Akşam yemek yememiştim ve tüm gün odamdaydım. Louis'in evli olması ve bunu bana söylememesi, evli olmasına rağmen benimle beraber olması beni çok üzmüştü.
Louis evliydi.
Louis Danielle ile evliydi ve bundan haberim yoktu.
Moralim bozuk bir şekilde yatağıma oturduğumda kapım tıklandı. Gelen Louis'di. Onu görmemle kalbimin kırıklığını bir kere daha hissettim.
"Yemeğe inmedin, hasta mısın?" diye sordu Louis.
"İştahım yoktu." dedim.
"Hasta mısın?" diye sordu Louis ve yanıma gelip elini alnına koydu.
"Hayır." dedim ve elini yüzümden çektim.
"Burada beraber yiyelim mi?" diye sordu Louis masum bir şekilde. Sana neden kıyamıyorum?
"Karınla yemek istersin belki." dedim kalbim kırık bir şekilde ve Louis bana baktığında bildiğimi öğrenmişti.
"Harry düşündüğün gibi değil." dedi Louis.
"Açıklaman bu mu?" diye sordum. "Belli ki sen de beni Zayn'in beni düşündüğü biri gibi görüyorsun. Bir metres!"
"Harold-" dedi Louis. "Düşündüğün gibi değil."
"Sandığım gibi değilse neden bunu bana daha önce söylemedin?"
"Harry, ben-"
"Defol!" dedim ve Louis bir şey demeden odadan çıktığında arkasından bakakaldım.
#
Sabah olduğunda kahvaltıya indim ve Dani ile Louis ortalıkta gözükmüyordu. Moralim bozuk bir şekilde mısır gevreğimi yemeye başladığımda moralim oldukça bozuktu. Dani ile Louis masaya geldiğinde Dani'nin suratı düşüktü. Louis bana baktığında yüzümü tabağa çevirdim.
"Bugün birçok iş var. O yüzden herkes belirli kişilerle çalışacak." dedi Louis. "Zayn, Liam ve Dani siz berabersiniz."
"Sen?" diye sordu Zayn. Genellikle işlere dördü ekip olarak çıkıyordu.
"Ben bugün başka bir işi alacağım." dedi Louis. "Harry sen de benimle geliyorsun."
"Daha eğitimim-"
"Tamamlandı." dedi Louis.
"Ben bir şey öğrendiğimi sanmıyorum."
"İşe gitmezsen öğrenemezsin." dedi Louis ve bir şey demeden boş tabağımı alıp mutfağa gittiğimde Niall peşimden geldi.
"Ne oluyor?" diye sordu Niall.
"Evliymiş." dedim ve Niall bir şey demedi. "Haberin vardı."
"Harry, işler sandığından daha karışık." dedi Niall.
"Bir de bana Louis ile ilgili övgüler yağdırdın!" dedim sinirli bir şekilde. "Hepiniz biliyor muydunuz?"
"Harry, o kadar büyütülecek bir şey değil." dedi Niall ve bir şey demeden onun yanından ayrılıp odama gittim.
Büyütülecek bir şey değil?
Bunu Niall'dan duymak beni daha çok sinirlendirmişti.
Yatağıma uzandığımda sinirlerimin yatışmasını bekledim.
Luke's POV
Kiliseye geldiğimizde babam vaazine çalışıyor ve ben de kenarda onu dinliyordum. Bahsettiği konular yine aynıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG.
FanfictionHarry Styles, kız kardeşine önce tecavüz edip sonra öldüren şerefsizden intikam almak istemektedir. O yüzden herkesin bahsettiği ama kimsenin yüzünü bilmediği GANG çetesinin patronundan yardım ister. TW: bu kitap şiddet, taciz ve cinayet gibi konula...