis ve etrafa baktı.
"Louis, senin gelmene gerek yok. Araba anahtarlarını versen yeterli."
"Olmaz. Seni tek bırakamam." dedi Louis.
"Peki, yardımın için teşekkür ederim." dedi Dani ve Louis bir şey demedi.
"Salonda buluşalım olur mu?" diye sordu Louis.
"Tabi." dedi Dani ve odadan çıktığında ben de banyodan çıkmıştım.
"Bir şey mi oldu?" diye sordum.
"Dani'yi cenazeye götürmem lazım." dedi Louis. "Tek başına başaramaz."
"Kimi kaybetti?" diye sordum.
"Annesini." dedi Louis. "Benim gitmem lazım."
"Pekala." dedim ve Louis çıkmadan önce alnıma öpücük kondurdu.
"Burada uyuyabilirsin." dedi Louis ve odadan çıktı.
Dani's POV
Yemek davetinde küçük kuzenlerimin gürültülü seslerine ve annemle teyzemin dedikodularına daha fazla dayanamamıştım. Akrabalarımdan nefret ediyordum. Koltuktan kalkıp etrafta babamı aradığımda balkonda sigara içiyordu.
"Çok gürültülüler değil mi?" diye sordu babam ve güldük.
"Josh iki saattir ağlıyor." dedim ve telefonumu çıkarıp erkek arkadaşıma mesaj attım. Eğer bu aptal aile yemeği olmasaydı şuanda onunla kulübede bekaretimi bozmuş olacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG.
FanfictionHarry Styles, kız kardeşine önce tecavüz edip sonra öldüren şerefsizden intikam almak istemektedir. O yüzden herkesin bahsettiği ama kimsenin yüzünü bilmediği GANG çetesinin patronundan yardım ister. TW: bu kitap şiddet, taciz ve cinayet gibi konula...