04-i won't steal again

296 44 3
                                    

Chanyeol işlerini bitirdikten sonra ukulelesini kaptığı gibi gün batımının muhteşem göründüğü parka gitti. O civarda biraz kafa dinlemek için daha iyi bir yer yoktu. Chanyeol da bundan doya doya faydalanmayı kendisine bir görev biliyordu.

Etrafta köpeğini gezdiren sarışın kadından başka kimse yoktu. Güneş alçalmaya başlamış, gökyüzü en güzel haline bürünmüştü.

Chanyeol ukulelesini çalmaya başladığında kafasında yalnız bir düşünce vardı: Ne kadar huzurlu olduğu!

Şarkısını bitirip kapalı gözlerini gülümseyerek açtığında kendisine dikkatle bakan Byun Baekhyun'u gördü.

Chanyeol bu veletten uzaklaşmak için daha ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Huzurlu olmayı, can sıkıcı hiçbir şey düşünmemeyi çok isterdi.

Fakat ne yazık ki Byun Baekhyun buna izin vermiyordu.

"Seni ilk defa gülümserken gördüm." dedi sandviçinden koca bir ısırık alırken. Kaşları kalkmış, yanağının bir tarafı şişmişti.

"Beni takip mi ediyorsun sen?" Chanyeol'un bıkkın sesi komik gelmiş olacak ki kıkırdadı ve ağzındakini yuttu. "Tabii ki hayır. Kader bizi bir araya getirmek için uğraşıyor."

Chanyeol buna yalnızca göz devirmekle yetindi.

"Güzel çaldın." Chanyeol'un konuşmayacağını anlayınca Baekhyun tekrar konuştu.

Byun Baekhyun'dan iltifat almak Chanyeol için pek de önemli bir şey değildi. Chanyeol pekala güzel çaldığını biliyordu. Bunu bilmek için bu aptal veledin takdirini almasına gerek yoktu.

Bu yüzden teşekkür etmek yerine karşısındakine dik dik bakmakla yetindi.

Baekhyun iç çekip banka otururken sert bakışlar hala onu takip ediyordu.

"Bir daha dükkanınızdan bir şey çalmayacağım."

"Aptal değilim Baekhyun. Sana güvenmek yapacağım son şey bile değil."

Ukulelesini alıp ayaklanırken Baekhyun onu tuttu ve tekrar oturttu. "Ben konuşmamı bitirmeden buradan ayrılamazsın suratsız herif!"

Chanyeol kaşlarını çatıp karşısındakini izlerken Baekhyun sandviçinden bir ısırık daha aldı. "Pislik yaptığımın farkındayım ve bunu daha fazla devam ettirmeye niyetim yok, tamam mı? Sizi rahat bırakacağım."

"İnandırıcı değilsin. Seni daha fazla dinlemeyeceğim."

Chanyeol uzaklaşırken Baekhyun onu durdurmak için çabalamadı. Bu koca suratsızın ona inanıp inanmaması umrunda değildi.

Sandviçini yemeye devam ederken bakışlarını gökyüzüne çevirdi.

armageddon pony//chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin