03-feel special

313 45 9
                                    

Baekhyun'un 'parayla aldığı' kruvasanları Chanyeol'un yanında yediği günden sonra bir hafta geçmiş, pastaneye de o süre içinde hiç uğramamıştı.

Chanyeol bu durumdan tabii ki memnundu. Gönül rahatlığıyla çalışıyor, dükkanından tatlı aşıran bir şeytanın yokluğundan keyif alıyordu.

Küçük veletin o hafta neden dükkana uğramadığını Chanyeol bir ara merak etmiş gibi olduysa da bu düşünceyi hemen kafasından sildi.

Saat öğleden sonra biri geçmiş, dükkan boşalmıştı. Chanyeol'un babası öğle uykusu için evine gitmiş, oğlunu da dükkanda tek başına bırakmıştı. Chanyeol da dükkanın boşluğunu fırsat bilip sipariş ettiği yemeğini yerken dizi izliyordu.

Tam Jake Peralta ve Charles Boyle suçluları yakalarken dükkana biri girdi. Chanyeol diziyi durdurup kafasını kaldıramadan gelen kişiyi sesinden tanımıştı. "Selam suratsız. Naber?"

Keyifli geçen bir haftası böylece çöpe gitmişti Chanyeol'un.

"Ne yapmaya geldin buraya?"

Baekhyun yalandan somurttu ve kollarını göğsünde birleştirdi. "Aşk olsun. Suratsız olduğun kadar kalp kırıcısın da."

Chanyeol karşısındaki şeytanın böyle nazlı nazlı söylenmesine pek sinir oldu. "Dükkanımdan siktirip gitmen için yirmi saniyen var."

Baekhyun kendisine dik dik bakan çocuğun karşısına geçti ve alt dudağını ısırdı. "Sen böyle davrandığında kendimi çok özel hissediyorum."

"Flörtöz tavırların işe yaramaz. Bas git Baekhyun."

Baekhyun gülümseyerek karşısındakini inceledi. Çiçekli gömleği geniş omuzlarına çok güzel oturmuştu. Bir model gibi de yakışıklıydı ama pek büyük bir kusuru vardı. Bu adam suratsızın tekiydi.

"Mahkeme duvarı gibi suratın var Park Chanyeol ama afet gibisin. Gerçi sen bunun farkındasındır."

Chanyeol kendisine iltifat eden bu velede karşı duvarlarını yıkmamakta kararlıydı.

"Buradan gitmeni istiyorum, hemen."

"Ya gitmek istemiyorsam?"

Chanyeol Baekhyun'un nazlı sesine karşı iç çekti. Onu bu dükkandan çıkarmak için fiziksel şiddete mi başvurması gerekiyordu?

"Bana bak bücür," dedi Chanyeol parmağını tehditkar bir şekilde sallayarak. "Senin gibi ortalığı karıştıran veletlere ne denir biliyor musun?"

"Ne denir?" Chanyeol'un aksine Baekhyun alaycıydı.

"Mahşer midillisi denir."

Baekhyun ufak bir kahkaha attı ve arkasını döndü. "Öyleyse bugünlük seni sıkmayacağım. Bir dahaki gelişimde şu güzel suratına bir gülümseme yerleştirmeyi dene."

Chanyeol nazlı nazlı yürüyen çocuğun arkasından kaşlarını çatarak baktı. Bu velet bir baş belasından başka bir şey değildi.

Ayrıca o suratsız da değildi yahu! Ortada gülecek bir şey yokken, üstelik o velet etrafında dolanırken neden gülsündü ki?

armageddon pony//chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin