Yemek masasına oturduğumuzda hepimiz sessizdik. Zayn bir şişe viskiyi getirdiğinde önce Louis'e baktı.
"Bizden biri aramızdan gittiğinde bunu yaparız." dedi Niall ve sonra Shawn'a baktı.
"Büyük bir kaltaktı ama sürtük her defasında kendisini sevdirirdi." dedi Zayn ve viskiyi açıp içtikten sonra Liam'a uzattı.
"Hırsları uğruna bizi öldürse bile yine de bizi kurtaran o olurdu." dedi Liam bir yudum aldıktan sonra Niall'a uzattı.
"Favori alışveriş arkadaşımdı." dedi Niall ve herkes buruk bir şekilde güldü. Niall elindeki şişeyi bana verecekken Louis bir şey demeden Niall'ın elindeki viskiyi alıp gittiğinde kimse bir şey demedi.
Danielle ölmüştü.
Danielle, Louis'e onu son kez sevdiğini söylemiş ve onun elini tutarak ölmüştü.
Louis'i bu yüzden anlayışla karşılıyordum çünkü birini kaybetmenin acısı büyüktü.
"İyi olacak mı?" diye sordum.
"Dani'nin annesi, onu bize emanet etmişti. Louis ona her konuda hep kızsa da her zaman büyük bir sorumluluk hissederdi." dedi Zayn. "Biraz yalnız bıraksak iyi olur."
Bir şey demedim.
Dani'nin ölmesine üzülmüştüm. Onu fazla tanımıyordum ve tanıdığım zamanlarda ondan nefret etmişti ama onun şuanda aramızda olmayışı beni buruk bırakmıştı.
"O zamana kadar yapmamız gerekeni yapacağız." dedi Zayn ayaklanıp. "Hayatımıza devam edeceğiz."
"O mafyadan intikam almalıyız." dedi Ashton.
"Bunu Dani'ye yapanların boğazını kesmek istiyorum." dedi Calum ve yumruğunu sıktı.
"O zaman bunu yapacağız." dedim araya girerek. "Dani bana ölmeden önce eski evlerinde belgelerin olduğunu ve hala durduğunu söylemişti."
"O zaman Ashton ve Luke, siz bu itlerin yerlerini bulacaksınız." dedi Zayn. "Harry ve Liam, biz de Dani'nin eski evine gideceğiz."
"Anlaştık." dedi Liam.
"Michael, odadaki bütün silahları ve cephaneliği kontrol et, hepsi tam olsun." dedi Zayn. "Dani'ye bunu yapanlardan intikam alacağız."
#
Louis'in odasına kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde oda dumanla doluydu. Louis arkası dönük bir şekilde sigara ve viski içiyordu.
"Louis-"
"Onun için gelmişlerdi ama ben seni düşünmekten başka bir şey yapmadım." dedi Louis.
"Lou-"
"Sana karşı duygularım, doğru düşünmemi engelliyor." dedi Louis.
"Dani'ye bunu yapanlardan intikam alacağız. Gelmek istersen söyleyeyim dedim."
"Dani'ye bunu yapanlardan intikam almak, onu geri getirecek mi?" diye sordu Louis ve sessiz kaldım. "Çık odamdan."
Odadan çıktığımda oldukça üzgündüm. Eğer dün Louis ile gitmek de ısrarcı olmasaydım belki Dani şuanda hayatta oluyor olabilirdi.
Bu olanlar benim suçumdu.
Gözlerimden yaşlar akacakken Zayn yanıma geldi.
"İyi misin?" diye sordu Zayn.
"Bu olanlar benim suçum." dedim.
"Hadi gel, Dani'nin evine gidelim." dedi Zayn bir şey demeyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG.
FanfictionHarry Styles, kız kardeşine önce tecavüz edip sonra öldüren şerefsizden intikam almak istemektedir. O yüzden herkesin bahsettiği ama kimsenin yüzünü bilmediği GANG çetesinin patronundan yardım ister. TW: bu kitap şiddet, taciz ve cinayet gibi konula...