8

1.9K 186 859
                                    

Louis, Liam ile Zayn'i bodrum kattaki hücreye götürdüğünde biz de onlarla beraber indik. Louis, Liam'ı bir hücreye kapatıp üstünü kilitledikten sonra Zayn'e baktı.

"Michael, silahı getir." dedi Louis.

"Louis-" dedi Michael.

"Silahı getir dedim!" dedi Louis bağırarak ve Michael gitti. "Ne zamandır var bu?"

"Louis-" dedi Liam ama Zayn onun sözünü kesti.

"Birkaç yıldır, uzun zamandır." dedi Zayn ve Louis bir şey demedi. Michael silahı getirdiğinde Louis silahın içindeki bütün mermileri çıkarıp Michael'a verdi ve içine sadece bir mermi koydu.

"Bunun içinde bir mermi var. Bununla ya beni öldürür burada kuralları yenilersin ya kendini öldürürsün yada-" dedi Louis ve Liam'a baktı. "Onu."

"Louis, benden bunu yapmamı bekleme." dedi Zayn.

"Herkes dağılsın." dedi Louis. "Yarına kadar vaktin var."

"Louis-" dedi Zayn.

"Yarın akşam silahı Michael'dan alacaksın." dedi Louis ve silahı Michaela uzattığında bir şey demeden oradan gitti.

"Herkes dağılsın!" dedi Zayn bağırarak ve hepimiz oradan çıktığımızda Zayn Liam'a baktı.

Zayn's POV

Arabaya bindiğimizde Liam direksiyona geçti ve arabayı çalıştırmaya başladı. Yaklaşık dört aylık bir çalışmanın ardından Liam sonunda ilk işine çıkıyordu. Arabada bir sigara yaktıktan sonra Liam bana bakıp güldü.

"Bir şey mi oldu?" diye sordum en sert sesimle.

"Beni inandıramazsın biliyorsun değil mi?"

"Neye?"

"Kötü bir çocuk olduğuna." dedi Liam ve ona şaşkınlıkla baktım.

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"Hep etrafına ateş saçıyorsun, sık sık sigara yakıyorsun, asi ve kötü bir çocuk gibi davranıyorsun ama buna inanmıyorum." dedi Liam. "İçten içe iyi bir çocuk olduğunu biliyorum."

"Siktir git." dedim ve cama bakıp sigaramdan bir duman daha çektiğimde içten içe gülmemi durduramamıştım.

* * *

"Louis!" diyerek çalışma odasına izinsiz girdiğimde Louis sakin bir şekilde suratıma baktı. "Ona bunu yapamazsın."

"Kapıyı çalmayı öğrenmelisin Harold." dedi Louis.

"Lou, onlar sadece birbirlerini seven iki insan. Suçlu değiller."

"Sen ne zamandır biliyordun?" diye sordu Louis.

"Seni ilgilendirmez." dedim ve Louis ayağa kalkıp yanıma geldi.

"O adam seni iki hafta önce öldürmek istedi ve şimdi onu koruyorsun."

"Çünkü o zaman haksızdı." dedim. "Ama şuanda bir suçu yok."

"Harold, bu çetenin belli kuralları var ve buna uymazsan-"

"Kuralları siktir et. Ne zamandan beri kurallar sabit kalmak zorunda? Bunları esnetebilirsin, kurallar değişebilir. Bu kadar geri kafalı olma."

"Çetede aşk yaşanması yasak. Burada aşk yaşanırsa ne olur biliyor musun? Yaptığımız iş manasız olur." dedi Louis.

"Aksine bir anlam katar." dedim.

"Üzgünüm." dedi Louis.

"Zayn'e en yakın arkadaşı, sevgilisi ve kendisi arasında seçim yaptırıyorsun resmen." dedim.

GANG. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin