Sabah olup kahvaltıya indiğimde herkes kendi halinde takılıyordu. Anlamsız gözlerle herkese baktım. Niall'ı masada göremediğimde Liam'a baktım.
"Niall odada Shawn ile." dedi Liam kısaca.
"Anladım." dedim gülümseyerek ve mutfağa gidip mısır gevreğiyle süt doldurduktan sonra masaya oturdum. Louis bana uzun uzun baktıktan sonra masadan kalktığında ben de masadan kalkıp onun peşinden bahçeye çıktım. "Louis."
"Bir şey mi oldu Harry?" diye sordu Louis.
"Sandy Rivers-" dedim. "Onu artık ifşa etmeliyiz."
"İyi Zayn'i çağırıyorum, onunla çalışırsın. "
"Zayn olmaz." dedim. Sandy Rivers umrumda değildi, umrumda olan tek şey Louis'di.
"Ben gelmesem iyi olur, işlerim var." dedi Louis.
"İyi, ben de seninle geleyim."
"Hayır." dedi Louis ve bana baktığında ben de ona baktım.
"Benim öğretmenim sen değil misin?" diye sordum. "Senin bana bu işi öğretmeni istiyorum. Ne Zayn'in ne de Liam'ın."
"Pekala." dedi Louis ve sigarasını söndürdükten sonra içeri girdi.
#
Louis ve Danielle ile bindiğim arabada oldukça gerilmiştim. Louis ile Dani çetede çok iyi bir ikiliydi ve bütün işlere beraber çıkarlardı. Dani aynada rujunu tazelerken Louis dikiz aynasından bana baktı.
"Dani, siz ikiniz berabersiniz, onu koruyacaksın." dedi Louis. "Harry'e zarar gelirse seni gebertirim."
"Pekala." dedi Dani ve ben sessiz kaldım.
Beraber küçük bir alışveriş merkezine geldiğimizde ben gündüz vakti, bir alışveriş merkezinde nasıl adam öldüreceğimizi düşünüyordum.
Alışveriş merkezine girdiğimizde küçük bir giyim mağazasına girdik ve Louis arkamızdan kapıyı kapattı.
"Buyrun efendim?" diye sordu bir adam oldukça nazik şekilde.
"Size birkaç sorum olacaktı." dedi Louis ve çalışan adamı bizden uzaklaştırıp bir şeyler konuştuğunda ben ne olduğunu anlamamıştım.
Dani sakin bir şekilde etrafında kıyafetlere bakarken Louis adamı giyinme kabinine götürüp bıçağı göğsüne sapladıktan sonra geri çıkardı ve bir mendille bıçağın üstündeki kanı temizledi.
"Hadi gidelim." dedi Louis.
"Kameralar?" diye sordum.
"Ashton halletti." dedi Dani ve tam çıkacakken mağazanın dışında gelen güçlü bir silah sesiyle herkes bağıra bağıra kaçmaya başladığında Louis ikimizin önüne geçti.
"Burada olduğunu biliyoruz Danielle!" diyen sesi duyduğumuzda Louis cebindeki silahı çıkardı.
"Bu bir tuzaktı, kapana kısıldık." dedi Louis ve ikimize baktı.
Ashton's POV
Angela elinde yaptığı kekle odaya geldiğinde onu görür görmez elindeki keki sehpaya koyup Angela'yı yatağımıza götürdüm.
"Sana kek yapmıştım." dedi Angela ve güldüm.
"Şuanda kek hiç canım çekmedi." dedim ve dudaklarımı ısırdıktan sonra onu öpmeye başladım.
"Ash, yapma!" dedi Angela zevkle inlerken ve o sırada telefonu çaldı. "Babam arıyor, açmam lazım. Yoksa yine sokağa çıkmama izin vermeyecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG.
FanfictionHarry Styles, kız kardeşine önce tecavüz edip sonra öldüren şerefsizden intikam almak istemektedir. O yüzden herkesin bahsettiği ama kimsenin yüzünü bilmediği GANG çetesinin patronundan yardım ister. TW: bu kitap şiddet, taciz ve cinayet gibi konula...