17

1.4K 139 578
                                    

TW: BU BÖLÜMDE ÇOCUK İSTİSMARI VARDIR. ETKİLENECEKLER VARSA LÜTFEN O KISIMLARI GEÇSİN.

Yatakta öpüşmeye devam ettiğimizde ikimiz de aynı anda durup birbirimizin yüzüne baktık. Louis saçlarımı okşamaya başladığında ben de onun boynuna sarıldım.

Tam dört gündür Louis'in tuttuğu, tek göz odalı bu evde yaşıyorduk ve şuanda halimizden çok memnunduk. Hiç evden çıkmıyor, kahvaltıyı yatakta yapıyor ve bazen tüm gün sevişiyorduk.

"Çok huzurluyum." dedim ve Louis güldü.

"Ben de sevgilim." dedi Louis ve ona baktım.

"Sevgilim?"

"Doğru, sevgili olmamız için randevuya çıkmamız gerekiyordu." dedi Louis ve güldüm. "Bu pazar yarım kalan randevumuzu yapalım mı?"

"Olur." dedim çocuksu bir sesle ve Louis yatağa uzanıp beni göğsüne yatırdı.

Louis'in göğsüne çenemi dayayıp ona baktığımda, çeteden ayrılmanin aldığımız en iyi karar olduğunu düşünüyordum. Beraber olduğumuz her dakika özeldi bizim için. Louis dudaklarıma öpücük kondurduğunda, onu tutkuyla, daha uzun öpmeye başladım. Ellerimi vücudunda gezdirmeye başladığımda Louis de ellerini kalçalarıma getirdi.

"Tanrı bütün güzellikleri sen de toplamış." dedi Louis ve gülümsedim.

Louis beni altına aldıktan sonra vücudumdaki her yeri öpmeye başladı. Louis göğsümü öpmeye başladığında saçlarını okşamaya başladım. Louis dudaklarını dudaklarıma getirdiğinde gülmeye başladım. Onu seviyordum ve o hayatımın merkeziydi.

"Sen benim başıma gelen en güzel şeysin." dedim ve Louis beni bir kere daha öptü. "Beni bırakma!"

"Asla!" dedi Louis. "Bundan sonra evim burası."

"Evim." dedim ve ona sarıldım.

#

Pazar günü olduğunda Louis ile ilk randevumuzu yapmadan önce ona kahvaltı hazırlamak için erken kalkıp markete gittiğimde peynir, zeytin, birkaç sebze ve sosis aldım.

Raflarda gezmeye başladığımda bu hafta hem huzurlu hem de mutlu olmamızı düşünüyordum. Louis'i seviyordum ve onunla olmak, Sandy Rivers'dan intikam almak kadar önemliydi.

Marketten birkaç şey aldıktan sonra eve geldiğimde Louis'in hala uyanmamış olduğunu görünce kıkırdayıp poşetleri mutfağa koydum ve yatak odasına gittim.

Louis'i yatak odasında görmediğim zaman banyoya baktığımda orada da kimse yoktu. Korkuyla evin içini aramaya başladığımda pencerenin üstündeki iz ilgimi çekmişti. Kan lekesi vardı!

"Louis?" dedim ve evden çıktığımda merdivenlerden inip, pencerenin baktığı yere baktım. Orada yoktu ve telefonu yere düşmüştü. "Louis!"

#

"Zayn!" diyerek sığınağın kapısını yumrukladığımda tek seçeneğimin burası olduğunu biliyordum. Kapı açıldığında Zayn yüzümdeki tedirginliği görünce endişelendi.

"Harry, bir şey mi oldu?"

"Louis!" dedim ağlamaya başlarken. "Onu bul Zayn, yalvarırım."

"Sakin ol." dedi Zayn ve beni içeri aldığında herkes bana merakla bakıyordu.

Onlara herşeyi kısaca anlattıktan sonra herkes birbirlerine baktı. Biz gittikten sonra burada bir gerginlik olduğunu ve herkesin birbirlerine düştüğü ortadaydı.

GANG. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin