Louis ile ben, bir haftadır Zayn ve diğer çocukların ısrarıyla sığınakta kalmaya devam etmiştik ama Louis bir haftadır sığınağa hiç gelmiyor, geldiği zamanlarda benimle vakit geçirmiyordu.
Onu anlıyordum. Büyük bir travma yaşamıştı ve bunu atlaması zaman alacaktı.
Louis sığınağa gelip, elindeki silahları silah odasına bıraktıktan sonra odasına gittiğinde peşinden gidecekken Zayn beni durdurdu.
"Birkaç gün kafasını dinlemesine izin ver." dedi Zayn.
"Sana bir şey anlattı mı?" diye sordum.
"Daha değil." dedi Zayn.
"Öldürdüğü adam-"
"Kim olduğunu bilmiyorum ama anlatırsa sana yada bana anlatacaktır." dedi Zayn.
Anlatmasını istiyordum.
Geçmişini bana anlatıp, rahatlamasını, bütün kırgınlıklarını bana anlatıp rahatlamasını istiyordum ama anlatmıyordu.
Louis benden kaçıyordu.
#
Odama gittiğimde moralim bozuktu. Louis'i özlemiştim. Onunla evimizde geçirdiğimiz zamanları çok özlemiştim.
Odamın kapısı çaldığında gelen Niall'dı. Ona kızgın olduğumu ve yaşadıklarımızdan ötürü pişman olduğunu biliyordum.
"Konuşalım mı?" diye sordu Niall ve ben bir şey demedim. "Harry, ben gerçekten özür dilerim."
Sessiz kaldım. Yaptığı şeyin bir özürle düzelmeyecek olan bir şey olduğunu biliyordum.
"Annem ve babam öldürüldüğü gece tek başıma kalmıştım. Yapayalnızdım ve ne olduğunu anlamasam da, onların düşmanlarını öldüren adamların peşinden gittim." dedi Niall. "O günden sonra benim tek ailem Shawn oldu."
"Üzgünüm." dedim ifadesiz bir sesle.
"Shawn'ın öldüğünü düşündüğüm gün, içime kapandım. Daha çok yalnız kaldım. Her ne kadar belli etmesem de, o benim tek aşkımdı ve onu unutamadım." dedi Niall. "Ben onu iyi hatırlamak istedim Harry. Her yönüyle iyi. Onun yeniden bana döndüğünü görünce bunu bir çıkar için yapacağını düşünemedim."
"Ama öyleydi."
"Shawn benim bu dünyada en güvendiğim insandı ve böyle bir insanın bana ihanet edeceğini düşünemedim." dedi Niall ve gözlerinden yaşlar aktığında ona sarıldım. "Beni affet!"
"Sanırım hepimiz hatalar yapıyoruz." dedim ve Niall bana sarıldığında ağlaması hiddetini arttırdı.
"Niye kötü tarafa geçmek zorundaydı." dedi Niall ağlamaya devam ederken.
"Sanırım kafası karışmış ve içi intikamla bürünmüştü." dedim ve Niall'ı teselli ettim. "Ama ben seni böyle görmek istemiyorum. Daha güçlü olmalısın. Shawn sana ihanet etti, senin duygularını kullandı. Onun yasını tutma."
"Sağol Harry. Beni affettiğin için." dedi Niall ve yan odanın kapısı açıldığında ben de odamdan çıkıp Louis'e baktım.
Louis yüzüme bile bakmadan dışarı çıktığında ne diyeceğimi bilemedim. Nereye gidiyordu? Ne yapıyordu bilmiyordum.
"Sence nereye gidiyor?" diye sordum Niall'a bakarak.
"Bilmiyorum."
#
Zayn, toplantı için herkesi çağırdığında Louis de sonunda aramıza katılmıştı. Ona uzun uzun baktığımda son zamanlarda yemek yemediğini görmüştüm. Niall, İrlanda tavuğunu masaya koyduğunda herkes bu yemek yüzünden homurdansa da yüzümde tebessüm oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG.
FanfictionHarry Styles, kız kardeşine önce tecavüz edip sonra öldüren şerefsizden intikam almak istemektedir. O yüzden herkesin bahsettiği ama kimsenin yüzünü bilmediği GANG çetesinin patronundan yardım ister. TW: bu kitap şiddet, taciz ve cinayet gibi konula...